Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Καρκίνος, Όχι το τραγούδι, ούτε το ζώδιο

Είπα να γίνει αυτό το blog άσχετο με την αρρώστια μας για αυτό και δεν υπάρχουν πολλές αναφορές.

Σκέφτομαι όμως ότι θα μπουν και κάποιοι άνθρωποι που πιθανόν να θέλουν κάτι να πουν ή να ρωτήσουν. Υπάρχει βέβαια το blog του arkoudou και της Sundy αλλά να μην κλείσω τελείως την πόρτα.

Αν κάποιος θέλει να πει κάτι, ας το κάνει εδώ.

Εγώ πάντως είμαι Ζυγός ;-)

18 ΣΚΕΨΕΙΣ:

hope 26/7/09, 12:47 π.μ.  

Να δεις πως μου το ειπε και εμενα ο γιατρος.
Ζυγο μου ειπε?
αιγοκερο μου ειπε ?
κριο?
Οχι μωρε θυμηθηκα,καρκινο μου ειπε.
Εμεις εδω ομως θα διασκεδασουμε.
Σε ευχαριστω που ασχοληθηκες με τις επιλογες μου

Ionathan 26/7/09, 9:43 π.μ.  

Hope καλημέρα.

Ήταν ευχαρίστησή μου. Θέλω 2 αντικαταστάσεις για τα τραγούδια που δε βρήκα.

Το "Να βάλω τα μεταξωτά" μαθαίνω έχει πέραση στους γάμους, το χορεύουν πεθερές που έχουν παλέψει με τον καρκίνο. Εσύ ποιο ετοιμάζεσαι να χορέψεις;;;

Φιλιά

hope 26/7/09, 9:01 μ.μ.  

Γιωργη γεια σου.
Μοιραζω προσκλητηρια Σαβ/ριακο και τωρα που μαζευτηκα θα απολαυσω τις επιλογες σου μιας και ειναι του γουστου μου.
Στο γαμο λεω να χορεψω το "μη πολεμας μαζι μου για θα χασεις" με τους Χαρουλα και Σωκρατη η το "φτερα 2 μετρα εβγαλα και θελω να πεταξω"με τον Σωκρατη.
Αποδεκτη θελω τον καρκινο,τωρα αν φοβηθει και η συμπεθερα και κανακεψει λιγο το αντρακι μου δε με χαλαει.
Πως με βρισκεις?
Για τις αντικαταστασεις οσων δε βρηκες,μηπως να περιμενουμε να δουμε αν αρεσουν και σε αλλους οι επιλογες μου, μη μας γυρισουν τη πλατη και μας φαει η μοναξια?
Αντε μη τους περασει απο το μυαλο οτι στερεψα απο ιδεες,βρες με τον Σαββοπουλο η την Αρβανιτακη το "αδεια μου αγκαλια".
Κατι ασχετο.Γιατι δεν εμφανιζετε πουθενα ο αριθμος των σχολιων στη αρχικη σελιδα?
Και παλι σε ευχαριστω και αν χρειαστεις βοηθεια για ελληνικο εντεχνο,εγω ειμαι εδω.
φιλια

Ionathan 26/7/09, 10:39 μ.μ.  

Φιλενάδα Hope,

βρήκα το "Μην πολεμάς" και το ανήρτησα.

Βρε συ, στην κατάστασή μας δε μας παίρνει να λαμβάνουμε υπόψην τις απόψεις και τις κριτικές των άλλων, ότι θέλουμε θα κάνουμε και όποιος θέλει θα μείνει, όποιος θέλει πάλι θα φύγει...

Όσον αφορά στην ένδειξη των σχολίων στην αρχική σελίδα, είναι κάποιο πρόβλημα μάλλον του template, ήθελα να ξεφύγω από τα συνηθισμένα βλέπεις...

Καλό βράδυ

nina 28/7/09, 4:38 μ.μ.  

Kalispera Georg!
To ekanes telio to mplog sou se merikes imeres........sigxaritiria...
Xerome gia sena file........!!!

Ionathan 28/7/09, 5:36 μ.μ.  

Καλώς την Νίνα,

σε ευχαριστώ. Είδα πως έχεις καλά νέα για τους δείκτες σου, έχει βάση και πιστεύω έχουν λυθεί όλες οι απορίες σου. Οι αξονικές καλές και οι δείκτες οκ.

Απόλαυσε τη διαμονή σου στη δροσερή Βουλγαρία, εμείς εδώ ζεσταινόμαστε...

Να είσαι καλά.

nina 28/7/09, 5:49 μ.μ.  

Distihos ke edo i termokrasies einai psiles......ala piga gia to savatokiriako se ena potami ke kimitika ekso se skini.perasa iperoha asheta apo ti zesti...ke deytera pira ke ta kala nea apo tin yatrina mou edo....ke vevea itela amesos na ta po gia ti ksero pos oli ta xarite ke isos ayto dosi ke dinami se merikus na to palepsoun.Nioto eylogimeni pou mporesa na vro antropus san esas olus...einai iperoho na eimai se epafi mazi sas....panda pisteva stin kalosini ke ti kali vasi pou ehoume emis i antropi....

nina 30/7/09, 9:15 π.μ.  

Kalimera Georg!
Ksekinises tis terapies? pos pernas..den se vlepo sto arkudo to teleyteo kero....o Kostas exi pari protovulia na mas diaskedasi me anektota ke esi eksafanistikes...eeeee
Elpizo an ta ksekinises na einai pio elafres pia i antidrasis...

Ionathan 30/7/09, 11:27 π.μ.  

Αγαπητή Νίνα καλημέρα,

ναι άρχισα χτες τις θεραπείες μου πάλι. Δυστυχώς μου έρχονται πιο βαριά, παίρνω Σισπλατίνα (αντί κάρμπο) που έπαιρνα πριν και Alimta (που φέρνει κούραση).

Που θα πάει όμως, θα περάσει.

ΥΓ: Ο Κώστας νομίζω το παρακάνει, δεν έχει μέτρο...

nina 30/7/09, 11:44 π.μ.  

Sou stelno tis tetikes mou skepsis ke poli agapi na ta perasis oso dinaton pio eykola......
Nai ehis dikio gia ton Kostas ala nomizo pos einai poli anhomenos gia kati ke prospati na ta kataferi me ayto to tropo..an ehis pio steni epafi mazi tou.mila tou....vevea an ehis dinami na to kanis....

Ionathan 30/7/09, 12:21 μ.μ.  

Νίνα,

είχαμε διαφωνήσει παλιότερα με κάποια άτομα στο blog του αρκούδου: το θέμα ήταν ποιοι είναι σε πιο δύσκολη θέση, οι παθόντες ή οι συμπαραστέκοντες. Είχαμε κάνει έντονη λογομαχία, αποχώρησαν αρκετά μέλη, κι εγώ μαζί τους, αλλά επανήλθα με τον καιρό.

Ο Κώστας είναι μια χαρά, ο πατέρας του έχει καρκίνο προστάτη και λεύκωμα που είναι και οι δύο ιάσιμοι. Έχω τη δύναμη να βοηθήσω τον καθένα απλά νομίζω ότι δεν το έχει ανάγκη πραγματική. Ας μην δημιουργούμε προβλήματα από εκεί που δεν υπάρχουν.

Τεσπά, όλα θα πάρουν το δρόμο τους, φρόντισα με άλλο τρόπο, πιο διπλωματικό, εγώ είμαι λίγο άγαρμπος.

Φιλιά

nina 30/7/09, 1:54 μ.μ.  

Alimono na se vazo se kindino na tsakonese me kapia apo ta paidaia...aplos gia na min ehi kanis metro ke idika se ena toso sovaro mplog kata ti gnomi mou ehi kate pou ton kei ke prospati me ta anekdota na to apofigi...epidi eisaste apo tus palioterus sto mplog nomiza pos mpori na ehete pio stenes filikes shesis .../diladi na milate pio amesa/ayto enousa...ke otan elega an ehis dinami enousa somatiki gia ti katalava pos ksekinises tis terapies ke isos eisai poli kurazmenos ke adinamos/oso afora tin psihologiki dinami ksero pos tin ehis/:)
ke na sou doso ke mia paragelia...vale parakalo eki to tragudi to bulgariko apo to eyrovizion 'VODA" me to opio telo na afieroso se olus mas

Basano 2/8/09, 3:20 μ.μ.  

Καλο μηνα σε ολους,
Καρκινος ο κολλητος μου, με γουσταρησε γιατι ειμαι καρκινακι (27/6/....), εγω ομως του ειπα να παρει το κουβαδακι του και σε αλλη παραλια...

Ionathan 2/8/09, 5:25 μ.μ.  

Γεια σου Σούλη,

και είστε και λίγο ευαίσθητα εσείς τα καρκινάκια ;-) Μακάρι να αποδειχθεί και ο δικός σου "ευαίσθητος" απέναντι στην επίθεσή που θα του κάνεις!

Καλώς ήρθες κι εδώ, σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά!

Basano 2/8/09, 6:18 μ.μ.  

Του εκανα πριν 2,5 χρονια (σαρκωμα παχεος εντερου) και νομιζω,ελπιζω,και ευχομαι να τον εφαγα λαχανο... Ευχομαι να κανετε ολοι σας το ιδιο... Δυσκολη η αναριχηση στο βουνο αλλα μετα το απολαμβανεις... ΝΑ ΓΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΤΕ ΜΠΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Ionathan 2/8/09, 10:06 μ.μ.  

Μπράβο Σούλη,

δεν είναι εύκολη η περίπτωσή σου και μετά τα 2,5 χρόνια πιστεύω πας καλά. Μακάρι να συνεχίσεις για πάντα έτσι και να εμπνέεις και εμάς.

Να είσαι καλά, καλό ξημέρωμα.

nina 3/8/09, 8:33 π.μ.  

Kali eydomada se olus...ke nidika ston DJ mas!!!
Eisai kalitera simera? epesan i antidrasis???to elpizo ke to eyhome..
Mia paragelia parakalo gia olus tus filus edo...
Robert Michaels(xxxxx) - Aranjuez

ΣΟΥΛΗ 3/8/09, 11:58 π.μ.  

Καλη εβδομαδα σε ολους, ελπιζω ολοι να ξεκινησατε ομορφα την εβδομαδα σας, αν οχι μπορα ειναι θα περασει... τα λεμε το βραδυ

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program