Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Χρόνια μου καλά !!!





Να αφήσω τις μιζέριες όμως και όλες τις μαλακίες που συμβαίνουν, στο γέρο διάολο όλα. Μόστραρα μια καλή φωτό μου πριν τις αρρώστιες για να με δείτε στα καλά μου και να μου ευχηθείτε! Γέμισα τα 34 σήμερα μάγκες και πάμε για τα 35, ταμάμ δηλαδή. Είπαμε, όπως πάντα προσοχή στις ευχές σας, ρίξτε το στην πλάκα, "πολύχρωμος + εντοιχισμένος" και άλλα τέτοια! Τώρα που θα πάω σπίτι, ψάχνω να βρω κάτι "καλό" να ρίξω στο συμπυκνωτή του οξυγόνου, αν βρω σύντομα θα σας καλέσω να κάνουμε πάρτυ με High οξυγόνο ;-)

Δίπλα μου στη φωτογραφία είναι η Στέλλα αλλά δεν την δείχνω γιατί θα μ' αρχίσετε "πως την ξεγέλασες" και τέτοια, μιας και είναι κουκλάκι ζωγραφιστό!

Έλα να καταγραφείτε κιόλας, περιμένω τις ευχές σας να δω πόσοι παράξενοι μπαινοβγαίνετε εδώ.

Σας γλυκοφιλώ, Χρόνια μου Καλά ;-)

14 ΣΚΕΨΕΙΣ:

lonely 25/9/09, 1:56 μ.μ.  

Σου ευχομαι χρονια καλα (οπως ειπες )και με ανθρωπους που σ'αγαπουν.
Lonely

nina 25/9/09, 2:39 μ.μ.  

Aytormiti Hara ke Agapi...
Eydemonia.........

xunder18 25/9/09, 2:43 μ.μ.  

Πωω δηλαδη εχουμε καμια 20αρια χρονια διαφορα! :O . Εγω ειμαι μεσα για το παρτυ! πολυ εφφετζιδικο μου ακουγεται! χαχα!
Εεε ψαχνω ποση ωρα να βρω κατι πρωτοτυπο , δε βρισκω, οποτε θα πω τα κλασσικα , χρονια πολλα και καλα, και αντε να πας σπιτι να ησυχασεις γιατι σκεφτομαι τους γερους διπλα σου και...

Ποτε θα μας κερασεις?

Lida 25/9/09, 4:04 μ.μ.  

"Χρόνια πολλά σε σένα , χρόνια πολλά και αυτυχισμένα ...............

Στις παρέες που σκορπίσανε
στις φιλίες που κρατήσανε
στις φωνές που πια σιωπήσανε
στις σιωπές που τραγουδίσανε....."

λαλαλαλα...

Να σε χαίρεται η γυναίκα σου και όσοι σ'αγαπούν...

Εννοείται οτι περιμένω επίσημη προσκληση για το πάρτυ...

Φιλιάαααααα

H NIKHTRIA 25/9/09, 5:55 μ.μ.  

Χίλια γαιδούρια και άλογα
θα στείλω στην αυλή σου
να τραγουδάνε Γιώργη μου
απόψε στην γιορτή σου.

xunder18 25/9/09, 5:59 μ.μ.  

Aυτα ειναι! νικητρια ελιωσα στο γελιο! δικο σου ειναι αυτο το αριστουργιμα? [γμτ εχω να παω ποσο καιρο σχολειο , και κανω πολλα ορθογραφικα ,σορρυ! ]

(*εγω κανω για 1000 γαιδουρια απ' οσο λεει η μανα μου! βρειτε αλλα 1000 αλογα και ειμαστε οκ! )

Ionathan 25/9/09, 6:17 μ.μ.  

1000 γαϊδούρια κι άλογα να στείλεις
για τραγούδι στην αυλή μου
χαμπάρι δε θα πάρω αγάπη μου
με τα Lexotanil μου!

Maria Nefeli D 25/9/09, 6:29 μ.μ.  

KAI EGW ANARWTIEMAI: ARAGE 8A ZHSW ALLA 10 XRONIA, NA FTASW STHN HLIKIA SOU? DEN PEIRAZEI, SHMASIA EXEI NA ZHSEIS KALA AUTA TA XRONIA POU ZEIS. EPOMENWS SOU GRAFW KAI EGW ZALISMENA (LOGW PETHIDINE), NA ZHSEIS KALES, APLES KA8HMERINES STIGMES GIATI AUTA EINAI POU EXOUN A3IA.

KALA ZALISMENA ONEIRA ME TA LEXOTANIL SOU KAI KALY TYXH RE ""MAGKA"" !!!!!!!!!

giota 25/9/09, 6:31 μ.μ.  

Γιώργο, ΄΄γερμανικά΄΄ χρόνια πολλά και καλά, να σε χαίρονται αυτοί που σε αγαπάνε (και εμεις μαζί). Ελπίζω η αυλή σου να είναι μεγάλη...

Ανώνυμος 25/9/09, 7:08 μ.μ.  

Μετά την ευχή της Νικήτριας ότι και να ευχηθώ θα ακουσθεί τετριμμένο.
Εγώ θα ευχηθώ χρόνια καλά και θεότρελλα και αν θέλεις μουρλά. Γιατί μόνο η τρέλλα βοηθάει.
Και για να συνεχίσω την σαπουνόπερα θα ευχηθώ ''να το πάρεις το κορίτσι''. Της το χρωστάς (τώρα θα με διαολοστείλει σε λίγο...). Δεν χρειάζονται πολλά πολλά. Εσύ, το κορίτσι σου και κανένας άλλος. Ή αν προτιμάς και μεις τα χίλια άλογα(μόλις έμαθα ότι το ανήλικο μετράει από μόνο του για χίλιους γαϊδάρους...).
Και πάλι θα σε μαλώσω. Το έκοψες στην μέση, στο πιο καλό. Τελικά δεν μάθαμε, ήταν απλά τρίγωνο ή υπήρχε και άντρας στην μέση. Αχ θα σε μαλώσω....Κόβονται έτσι τα καλά; σε λίγο θα γελάει όλο το νοσοκομείο μαζί της (καθώς ενημερώνεται επιστημονικά) με τις μαλακίες που της αράδιασε ο λεγάμενος προκειμένου να την κάνει.
Λοιπόν, η μία από τις χίλιες γαϊδούρες πάτησε τον όρκο της, ενημερώθηκε για τα τρέχοντα και σου έγραψε εν μέσω διακοπών από ιντερνετ καφέ στην Κω, παρέα με κάτι περιθωριακούς. Με κοιτάνε και λένε τι θέλει αυτό το πουρό εδώ.
Λοιπόν, χρόνια καλά και τρελλά.
Και θα είναι τρελλά με μας που έμπλεξες.
Ζήτα από την Στέλλα propofol,τι να σου κάνει το Lexotanil.... Λοιπόν στο ανέκδοτο...
Πραγματικό γεγονός, λαμβάνει χώρα έξω από τον αξονικό τομογράφο. Κλασσικό ελληνικό μπουρδέλο, all together, διασωληνωμένοι από την μονάδα παρέα με τους αναισθησιολόγους που συνοδεύουν, ασθενείς που περιμένουν την σειρά τους... και δεν θυμάμαι ακριβώς την στιχομυθία μεταξύ της προϊσταμένης μας και των αναισθησιολόγων. Με λίγα λόγια ακούω την κατάληξη της κουβέντας που τους λέει πόσο καλά και αμέσως ''έφυγε'' όταν της δώσαν σε ένα χειρουργείο propofol. Και πετάγεται μια μορφή από αυτούς που περιμέναν την σειρά τους και λέει: και μένα τέτοιο δώστε μου, και γω τέτοιο θέλω.... Τον κοιτάξαμε, δεν δώσαμε σημασία, και όταν έρχεται η σειρά του και το παραπεμπτικό έγραφε μεταξύ άλλων και αλκοολισμός. Το πουλάκι μου αναθάρησε, είπε εδώ είναι το καλό το μαγαζί, εδώ έχει ''ουσίες και οινοπνεύματα...'' Λοιπόν, τι να σου κάνει ένα Lexotanil....
Φιλάκια σε όλους, Στέλλα και λοιπούς. Και γίνε ο παλιός ο Γιώργος, δεν σε αντέχω έτσι μίζερο. Και αν σκάσει πάλι σαπουνόπερα, μην μας το χαλάσεις, τα πουρά της παρέας θέλουν να ακούσουν το τέλος, όχι ότι θα είναι διαφορετικό από ότι φανταζόμαστε.....

Basano 25/9/09, 9:50 μ.μ.  

Δεν εύχομαι χρόνια πολλά να μη κακογεράσεις
μα όσα σου βγαίνουνε να ζεις να τα καλοπεράσεις

hope_1960 26/9/09, 10:29 π.μ.  

Στο καψωνι μας εχεις συνεχεια, μια με το μαθημα Η/Υ, μια να βρουμε κατι πνευματωδες.......
Όσες ευχές απλόχερα
οι άλλοι θα σου πούνε
Εγώ απλά σου εύχομαι
αληθινές να βγούνε
Χρονια Καλα

Ανθούλα 27/9/09, 11:24 μ.μ.  

Πριν λίγο γύρισα στο νησί μου, από την Αθήνα όπου ήμουν για μερικές μέρες(και δεν είχα internet) και θα ήθελα έστω και καθυστερημένα να σου ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου τα καλύτερα.
(Μακάρι και εγώ να είχα το ποιητικό ταλέντο της Νικήτριας για να σου αφιερώσω κάτι αστείο!!!)

Unknown 28/9/09, 12:25 μ.μ.  

Xronia sou polla, me agaph kai eftyxia! Xronia sou kala me oti pragmatika se kanei xaroumeno kai xamogelasto! (sorry for the delay, alla ksereis oti einai ypervash auto pou kanw: den ta paw kala me thn texnologia)

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program