Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Συννεφιασμένη Κυριακή, Τσιτσάνης

Για την αγαπημένη Sundy. Δυστυχώς δεν κυκλοφορεί live έκδοση.

5 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Ανώνυμος 31/7/09, 1:39 μ.μ.  

THANKS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μου έβαλες την πιο ωραία και original εκτέλεση !

Σ' ΑΓΑΠΩ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και γω δεν αγαπάω όλους όπως η Νίνα !!!
Νίνα, συγχώρεσέ με που σε αναφέρω συνέχεια, αλλά είσαι η φιλόσοφος της παρέας.

ΦΙΛΙΑ
sundy

nina 31/7/09, 5:46 μ.μ.  

Kalispera Sundy!
Den eipame pos ta kano ekseresi ke den ta se agapao pia poli?...xaxaa se sinhoro glikia mou...
eyhes gia aytormiti hara ke poli agapi...:) gia olus ektos esena...xaxa

Ανώνυμος 31/7/09, 6:53 μ.μ.  

Nina, helloooooo............

Να τα πούμε και από δω μέσα.
Σ' αγαπάω, αλλά λιγότερο από τον geman.
Έχω αδυναμία στα αγοράκια.....
Χαίρομαι που με καταλαβαίνεις και δεν παρεξηγείς την πλάκα μου.
Φιλιά
sundy

nina 31/7/09, 8:03 μ.μ.  

Se katalaveno apolita..se shesi me ta agoria ke idika ton Geman....
Me toso agapi pos na zilepso...isos se kapia epomeni zoi ta me agapisis perisotera:)- xaxaxa

Ανώνυμος 31/7/09, 8:25 μ.μ.  

Nina μου,
τα αγοράκια είναι το αλατοπίπερο της ζωής μας.
Ήμουν ζωηρή στα νιάτα μου, αλλά σε μιαν άλλη ζωή ίσως συνεχίσω να είμαι και σε μεγαλύτερη ηλικία.
Άλλωστε, μια ζωή την έχουμε και αν δεν την γλεντίσουμε.... που λέει και το τραγούδι.

Φιλάκια
sundy

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program