Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Και με τη βοήθεια του Θεού...

Σήμερα το έχει η μέρα μάλλον! Αυτό το θέμα σκέφτομαι καιρό να το θίξω, μιας και ξέρω ότι θα στενοχωρήσω πολλούς, εγώ είμαι ένας από τους λίγους και είναι δύσκολα όταν γίνεσαι αιρετικός! Αλλά μιας και θα είμαι τέζα τις επόμενες ημέρες, σας το αφήνω να το κουβεντιάσετε, θα το δω μόλις μπορέσω!
Το ζητούμενο είναι ο Θεός! Και απαντώ εξαρχής πως για μένα δεν υπάρχει Θεός. Ναι, με έχει πιάσει τελευταία που μετά από τόσο τρέξιμο στο στοίβο, έπρεπε να στηθώ πάλι στην εκκίνηση. Δεν είναι τωρινό όμως, δεν είναι αντίδραση. Πέρσι θυμάμαι ανοίξαμε μια κουβέντα, Μεγάλη Εβδομάδα και μεταξύ τεσσάρων ήμασταν δύο-δύο! Οι απόψεις μου είναι απλές και κατ' εμέ τεκμηριώνονται ως εξής:
1) Η θρησκεία μήπως είναι θέμα γεωγραφίας τελικά; Αν κάποιος δεν γεννηθεί στην Ελλάδα αλλά λίγο παραπέρα, θα ΠΡΕΠΕΙ να είναι καθολικός, μουσουλμάνος, προτεστάντης, ινδουιστής, βουδιστής .... διαλέξτε μεταξύ δεκάδων θρησκειών που υπάρχουν! Ο Θεός δηλαδή αλλάζει μορφή, όνομα, απαιτήσεις και ότι άλλο ανάλογα με τη χώρα, το μέρος της χώρας ή την ήπειρο; Γιατί άνθρωποι που μένουν δίπλα-δίπλα πιστεύουν σε άλλο θεό; Προφανώς γιατί κάποιοι τους έπεισαν πως αυτός είναι ο Θεός και αυτό δεν αμφισβητείται!

2) Έχουμε αλλαγή λοιπόν στις θρησκείες και στο Θεό ανάλογα με το μέρος που εξετάζουμε. Και γιατί έγινε αυτό; Επειδή όλοι οι πολιτισμοί δεν αναπτύχθηκαν την ίδια χρονική στιγμή αλλά με διαφορά ετών, από δεκάδες ως εκατοντάδες. Το γνωρίζετε ότι σε πολλές θρησκείες υπάρχουν, όπως και στο Χριστιανισμό: η παρθένα Μαρία που κυοφόρησε τον υιό του Θεού μυρίζοντας τον κρίνο (έπρεπε παντού να είναι παρθένα), οι 3 μάγοι που σε κάθε περίπτωση έχουν άλλο συμβολισμό και πάρα πολλές ακόμα ομοιότητες. Έχουμε μια αντιγραφή δηλαδή της μιας θρησκείας από την άλλη, όταν ένας πολιτισμός αναπτύσσονταν και έρχονταν η ώρα της διαμόρφωσης της θρησκείας, αυτό γίνονταν χρησιμοποιώντας μια ξένη, γνωστή, θρησκεία και αλλάζοντας άλλα βασικά στοιχεία.

3) Για μένα, η θρησκεία ήταν ανέκαθεν άλλος ένας τρόπος ελέγχου του λαού, της μάζας. Υπάρχει από τη μια το κράτος που προσπαθεί να ελέγξει το λαό αλλά μόνο του το κράτος δεν τα καταφέρνει! Όσα μέσα κι αν χρησιμοποιήσει δεν μπορεί αυτοδύναμο να ελέγξει και να χειραγωγήσει όπως θέλει το λαό. Έρχεται λοιπόν σαν συμπλήρωμα ο Θεός, η θρησκεία, διαδικασίες που πρέπει να γίνουν για να είναι κάποιος καλός Χριστιανός (πχ). Η Κόλαση και ο Παράδεισος που λειτουργεί σαν το καλύτερο μαστίγιο και καρότο από την αρχή της ανθρωπότητας! Και το μέγιστο, η ανάσταση νεκρών: το λέμε κι εμείς οι Ορθόδοξοι, δε θυμάμαι που "προσδοκώ ανάσταση νεκρών". Υπάρχουν βέβαια οι κανόνες για να διαμορφώσουν το πλαίσιο αλλά έρχεται από το βάθος η εκμετάλευση του μεγάλου φόβου του ανθρώπου, η αθανασία. Και για να τα πετύχει κάποιος όλα αυτά, θα πρέπει να είναι καλός Χριστιανός, Μουσουλμάνος, Βουδιστής κλπ κλπ. Στο καλούπι δηλαδή και όποιος ξεφύγει από το κοπάδι χάνει τα προνόμια των πιστών.

Ακόμα, η αδύναμη φύση του ανθρώπου τον έχει φτιάξει έτσι ώστε να ΘΕΛΕΙ από μόνος του να ανήκει κάπου. Θέλει να πιστεύει πως υπάρχει εκεί έξω, ψηλά, κάποιος ο οποίος είναι ο δημιουργός, το αφεντικό, κάποιος στον οποίο ανήκουμε όλοι και μας προσέχει, είμαστε τα παιδιά του και είτε μας βοηθά/προσέχει, είτε παιδεύει. Φανταστείτε ένα κόσμο χωρίς θρησκείες!!! Πως και ποιος θα μπορούσε να συγκρατήσει όλους τους λαούς που δε θα έχουν που να πιστέψουν; Θα χρειάζονταν ένας μεγάλος ηγέτης είτε πολλοί τοπικοί για να δώσουν στους λαούς την ικανοποίηση ότι κάπου ανήκουν, κάποιος τους προσέχει. Και όταν οι πολιτικοί ηγέτες δεν μπορούν να το πετύχουν αυτό, όταν οι λαοί είναι μονίμως κατά του κράτους και νιώθουν καταπιεσμένοι και αδικημένοι, πολύ απλά δεν θα μπορούσαν να μείνουν υπό τη σκέπη του κράτους και θα είχαμε το μεγάλο μπαμ.

Τι είναι η θρησκεία; Τι είναι το ποδόσφαιρο; Όπως λένε όλοι οι οπαδοί στα συνθήματά τους: ΠΑΟ=Θρησκεία. Τι δηλαδή; Τρόπος ελέγχου του λαού, όπως και το ποδόσφαιρο. Ένα μεγάλο κόλπο για να ελεγχθεί ο λαός!

Αφήνω την τεκμηρίωση, πήγαινα στην Εκκλησία σπάνια, ποτέ δεν ήμουν φαν καθώς το απλό ερώτημα της γεωγραφίας με ξενέρωσε από μικρό. Μερικές φορές που πήγαινα, καθόμουν στην ησυχία μου και σκεφτόμουν, έκανα την αυτοκριτική μου, μια μίνι εξομολόγηση στον εαυτό μου θα έλεγα. Τώρα με τον καρκίνο, εξομολογήθηκα μια φορά και με τράβηξαν καναδυό φορές σε εκκλησίες και μοναστήρια. Περισσότερο με κέρδισε μια μοναχή η οποία έδειξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για μένα, με έχει πάρει πολλές φορές τηλέφωνο και έχει ζητήσει από άπειρα μοναστήρια/εκκλησίες να με μνημονεύσουν. Αυτή όμως είναι άνθρωπος! Η καλή μου έφτασε μέχρι την Τήνο πέρσι, τα κοντινά πολλά. Η μάνα μου άνοιξε όλες τις εκκλησίες του χωριού και 5-6 τριγύρω! Πεθερά και λοιποί συγγενείς, έχουν προσευχηθεί άπειρες ώρες στις εκκλησίες.

Πέρσι άκουγα για δοκιμασία από το Θεό (και γιατί να με δοκιμάσεις δηλαδή;;;), ότι με πίστη στο Θεό όλα θα πάνε καλά, ότι είναι μεγάλος και όλα τα βλέπει κλπ κλπ να μην συνεχίσω, τα έχετε ακούσει κι εσείς πολλές φορές. Ξαναρωτάω: πάω καλά σημαίνει πως πιστεύω/υπάρχει και με βοήθησε, δεν πάω καλά πρέπει να σημαίνει πως δεν με είδε αυτή τη φορά, με δοκιμάζει λίγο ακόμα, έχει κάτι με αυτή την κατηγορία ανθρώπων, μήπως κάτι δεν κάνουμε καλά;;;

Προσωπικά, δεν νιώθω άσχημα να παραδεχθώ πως ήμαστε μόνοι μας στο σύμπαν, πως δεν υπάρχει Θεός που του ανήκουμε, είμαστε παιδιά του και μας προσέχει. Δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη να βρεθώ κοντά ή να φέρω πιο κοντά σε μένα κάποιον Θεό, για να με βοηθήσει, στηρίξει. Μάλλον γιατί έβρισκα αλλού στηρίγματα και βοηθήματα.

Δε θα ασχοληθώ καθόλου με τους κληρικούς, παπάδες κι όλους αυτούς. Με τα εγκλήματα που κάνουν και τις αγαθοεργίες που δεν κάνουν. Δε με απασχολεί που διώχνουν τον κόσμο από την εκκλησία. Το θέμα είναι η ύπαρξη ή όχι του θεού. Και στις περιπτώσεις μας, έρχεται και δένει μια χαρά! Σε όλες τις οικογένειες που υπάρχουν ασθενείς (όσο πιο βαριά, τόσο πιο πολύ) υπάρχουν άνθρωποι που είτε ανακαλύπτουν τώρα το Θεό είτε κάνουν πιο συχνή την επαφή. Είτε από τύψεις γιατί ήταν μακριά είτε από ελπίδα ότι ο Θεός μπορεί να βοηθήσει. Από τη μια ο Θεός και από την άλλη τα βότανα...

Το θέμα είναι μεγάλο και δεν προλαβαίνω να το τελειώσω σήμερα, πρέπει να πάω και στην απονομή του πλατινένιου αύριο...

Να κάνω μια μικρή συνέχεια: 

Μετά από μια συζήτηση που είχαμε με τη Στέλλα, διαφωνεί με τις απόψεις μου, υποστήριξε πως πέρα από θρησκείες, παπάδες, εκκλησίες κλπ κλπ, πολλοί άνθρωποι νιώθουν την ανάγκη να πιστέψουν σε κάτι που βρίσκεται πιο πάνω από εμάς, κάτι από στο οποίο μπορούμε να παραπονεθούμε ή να ζητήσουμε κάτι. Μια ανάγκη να ξέρει κάποιος ότι υπάρχει κάτι να πιστέψουν.
Κι εγώ λέω πως μη νιώθοντας αυτή την ανάγκη, βάζω μόνο τη λογική μπροστά και λέω πως για μένα δεν υπάρχει Θεός. Σε οποιαδήποτε μορφή ή Θρησκεία. Είναι άλλο βέβαια αν ο καθένας θέλει να έχει ένα μικρό θεό μέσα του για να καλύπτει διάφορες τέτοιες ανάγκες.
Να προσθέσω πως όλα αυτά είναι γνώμη μου που απλά ήθελα να την πω, δεν θέλω να πείσω κάποιον ούτε να αλλάξω γνώμη σε κάποιον. 

14 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Theogr ο κηπουρός 11/9/09, 7:03 π.μ.  

Πέρασα για μία απλή καλημέρα. Να είσαι καλά, και θα τα πούμε.

Ανθούλα 11/9/09, 10:03 π.μ.  

Καλή δύναμη!

hope 11/9/09, 6:28 μ.μ.  

Προερχομαι απο οικογενεια που ειχε καλη σχεση με την θρησκεια.Σαν παιδι ημουν κοντα και εγω.Αργοτερα στην εφηβεια μου οταν εκανα την επανασταση μου (λιγο μετα τη χουντα και το πολυτεχνειο)ακολουθησα αλλα μετεριζια που λενε .Εκεινη την εποχη μου αρεσε να σοκαρω τους γονεις μου με τις ιδεες μου περι αθεειας στις ατελιωτες συζητησεις μας.Περασα πολλα χρονια χωρις να Τον επικαλεστω να με βοηθησει και ας περασα μπορες.Δεν νυστεψα,δεν εξομολογηθηκα και δεν παρακολουθησα λειτουργεια ποτε μου.
Βρεθηκα καποτε ,για το χατηρι φιλης,σε μοναστηρι το βραδυ της αναστασης,οπου δεν υπηρχε φως ουτε πυροτεχνηματα ,μονο 5 μοναχοι με καμια 20ρια απο εμας,ολοι με κερια ,χωρις μικροφωνα και ψελναμε.Και εψελνα και εγω και τοτε ειπα πως αν υπαρχει Θεος θα ειναι εκει και μονο εκει.
Επιασα τον εαυτο μου να μουρμουραει "θαυμαστα τα εργα σου Θεε μου "καποιο δειληνο στη Σκιαθο αγκαλια με τον καλο μου ,οταν μου γελασε ο γιος μου για πρωη φορα και οταν βρηκα στη ζωη μου τις φιλες μου Μαρια και Μαρινα .
Τωρα ξερω πως τον Θεο τον εχουμε μεσα μας.Τον κουβαλαμε στον τροπο που σκευτομαστε,που μιλαμε ,που λειτουργουμε και που φερομαστε.Ετσι πορευτηκα σε ολη τη ζωη μου.
Δεν σκεπτομαι διαφορετικα σαν καρκινοπαθης.
Δεν θα παρω σβαρνα τους ναους για βοηθεια.Αλλα δεν θα με πειραξει καθολου αν καποιος φιλος βρη εκει τη γαληνη που ζητα η ψυχη του.
Δεν εβλαψα ποτε κανενα,αντιθετα βοηθουσα οσο μπορουσα παντα τους παντες.Για αυτο λεω οτι πορευτηκα χριστιανικα οντας αθεη.

Ionathan 11/9/09, 8:00 μ.μ.  

Γεια σου Theogr ,

σε περιμένω να τα πούμε όποτε θες.

Ανθούλα σε ευχαριστώ πολύ!

Hope, σε νιώθω κοντά, μάλλον ο Ζυγός φταίει. Στείλε μου σε παρακαλώ mail από τη νέα σου διεύθυνση.

Να είστε όλοι καλά.

H NIKHTRIA 12/9/09, 11:21 π.μ.  

Είμαι απο τους τυχερούς,απο καλή οικογένεια,σαν καλό κορίτσι αγγλικά,μπαλέτο,καλό σχολείο,κατηχητικό,απόκτησα το ταίρι μου και τα παιδιά μου εύκολα.
Ησχέση μου με τον Θεό απο τα 15 εθιμοτυπική όταν έψαξα για απαντήσεις,στο εγώ έχω και ο κάθε Αμίντ η΄Μάκης κάνει εκπτώσεις στο σώμα του στην ζωή του απο την γεννησή του,για να τον ξεκουράσει ο Θεός 10 χρ.μετά.
Δίνω την ψυχή μου στους ανθρώπους που αγαπάω,προσπαθώ να μην την πάρω απο ανθρ.που δεν αγαπώ.
Εχω δουλέψει την σχέση μου με τον συντροφό μου,τα παιδιά μου,τους φίλους μου,διαβάζοντας,ακουγοντας, γιατί δεν γεννήθηκα με την θεική δύναμη να είμαι καλή κόρη,μάνα,φίλη...και δόξα να έχει ο Θεός όλα καλά.
Είμαι αιμοδ.δωρητής οργάνων γιατί πιστεύω στην μετα θάνατο ζωή,το μάτι μου το νεφρό μου θα ζεί μετα απο μένα με την βοήθεια του Θεού.
Ο Δημιουργός έχει πάρει πολλά τάματα,προσευχές απο πολλούς συγγενείς φίλους κ.λ.π για να σώσειτον συντροφό μου.Εγώ η αμαρτωλή προσπαθώ να πάρει την σωστή θεραπεία,να του χαρίσω ολη την θετική μου ενέργεια για ναέχει καλύτερη ποιότητα ζωής.
Σαν θνητή κάνω οτι θα ήθελα οι άλλοι να μου κάνουν.
Ας τιμωρήσει εμένα λοιπόν την άπιστη και τους πιστούς όλου του κόσμου οτι όνομα και αν του δίνουν να τους αφήσει ατιμώρητους.
Μέχρι ν΄αποφασίσει το σχέδιο που έχει για μένα η΄να με τιμωρήσει έχω δουλειά.
Η δούλη του
Υ.Γ Ο συγγραφέας δεν διαγράφει τίποτα,ο οικοδεσπότης αυτού του χώρου μπορεί.

Ανώνυμος 12/9/09, 5:21 μ.μ.  

Να πω και γω την γνώμη μου.
Λείπει η αλεπού από τα παζάρι;
Εγώ είχα πάρει από μικρή τον κακό τον δρόμο. Αναρωτιόμουν σε τι φταίω; γιατί είμαι τόσο διαφορετική που δεν μπορώ να πιστέψω όλα αυτά τα παραμυθάκια με τον καλό Θεούλη κλπ. Φοβόμουν και να πω τίποτα για τις αμφισβητήσεις μου, καθώς δεν άκουγα κανέναν γύρω μου να λέει ''δεν πιστεύω''. Όλοι πίστευαν, και έτσι πορεύτηκα στην μοναξιά μου και με την ''ζήλια'' μέσα μου γιαυτούς που πιστεύουν. Γιατί αυτοί που πιστεύουν είναι τυχεροί, έχουν από κάπου να κρατηθούν, εγώ από πού να κρατηθώ;
Δεν μπορώ να πω, έκανα προσπάθειες, αλλά τίποτα. Το τελευταίο ήταν που πήγα στο σπίτι μιας φίλης μου που είχε φιλοξενούμενη μια μοναχή. Μου είχε πει τα γνωστά, ότι με μνημόνευσαν, όλο το πακέτο γενικά. Πάω λοιπόν, εγώ μέσα στις χημειοθεραπείες, και αντί να με ρωτήσει έστω μια φορά πώς είμαι; ήξερε τον λόγο που πήγα. Με ζάλισε με κάτι ψιλοπονάκια που είχε, μου έδειξε και τις εξετάσεις της (μαγνητικές) που είχε κάνει στην Θεσσαλονίκη (γιαυτό τον λόγο είχε έρθει). Φυσικά δεν είχε τίποτα, με βάζει και υποχρεώνομαι προσωπικά για κάποιο σύντομο ραντεβού σε γιατρό γιατί έλειπε ένα μήνα για εξετάσεις (ολόκληρο μήνα, τακούτε; για κάτι χαζοπονάκια ή καλύτερα χαζοενοχλήσεις, που θα έλεγα αν δεν ήταν μοναχή ότι οφείλονται συνήθως στην αγ....α) και θα είχε πρόβλημα με τις άλλες (επρόκειτο για την λουφαδόρα της μονής έμαθα μετά. Οι άλλες κάναν δουλειές γιατί αυτή είχε ''ενοχλήσεις'').
Λοιπόν ρεζουμέ. Πήγα για μένα και ασχοληθήκαμε για το αν είναι σοβαρά αυτά που έχει. Και η ερώτησή μου είναι, αφού έχουν συμβόλαιο με τον Θεό γιατί φοβούνται τόσο πολύ τον θάνατο; και μην βιασθείτε να μου απαντήσετε για την ανθρώπινη αδυναμία και φύση γιατί θα τα πάρω στο κρανίο. Εδώ δεν φοβάμαι εγώ τον θάνατο που δεν είμαι θεούσα γιατί τότε τον φοβούνται όλοι αυτοί που προσδοκούν σε μια ζωή μετά τον θάνατο; Τι δούλεμα μας ρίχνει η εκκλησία τελικά;
Χώρια όλο αυτό το παπαδαριό που σε κάνει να συχένεσαι την εκκλησία. Πας να κάνεις μια προσπάθεια και βλέπεις τα καμώματά τους και ξενερώνεις.
Και σε ποιόν θεό να πιστέψω; στον θεό τιμωρό; που τιμωρεί μικρά παιδιά; σε τι φταίξαν; άντε εγώ είμαι αμαρτωλή, αλλά όλοι μας ξέρουμε άτομα που ζουν βασιλικά και θα έπρεπε να είναι πρώτοι στην λίστα της ''τιμωρίας''.
Ρεζουμέ, τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται, και το τρελλό και το IQ.
Aλήθεια; σε ποιόν θεό να πιστέψω; βοηθήστε με την αμαρτωλή.

nina 12/9/09, 7:10 μ.μ.  

Kalispera!
Den eimai triskolipti...
den pistevo se ena teo timoros...
den pistevo stin eklisia...
Ayto pou pistevo einai i agapi...i agapi pou den ehi oria...i agapi pou den ksehorizi tus asprus ke tus mavrus.tus iggis ke tus arostus...i agapi pou agaliazi ton ponemeno ke tou dini kuragio...i agapi pou den elenhi i zoi tou alounou...
pistevo pos ehi 3 idus antropus...
to eho ksanapi ke ston arkudo 1. o simponetikos...vlepi kapios pou ehi pesi se mia tripa ke pai ke klei mazi tou ..toloni i orasi tou ke peyti ke aytos mesa
2. o sofos-vlepi pos kapios ehi pesi se mia tripa ke pai ke ton eksigi vima para vima pos ehi pesi pou patise kata latos ..ala den ton vgazi
3.O antropos- vlepi pos enas ehi pesi stin tripa,tou lei..perimene ligaki...pai ke skai ena kladi apo to diplanoi dendro ke ton vgazi ...ke meta sinehizi tou dromo tou horiz pola mpla mpla...
S ayti tin agapi ke s ayto to teo pistevo...
Timame otan eimouna mikri pigame me tin giagia mou stin iklisia tin megali paraskevi ke se ligo trehondas me pigane spiti gia ti mesa stin iklisia arhiza na fonazo hamugelasti;ax ti oreo megalo teatroooooooo...

xunder18 12/9/09, 7:52 μ.μ.  

http://www.youtube.com/watch?v=OBwS66EBUcY

αυτααα
[το θυμηθηκα τωρα που εχει λιωσει ενας φιλος να το ακουει :P ]

Geman αυτη τη φορα δε ξεκουραστηκες αρκετα μετα την απονομη η μου φανηκε?οπως και να 'χει ευχομαι να πηγαν ολα καλα!
Να 'στε καλα.

*εγω το διεγραψα λογω τυπογραφικου!

Ionathan 12/9/09, 10:31 μ.μ.  

Ανήλικο;

Για πες μου, το τραγούδι της Tyler είναι παραγγελιά; Γιατί αν είναι, θα τα ακούσει η Νικήτρια πάλι, από αυτή παίρνετε παράδειγμα και ζητάτε τραγούδια όπου να 'ναι!

Επιβεβαίωσέ το μου σε παρακαλώ, πριν τα ακούσει για τα καλά.

Καλό βράδυ!

Basano 13/9/09, 12:51 π.μ.  

Το επιχείρημα του Επίκουρου για το θεό


Θέλει ο θεός να αποτρέψει το κακό και δεν μπορεί;
Τότε δεν είναι παντοδύναμος…
Μπορεί, αλλά δεν το επιθυμεί;
Τότε είναι κακός..
Είναι και ικανός και το επιθυμεί;
Τότε από πού προέρχεται το κακό;
Μήπως είναι και ανίκανος και δεν το θέλει;
Τότε γιατί τον αποκαλούμε θεό;

xunder18 13/9/09, 2:43 π.μ.  

Οχι ρε (σορρυ για το ρε :P ) τι παραγγελια , ετσι μου ηρθε διαβαζοντας το ποστ,το "συμπληρωμα" σου και τα σχολια...

I need a hero...
Καλημερες λοιπον...

H NIKHTRIA 13/9/09, 10:03 π.μ.  

Ουφ...ευτυχώς xunder18 μ΄εσωσες.
Χρωστάω πατατάκια.
Το πλάνο ποιός το έχει να μου αλλάξει θέση?Πάω στο πίσω θρανίο να μην με βλέπει μέχει βάλει στο μάτι.
Τ΄αφτιά μου είναι ευαίσθητα στα φο μπιζού,μπορείτε να μου λέτε ότι θελετε και ανάλογα θα έχω 2 η΄1 αφτιά
Ετσι μου έρχετ να επικ.με σήματα καπνού.
Κυρ.δάσκαλε ελπίζω να το έγραψα καλά εδώ (πλάκα κάνω)
Καλημέρα εδώ ήλιος ψάξτε τον δικό σας,εργασία για το σπίτι
Εγώ έχω να γράψω 500 φορές δεν παραγ. όπου μου καπν.
Τα λέμε

Ionathan 13/9/09, 10:39 π.μ.  

Εντάξει ανήλικο,

το έσωσες, έσωσες και τη Νικήτρια μαζί!

Το υπέθεσα αφού είδα τους στίχους αλλά λίγος τρόμος δε βλάπτει, εδώ που μιλάμε για θεούς ;-)

Καλημέρα

Ionathan 14/9/09, 12:29 μ.μ.  

Πριν καμιά ώρα μου χτύπησαν το κουδούνι, βγήκα στο μπαλκόνι κουτσά στραβά και βλέπω 2 κυρίες καλοντυμένες:

"Παρακαλώ", εγώ

"Καλημέρα, σήμερα επισκεπτόμαστε τη γειτονιά σας για να συζητήσουμε κάποια θέματα της Βίβλου", η απάντηση

"Να το αφήσουμε για μια άλλη φορά γιατί είμαι κάπως αδιάθετος;;;", εγώ πάλι

Αν ήμουν καλύτερα θα τις ρωτούσα από ποια αίρεση είναι και αν ήμουν ακόμα καλύτερα, θα τις έβαζα μέσα να τις τρελάνω με τα του Θεού!

Άλλη δουλειά δεν έχουν να κάνουν; Ποιος τους χει αυτούς;;;

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program