Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Το ... θαυματουργό DCA του Δρ Μιχελάκη

Με αφορμή την ερώτηση κάποιου αναγνώστη στο μπλογκ του Γιάννη για το DCA, θέλω να γράψω μερικά πράγματα εδώ, πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα το ανακαλύπτουν και θα ψάχνουν να βρουν πληροφορίες για αυτό. Νομίζω τα είχαμε πει κι εκεί, δε θυμάμαι. Χοντρικά λοιπόν για το DCA:
Πριν ένα χρόνο περίπου είχα βρει κι εγώ μέσω forum (αμερικανόφωνου) αναφορές στο θαυματουργό DCA, χρήστες έλεγαν ότι το πήραν κι έγιναν καλά, ορκίζονταν στη ζωή τους κι ένα σωρό τέτοια. Οι διαφημίσεις βέβαια για κάποια site που το πουλάνε σύννεφο. Αφού διάβασα για ώρες, πείστηκα, ήμουν έτοιμος να βρω ένα αξιόπιστο site και να το παραγγείλω. Το ανακοίνωσα και στη Στέλλα...

Την επόμενη (και αφού είχε ψάξει περισσότερο από μένα) μου έφερε εκτυπωμένες αρκετές σελίδες μεταξύ των οποίων και μια συνέντευξη του Δρ Μιχελάκη στην Ελευθεροτυπία. Όσο θυμάμαι το νόημα είναι το εξής: το DCA είναι ένα φάρμακο 20-30 ετών το οποίο χορηγείται για κάποιες κληρονομικές ασθένειες. Δεν κατοχυρώνεται από πατέντες, οπότε μπορεί να το παράξει ελεύθερα οποιοσδήποτε και η τιμή πώλησής του είναι (και πρέπει να είναι) χαμηλή. Ο Έλληνας γιατρός (δε θυμάμαι πως και γιατί) το δοκίμασε σε ζώα (χάμστερ νομίζω) και είδε πως μίκρυνε τους όγκους που είχαν ή και τους εξαφάνιζε. Αν θυμάμαι καλά το DCA ενεργοποιεί το μηχανισμό θανάτου των καρκινικών κυττάρων (ο οποίος δεν λειτουργεί, μπλέκονται τα μιτοχόνδρια κλπ κλπ).

Μετά την ανακοίνωση κάποιων μελετών της ερευνητικής ομάδας του γιατρού (είναι σε μια Πανεπιστημιακή κλινική στον Καναδά) έγινε ο χαμός. Ο γιατρός από τη μεριά του ζήτησε οικονομική στήριξη για να προχωρήσει τις μελέτες για να δει αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το DCA σε ανθρώπους. Έψαχνε για εταιρείες δηλαδή που θα τον στήριζαν οικονομικά για να κάνει όλες τις απαραίτητες μελέτες αλλά στο τέλος θα καρπώνονταν τα οφέλη από τις πωλήσεις του σκευάσματος, αν κρίνονταν κατάλληλο για χρήση. Από τη στιγμή όμως που δεν υπάρχουν οφέλη από τις πωλήσεις, δεν εμφανίστηκε καμία εταιρεία για να στηρίξει οικονομικά την ομάδα του κου Μιχελάκη. Οπότε και η έρευνά του σταμάτησε εκεί.

Από την άλλη όμως, έγινε ο ΧΑΜΟΣ... Η ανθρώπινη φύση σε όλο της το μεγαλείο, δεν τους κατηγορώ γιατί ήμουν κι εγώ έτοιμος να το αγοράσω... Βρέθηκαν 1-2 εταιρείες που συσκεύαζαν DCA και το πούλαγαν μέσω internet. Πρόλαβαν να αγοράσουν πολλοί, πριν οι αρχές βρουν και κλείσουν τις εταιρείες αυτές. Εν τω μεταξύ, δεν υπήρχε πουθενά δοσολογία, ο καθένας έκανε χρήση ανάλογα με ότι διάβαζε στα forum. Αν θυμάμαι καλά είχαν πεθάνει κάποιοι λόγω κακής χρήσης ή συνδυασμού με άλλες ουσίες. Συν τοις άλλοις, στην Αμερική το DCA δεν είχε άδεια χορήγησης παρά μόνο για εκείνες τις κληρονομικές ασθένειες οπότε δεν μπορούσαν να το προμηθευτούν οι ενδιαφερόμενοι καρκινοπαθείς. Είχε άδεια χορήγησης όμως για κτηνηιατρική χρήση στον Καναδά, φαντάζεστε τη συνέχεια. Έφευγε κόσμος από την Αμερική και πήγαινε στον Καναδά και αγόραζε το DCA για το άρρωστο σκύλο/γάτα/αγελάδα κλπ κλπ...

Επιπλέον, εμφανίζεται κάποιος πάμπλουτος Τεξανός ο οποίος είχε κάποια φίλη καρκινοπαθή και ο οποίος είχε πειστεί και αυτός ότι το DCA είναι η σωτηρία για τη φίλη του. Στήνει λοιπόν ένα εργαστήριο παρασκευής DCA και αρχίζει τη διανομή. Σε λίγο καιρό τον βρήκαν και τον σταμάτησαν και αυτόν οι αρχές. Εν τω μεταξύ οι απατεώνες δε σταμάτησαν ποτέ να πωλούν μέσω internet, είτε νοθευμένο DCA, είτε σκέτο αλεύρι κλπ. Ήταν τέτοια η ζήτηση του κόσμου που ο κάθε επιτήδειος το εκμεταλλεύονταν όπως μπορούσε.

Ο Δρ Μιχελάκης κατέληγε στη συνέντευξή του στην Ε πως το DCA δεν έχει ελεγχθεί για χρήση στον άνθρωπο και είναι επικίνδυνο να το λάβει κανείς, προέτρεπε τον κόσμο να μην το κάνει. Αν θυμάμαι καλά ήθελε να συνεχίσει τις έρευνές του καθώς πίστευε πως ίσως να μπορεί να δώσει λύσεις με αυτή την ουσία.

Η δικιά μου θέση είναι η εξής: δε θα το δοκίμαζα ακόμα και αν το είχα μπροστά μου! Δεν είμαι τόσο απελπισμένος, δεν ξέρω τι θα κάνω αν κάποια στιγμή φτάσω εκεί (για να λέω την αλήθεια). Άλλη μια αλήθεια είναι πως ο Δρ Μιχαλάκης είναι καρδιολόγος και νομίζω παρατήρησε κατά τύχη αυτό το γεγονός, νομίζω...

Παραθέτω και ένα βίντεο που βρήκα, γιατί λέει πάνω κάτω αυτά που γράφω. Δυστυχώς, στο τέλος του βίντεο  διαφημίζεται μια εταιρεία που πουλάει DCA μέσω ιντερνετ.... το βίντεο είναι online από το 2007, παλιό δηλαδή:

2 ΣΚΕΨΕΙΣ:

hope 9/9/09, 4:32 μ.μ.  

Φετος τον Απριλη,αφου εχει διαγνωστει ο καρκινος μου ,εχει γινει το χειρουργειο και εχω φαει τα χαστουκια μου ,εμαθα και εγω για το "θαυματουργο "DCA.Φιλικο ζευγαρι με πεθερουλα καρκινοπαθη με ενημερωσαν οτι κρυφα απο τον γιατρο προμηθευτηκαν και χορηγησαν στη πεθερουλα το θαυματουργο.Θεαματικη η βελτιωση.Παρολο που δε με επεισαν επεσα και εγω στο τρυπακι να μαθω περισοτερα για το θαυματουργο.
Περασα πολλες ωρες διαβαζοντας και βλεποντας αυτο το βιντεακι.Ουτε αυτοι με επεισαν.
Ο παρουσιαστης ελεγα τωρα θα μου πουλησει κανενα αντικολλητικο τηγανι ,η κανενα οργανο γυμναστικης για τελειους κοιλιακους.Τετοια σοβαροτητα για τοσο σπουδαιο θεμα.Και απο την αλλη ο επιστημονας ,φοβισμενος,κουμπωμενος ,μιζερος.Αλλιως εχω στο μυαλο μου τον επιστημονα που θα "μαμησει τον κερατα"
Εκ των υστερων εμαθα, πως σε πολλες περιπτωσεις ,τα μιτοχονδρια οχι μονο δεν ενεργοποιηθηκαν με το θαυματουργο να σκοτωσουν τα καρκινικα κυτταρα αλλα μεταλλαξαν και αλλα σε καρκινικα και μεγαλωσαν οι ογκοι.
Και η θεαματικη βελτιωση της πεθερουλας κρατησε κανα 2μηνο μονο.
Ηθελα να στα ελεγα Γιωργη μου αμεσως μολις αναρτησες αυτο το σχολιο.Ομως ο φιλος απο τον αρκουδο με ταραξε με το σχολιο του.Με συγκλονησε.Δεν ηθελα να του κοψω κομματι απο την ελπιδα του.
Εσυ και η sundy εχετε ενα χαρισμα μοναδικο.Βαζετε τα πραγματα στη πραγματικη τους διασταση ,χωρις να τα ωραιοποιητε,χωρις να λετε ψεματα και χωρις να τρομαζετε τους αλλους.Τα κειμενα σας εμενα μου βγαζουν πεισμα και μου δινουν κουραγιο να παλεψω.
Πιστευω τελος,πως οσα παιχνιδια και αν παιζονται στις πλατες των καρκινοπαθων,οσα οικονομικα συμφεροντα και αν κρυβονται πισω μας,πλησιαζει ο καιρος που θα ηχησουν οι καμπανες που λες και εσυ.Καντε κουραγιο και υπομονη και θα το δειτε.
Σας στελνω τα φιλια μου.

Ionathan 9/9/09, 5:39 μ.μ.  

Αγαπητή Hope,

χαίρομαι πολύ που βρήκες το password ;-) Σε παρακαλώ γράψτο κάπου γιατί δε θέλω να χάνουμε τέτοιες μαρτυρίες!

Πρώτη φορά ακούω κάποιον να λέει ότι έφτασε τόσο κοντά στο DCA και χαίρομαι που δεν το πήρες (τηγάνι πήρες;;;). Εμένα μου έχουν δώσει φίλοι το τηλέφωνο κάποιου φίλου τους στη Γερμανία, έχει πάει σε μια κλινική και απέξω απέξω έμαθα πως εκεί δίνουν φάρμακα που δεν έχουν εγκριθεί! Μόνο και μόνο από περιέργεια πρέπει να τον πάρω για να δω τι γίνεται εκεί.

Να σου ευχηθώ καλορίζικα, να τους δεις ευτυχισμένους και με τη νύφη σου να πετυχαίνει τις "τηγανητές πατάτες της μαμάς" (στο τηγάνι που θα πας εσύ ;-) )

Πολλά φιλιά και κράτα μας κανένα κουφέτο!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program