Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

ΧΜΘ Νο 25

 
Την Παρασκευή θα πάω στη δισκογραφική μου εταιρεία, θα μου απονείμουν βραβείο για τους 25 πλατινένιους δίσκους μου! Άλλοι είναι Καρμποπλατινένιοι και οι τελευταίοι (αναβαθμισμένοι) Σισπλατινένιοι! Ζήτησα από τα ΜΜΕ να μην καλύψουν το γεγονός για λόγους σεμνότητας ;-)

7 ΣΚΕΨΕΙΣ:

nina 10/9/09, 3:36 μ.μ.  

:)
gia ayto to iperoho humor se latrevoooo.........ante akoma mia....hahahaaa......gria.....
eimai mazi sou....

Ionathan 10/9/09, 10:08 μ.μ.  

Νίνα,

μόνο με χιούμορ και πιο πολύ με τρέλα βγαίνει κανείς από αυτά τα λούκια! Πολύ τρέλα όμως...

Ήμουν άνθρωπος που δε θα έβαζα ποτέ σκουλαρίκι και τώρα έχω δύο, το τρίτο στην αναμονή! Πέρσι έγινα ξανθός/ξανθοκόκκινος μέσα σε λίγο καιρό! Την περισσότερη χαρά την έπαιρνα στη δουλειά όπου ο χαβαλές πήγαινε σύννεφο μαζί με τα πειράγματα! Για αυτό και θα προτιμούσα να δούλευα. Θα δούμε!

H Olia στον αρκούδο πρότεινε ψυχραιμία, εγώ θα προτείνω τρέλα, όση περισσότερη γίνεται! Τρελάνετέ τους όλους!

Το κορυφαίο τώρα το θυμήθηκα: μετά τα Χριστούγεννα φέτος ήταν να κάνω μια μαγνητική εγκεφάλου και οστών. Φόρεσα ένα μποξεράκι που μου είχε πάρει η averfula με αγιοβασίληδες και τάρανδους και βουρ για το Ι α τ ρ ι κ ό Αθηνών. Εκεί μου είπαν να γδυθώ και μου έδωσαν μια άσπρη ρόμπα (ο θεός να την κάνει ρόμπα) να βάλω. Την έβαλα εγώ όπως όπως και βγήκα έξω, με βλέπουν εκεί τα κορίτσια και έτρεξε μια να δέσει αυτή τη ρόμπα: "Πολύ αέρινος μας βγήκες εσύ" μου λέει. Συζήτηση για τα ταρανδάκια δεν πιάσαμε.

Με τρέλα λοιπόν και κανένα παυσίπονο που και που!

H NIKHTRIA 11/9/09, 5:55 μ.μ.  

Ευχαριστώ τον Γιώργο που μου έμαθε να μην μιλάω δυνατά,να μην είμαι άτονη, να παίρνω την παραγγελία που θέλω,ευχαριστώ ολους εσάς για τις ισοροπίες που απόκτησα κοντά σας.
Δεν έστειλα ανακοίνωση στον ημερήσιο τύπο όχι για λόγους σεμνότητας,αλλά για να μην μου πέσει η μύτη.
Καλή δύναμη.

Ionathan 12/9/09, 12:01 μ.μ.  

Προς Νικήτρια:

κι εγώ σε ευχαριστώ για την προστιθέμενη αξία που προσθέτεις στο blog αυτό με όσα γράφεις.

Καρκίνο έχω και δε θα κρυφτώ: όταν πρωτοέγραφες στον αρκούδο, σε είχα για ανισόρροπη, παλαβή ;-), σιγά σιγά άλλαξε η εικόνα που περνάς όμως. Έτσι όπως το βλέπω εγώ, προς το καλύτερο, μακάρι να είναι και για σένα το ίδιο. Μακάρι να βρεθούμε εδώ 5-10 άνθρωποι που θα ψιλοταιριάξουν και θα λέμε 5 χαζομάρες για να περνάει καλά η ώρα μας. Δε χρειάζεται να είμαστε παραπάνω, άλλωστε είμαστε όλοι παράξενοι, άντε να ταιριάξουν πολλοί τέτοιοι παράξενοι ;-)

Σήμερα αφαίρεσα το πλαίσιο με τους Αναγνώστες από δεξιά. Καρκίνο έχω και δε μασάω: βρήκα 1 Ισπανό και 3-4 Έλληνες να είναι αναγνώστες του blog και όπως κατάλαβα είναι υγιείς άνθρωποι και περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους με επισκέψεις στα blog ή ακόμα χειρότερα (για τον Ισπανό) προσπαθούν να ψαρέψουν επισκέψεις στο blog τους με αυτό τον τρόπο! Κακό εργαλείο αυτό λοιπόν και έπρεπε να φύγει. Μπορεί να διαβάζει όποιος θέλει και να γράφει επίσης.

Φιλιά σε όλους!

Ανώνυμος 12/9/09, 5:39 μ.μ.  

Νικήτρια,
και γω για τρελλή σε είχα, αλλά μου φαίνεται εγώ είμαι πιο τρελλή, οπότε άρχισα να σε καταλαβαίνω.
Χαίρομαι τον Γιώργο που μάζεψε αρκετούς τρελλούς γύρω του, να δούμε πώς θα μας αντέξει.
Και από παραξενιά έχουμε μπόλικη Γιώργο

H NIKHTRIA 12/9/09, 7:51 μ.μ.  

Tρελλή και παλαβή είμαι ανισόρροπη δεν νομίζω, θα το ψάξω.
Στην αυτοκρτιτική μου δεν ξέρω αν έχω καλά επίθετα για μένα,2 πράγματα είναι σίγουρα ,δεν σπάω πλάκα με την ζωή της κάνω πλάκα και σε όσους έχω δώσει την ψυχή μου περνάνε καλά,ευτυχισμένοι και ναι κυρίες και κύριοι ισορροπημένοι.
Πως μπαίνουν χειροκροτήματα σάυτό το διαβολομηχανάκι?
Φιλιά.

Ionathan 12/9/09, 10:24 μ.μ.  

Καλά, το ανισόρροπη μην το δένεις κόμπο, είναι δική μου έκφραση. Μπορείς να κρατήσεις τα άλλα κομπλιμέντα.

Παλαμάκια για τη Νικήτρια λοιπόν!

Καλό βράδυ!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program