Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Υποβρύχιο ψάρεμα...



Τον επόμενο καιρό θα το γυρίσουμε στο υποβρύχιο ψάρεμα, εδώ βλέπετε την ομάδα στην οποία γράφτηκα, μου τη συνέστησαν από το νοσοκομείο. Έχουν υποστεί όλοι πνευμονική εμβολή και αφού έχουν ανάγκη το οξυγόνο, το συνδυάζουν και με το ψάρεμα! Σωστός;;; Στη γη το παίρνουμε το Ο2 γιατί αλλιώς θα σκάσουμε αλλά αφού θα το πάρεις, καλά είναι να κάνει και 2η χρήση!

Το ξεκινάω με πλάκα, αλλιώς τι να πω;;; Δεν έφταναν όλα τα άλλα σκατά, μου ήρθε και η εμβολή την περασμένη Τετάρτη όχι όμως για να να με αποτελειώσει! Προς το παρών τουλάχιστον με άφησε άθικτο, χωρίς βλάβες στην καρδιά, με μεγάλο θρόμβο να φράσσει και δεν ξέρω πόσο θα χρειαστεί ο οργανισμός για να τον "λύσει". Παραμένω (προς μεγάλη μου λύπη) ακόμα στο νοσοκομείο για το φόβο των Ιουδαίων, έχω σκυλοβαρεθεί, σήμερα μου έφερε η Στέλλα το λαπιτόπι και μπαίνω στο ίντερνετ από το κινητό, θα μου έρθει ο λογαριασμός τριψήφιος και βάλε... Προς το παρών έχω κερδίσει ακόμα 2 ενέσεις αντιθρομβωτικές (θα τις κάνω εφόρου ζωής ;-) καλό ανέκδοτο), μόνιμη ανησυχία μην αποφασίσει ο θρόμβος και ξεμπλοκάρει από κει που είναι και αρχίσει τρελό ταξίδι και ποιος ξέρει που θα σταματήσει μετά... Λεπτομέρειες...

Το σημαντικό είναι ένα: αν δεν είχα τη Στέλλα, θα είχατε φάει τα κόλυβά μου και θα ετοιμαζόσασταν για τα εννιαήμερα το ΣΚ. Το επεισόδιο με βρήκε σπίτι, κατάλαβα πως κάτι δεν πάει καλά και το οξύμετρο έδειξε 65 Ο2 και 150 σφύξεις, όλα στα κόκκινα! Εγώ σα μηχανικός, θα έλεγα (μάλλον) ας περιμένουμε μισή ώρα, μπορεί να φτιάξει μόνο του! Κάπως έτσι μάλλον. Ευτυχώς με συμμάζεψε η Οσία Στέλλα και με πήγε στο νοσοκομείο, μετά από λίγο άρχισα να συνέρχομαι. 

Προς το παρών δε χρειάζεται να γράψω κάτι άλλο, πέρασε και η ώρα. Τουλάχιστον να μην ανησυχείτε, είμαι καλά. Θα ήθελα να μη μου ευχηθείτε κουράγιο και αυτά τα κοινότυπα, αν έχετε καμιά καλή ιδέα/χαζομάρα να γράψετε για να γελάσουμε και να περάσει η ώρα, καλά θα ήταν. Αν πάλι περισσεύουν από κάποιον μερικές 100.000δες ευρώ, εδώ είμαι εγώ και καλή καρδιά ;-)

ΥΓ: Διάβασα τα μηνύματά σας, Νικήτρια μου "λείπεις", ανήλικο πρόσεχε, στην έχει στημένη, υπόσχομαι να ψάξω για μια λεμονιά όταν βγω με το καλό, το πουρό την έκανε για μπανάκια στην Κω, η Νίνα παρών, Σούλη από σένα περιμένω κάτι ειλικρινά αστείο αυτή τη φορά και όχι βαθυστόχαστο. Σας φιλώ όλους και ελπίζω να σας δω αύριο... 

Συνέχεια στις 23/9: Δεν ανέφερα ότι στην περίπτωσή μου η πνευμονική εμβολή αποδίδεται (κατά 90%) στη χρήση του Avastin για μεγάλο διάστημα. Έτσι είπαν οι ογκολόγοι, μάλλον το βλέπουν συχνά. (Βλέπε παρενέργειες Avastin) Να προσθέσω (για να μην τρομάζω τον κόσμο) πως εγώ το πήρα 19 φορές αν θυμάμαι καλά. Να ξέρετε πως ενώ γνωρίζουν οι ογκολόγοι ότι πολλές φορές προκαλεί θρομβώσεις και πνευμονικές εμβολές, ΔΕΝ προτείνουν τις αντιθρομβωτικές ενέσεις σαν μέσο πρόληψης. Αν κάποιος βρεθεί σε αυτή τη θέση, θα πρότεινα να το συζητήσει σοβαρά και επίμονα με τον ογκολόγο του, αυτοί το βλέπουν τελείως ψυχρά, σαν κάτι που μπορεί να συμβεί και να πεθάνει ο ασθενής αλλά για εμάς δεν είναι έτσι!

Και λίγα λόγια για την πνευμονική εμβολή:  από Womanshealth

17 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Ionathan 23/9/09, 7:33 π.μ.  

Χτες κατά τις 11:30 η ΝΙΚΗΤΡΙΑ έγραψε:

"Ελπίζω να είσαι γρήγορα κοντά μας μικρέ ήρωα μου,που με την όποια ανάσα υπερασπίζεσαι το σαλονάκι του αρκούδου με πάθος.
Θέλω να φέρεις γρήγορα την στραβή σου την γάμπα στο δικό σου σαλονάκι για να πείς και σε μένα την άσχετη τι είναι πνευμονική εμβολή.
Σου εύχομαι καλή δύναμη.
Φιλιά."

Επίτηδες φαντάζομαι, το έγραψε πάλι όπου έκρινε σωστό... βρε συ, δε μπορώ να σε διορθώνω τώρα, πληρώνω ακριβά, θα σε χρεώσω!

Καλημέρα, φιλιά!

H NIKHTRIA 23/9/09, 7:48 π.μ.  

Μα κάνει κάτι ψυχικά ώρες-ώρες η Στέλλα βρε παιδάκι μου.
Δεν μαζεύεις το γλωσσάκι σου λέω εγώ,άκου πουρό μια κυρία σαν την sundy (την καλοπιάνω)
Λοιπόν για να δούμε καλύτερα,η φωτογραφία δεν λέει,δεν έχει και κανέναν με θεληματικό πηγούνι χάλια κατάσταση.
Εγω τον αρκά μου δεν τον πουλάω για να πληρώσεις εσύ το κινητό,άσε που δωράκια πήρες,ληγμένο οξυγόνο,αντιθρομβωτικές,μια χαρά είσαι.
Εχω μια χαζή ιδέα έτσι πρόχειρο να το δούμε να το διορθώσουμε να πείς να πούμε.Κλειδώνεις ενα τραγούδι,μας δίνεις κάποιο στοιχείο (κρυμμένος θησαυρός)σου κάνουμε παραγγελία,όποιος το βρεί επιλέγει θέμα για να μιλήσουμε ή τι ψαγμένο άρθρο θέλει να του βρείς.
Ασε που δεν ρώτησε κανείς γιατί καλαηδάω?Πετάρισα τις βλεφαρίδες μου σε κάτι αγοράκια στους αξονικούς και μου είπαν όλα καλά.
Απαντήσεις γραπτές και φωτογραφίες σήμερα το απόγευμα,στον ογκολόγο ίδωμεν.
Εγώ πάντως μαζεύω βολβούς για μανουσάκια φρέζιες και ότι άλλο κάτσει.
Η Οlia πρέπει να περνάει δύσκολα.
Και κάτι άλλο το κουνάμε το μωρό του giorman (να γράφουμε εννοώ)άντε παιδιά μου να σας δώ.
Οχι πες δεν είμαι φρόνιμη?
Καλημέρα.

H NIKHTRIA 23/9/09, 7:51 π.μ.  

Δες την ώρα άσχετε που έγραψα και μετά μου κάνεις καυγά.

Ionathan 23/9/09, 8:00 π.μ.  

Ναι, έχεις δίκαιο όπως πάντα (αυτό πληρώνεται, έτσι;;;)

11:17 έγραψες εσύ (όπου να 'ναι) και 11:21 ανήρτησα εγώ το post. Βιάστηκες 4 λεπτά, αυτό είναι το ζήτημα, παραδέξου το (αλλιώς θα ξαναπληρώσεις!).

Καλά αποτελέσματα και από τους ογκολόγους σου εύχομαι και σιγά σιγά να πιάνουμε δουλειά, έτσι;;;

Καλημέρα

H NIKHTRIA 23/9/09, 8:18 π.μ.  

Χτες έγραψα στο ήρωες και ψυχολ.γιατί είχα ενα μικρό ήρωα εσένα.Σήμερα έχω ενα σπασίκλα

xunder18 23/9/09, 1:57 μ.μ.  

Eem sorry τι λεμονια τι ακριβως να την κανω?

Ionathan 23/9/09, 2:48 μ.μ.  

θα σε περιποιηθεί η Νικήτρια για τη Λεμονιά, όχι τίποτα άλλο αλλά γιατί διαβάζεις τα μισά!

xunder18 23/9/09, 3:45 μ.μ.  

Ποια μισα διαβαζω ??? δε φταιω εγω αν σχολιασε τιποτα σε κανενα αρχαιο ποστ σου!

Ionathan 23/9/09, 5:13 μ.μ.  

Ρε συ Ανήλικο,

το ότι θα ψάξω για λεμονιά πήγαινε στη Νικήτρια γιατί έγραψε ότι τώρα είναι καιρός που φυτεύονται, ακόμα και στο μπαλκόνι και μπορούμε να πάρουμε καρπό μέχρι το καλοκαίρι.

Δεν είχε καμία σχέση με σένα! Αλλά χρεώνεσαι τώρα μια λεμονιά και 5 κιλά λεμόνια, πότε έχει λαική στη γειτονιά σου, Σάββατο;;;

xunder18 23/9/09, 5:21 μ.μ.  

Ναι σαββατο! που το 'ξερες? ευχαριστως να σου παρω και λεμονιά και λεμόνια αλλα πως θα στα δωσω?

Ionathan 23/9/09, 5:30 μ.μ.  

Πάρε μια λεμονιά, φύτεψέ την και του χρόνου του καλοκαίρι θα κανονίσουμε να μου δώσεις τα λεμόνια! Θα βρεθεί ο τρόπος!

Όπως κατάλαβες μόνο εμείς κωλοβαράμε, οι υπόλοιποι δουλεύουν! Και συ είσαι και ανήλικο, δικαιολογείσαι...

Να σου πω, αν έχεις μεγάλο μπαλκόνι, πάρε πολλές λεμονιές και του χρόνου θα έρθω να τα πουλάμε, κάτι πρέπει να κάνουμε και εμείς για το μεροκάματο!

xunder18 23/9/09, 5:45 μ.μ.  

xaxa ασε και γω ψαχνομαι για λεφτα αν και εκανα τα χαρτια μου για ενα επιδομα... Ναι σιγα μη συναντηθουμε! να με δουλευεται και απο κοντα! πλακα πλακα τωρα μου εβαλες ιδεες! θα παω να παρω μια λεμονια να εχω να ασχολουμε! ειναι ανθεκτικες?


*εγω κωλοβαραω γτ χθες πηγα στον πινακα ζωγραφικης κατα τν κ.Φουφα! παρολα αυτα ειμαι πολυ καλυτερα απο τις αλλες φορες! εχω λιωσει στο pc! συνηθως κοιμομουν 2 μερες min ! ισως φταιει οτι ηταν τελευταιααα!

xunder18 23/9/09, 6:21 μ.μ.  

sorry gia ta orthografika!

Ionathan 23/9/09, 8:34 μ.μ.  

Ναι ρε συ Ανήλικο,

πάντα η τελευταία είναι και η πιο εύκολη! Τελειώνεις ψάρακα;;; Άντε με το καλό!

Και δε μου λες; Αυτό το επεισόδιο το έχασα, πρέπει να πάρω τέμπερες, καμβάδες, μπογιές και πινέλα;;; Κάποια στιγμή είχα ασχοληθεί με ξυλοτεχνία και έχω έτοιμα τα σκερπέλα και τις πλάνες, είπε τίποτα για αυτό ο κ. Φ ;

Άλλα προβλήματα κι αυτά τώρα και δεν την μπορώ τη ζωγραφική καθόλου...

Ρε συ, το τραβάει ο οργανισμός σου το αγρίεμα, δεν είπε η κηπουρός Νικήτρια ότι πρέπει να την προφυλάξεις τη λεμονιά το χειμώνα;;; Μη τη βάλεις στο μπαλκόνι που βλέπει στο Βαρδάρη και όταν αρχίσουν οι παγωνιές να την σκεπάζεις με ένα φορεματάκι ή ακόμα καλύτερα να τη βάζεις και μέσα όταν θα κάνει τα χοντρα κρύα/χιόνια στη Σαλλονίκη!

Κάνε την αρχή και θα σου πει όλα τα μυστικά η κηπουρός μας!

xunder18 23/9/09, 8:40 μ.μ.  

Αχ ναι 4 κ σημερα!
μη φοβασαι θα σου στειλουν στο σπιτι επιστολη με το τι θα χρειαστεις!
Οκ απλα δε πολυνιωθω και καταλαβαινω λαθος πραγματα γτ τα γραφεται και σεισ μπερδεμενα!

Να σου πω , εχεις msn μηπως ?

Ionathan 23/9/09, 8:49 μ.μ.  

Όχι ρε συ, είμαι αντί Microsoft και δεν το χρησιμοποιώ το MSN. Αν πάω σπίτι θα βρούμε άκρη να κωλοβαράμε ταυτόχρονα...

xunder18 23/9/09, 8:52 μ.μ.  

Ok kalo afto! ασχολειται καθολου με linux ? Αν ειναι δουλεψε κανα pidgin που ειναι και στο ιδιο δυκτιο...
Εγω αν και δευτερη μερα σημερα λεω να βγω για καμια 2 ωριτσες! Αν και μολις εκανα neulasta !

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program