Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Switch on - switch off


Μετά από χρόνια, μερικές περιπέτειες, λίγες στενοχώριες, διάφορες βλακείες, κάποιες επιτυχίες και άλλες αποτυχίες. Μετά από πολλά χιλιόμετρα στην Ε75, τώρα που έμαθα να γράφω γρήγορα στο Pc αλλά καταφέρνω να περπατάω αργά στο δρόμο. Μετά από καιρό, άλλα έψαχνα κι άλλα βρήκα, αλλού νόμιζα πως είναι καλά αλλά τελικά δεν ήταν. Μυρωδιές που στοιχημάτιζα ότι ήταν ανυπόφορες, τελικά έγιναν αγαπημένες.

Ψάχνοντας για hitech συστήματα συνεχούς ροής, πολλαπλής υποστήριξης, δυναμικής παροχής με εφεδρικά συστήματα, βρέθηκαν στις τσέπες μου μερικοί διακόπτες on-off! Φτιαγμένοι, κομμένοι και ραμένοι στα μέτρα μου, με τεχνικά χαρακτηριστικά για τα δικά μου κυκλώματα μόνο. Το λέω γιατί τα έδωσα και σε άλλον αλλά δεν δούλεψαν.

Τι πιο απλό από ένα διακοπτάκι on-off; Τι τυχεροί αυτοί που έρχονται σε αυτή τη ζωή έχοντας ενσωματωμένα αυτά τα διακοπτάκια, "εργοστασιακά" θα έλεγε κάποιος... Μερικά στο μυαλό, μερικά στην καρδιά και όλα γίνονται καλύτερα, ομορφότερα. Είναι ψεύτικη η ανάγκη για inverter, dimmer, trimmer και όλα αυτά τα συστήματα της νέας τεχνολογίας. Ίσως να κάνουν για τα μηχανήματα αλλά όχι και για τους ανθρώπους. Δεν έχει ανάγκη από ροοστάτες ο άνθρωπος. Απλά μικρά διακοπτάκια που να ανοιγοκλείνουν κυκλώματα. Ναι - Όχι, ας μην προσπαθήσουμε να πειράξουμε την ποσότητα, ταχύτητα, επιτάχυνση, ομαλά στην αρχή και μετά γρήγορα, τι είναι ο άνθρωπος, ασανσέρ που πέφτει από τον 123ο όροφο και χρειάζεται inverter;;;

Πολύ μου αρέσουν τα νέα μου διακοπτάκια, τα ανεβοκατεβάζω ανάλογα με την περίπτωση. Το καλό είναι πως όταν δεν είμαι σίγουρος, διαλέγω τη θέση που μου φαίνεται πιο σωστή, on ή off, δεν υπάρχουν άλλες θέσεις!!! Αν υπάρχουν ροοστάτες κλπ μαραφέτια, κάποιος θα τον άφηνε ανοιχτό τον διακόπτη σε μια θέση, έτσι για να "μην είναι κλειστός". Κι έλα μετά εσύ μάγκα μου να θυμηθείς πόσους ροοστάτες έχεις αφήσει ανοιχτούς, έτσι, μόνο και μόνο για να μην είναι τελείως κλειστοί. Και πες μου και τι περνάει από τον καθένα τελικά. Είναι όπως όταν κόβεται το ρεύμα, αν αρχίζεις να δοκιμάζεις όλους τους διακόπτες του σπιτιού για να δεις αν θα ανάψει κάποια λάμπα, σίγουρα όταν έρθει το ρεύμα κάποιες λάμπες θα είναι αναμμένες ενώ δε θα έπρεπε. Για αυτό, άστο στην ησυχία του...

Η αλήθεια είναι πως πάντα ζήλευα τους ανθρώπους που είχαν διακοπτάκια και χαίρομαι που αρχίζω να αποκτώ τα πρώτα μου on-off. Τα φυλάω στην ίδια μπιζουτιέρα με τα σκουλαρίκια μου ;-)

1 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Basano 16/12/09, 10:53 μ.μ.  

Και μένα μαρέσουν τα διακοπτάκια...
Εξάλλου είναι της εποχής μου...
Ο διακόπτης είναι στο off τώρα.

Καληνύκτα!!!
Γλυκά όνειρα!!!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program