Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Μάθημα: Σελιδοδείκτες - Favourites Update

Θα ήθελα να κάνουμε ένα μαθηματάκι όσον αφορά στη γρήγορη πλοήγηση στο internet γιατί ξέρω ότι μερικοί δυσκολεύονται και κάνουν παραπάνω κινήσεις ενώ τα πράγματα είναι πιο εύκολα, στα αλήθεια.

Αναφέρομαι στη χρήση των Σελιδοδεικτών, όπως στα βιβλία ένα πράγμα που τσακίζουμε τις σελίδες για να τις βρίσκουμε όταν θέλουμε ή βάζουμε τα διάφορα post-it. Ακριβώς το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και στους πλοηγούς (browser) του internet, IExplorer, Firefox, Opera, Safari κλπ. Ο όρος που χρησιμοποιείται είναι: Σελιδοδείκτης – Bookmark ή Αγαπημένα – Favourites. Είναι το ίδιο πράγμα.
Ο σκοπός μας είναι ο εξής: αν επισκεπτόμαστε μια σελίδα συχνά, για να μην την ψάχνουμε ή πληκτρολογούμε το url της, όταν είμαστε στην εν λόγω σελίδα, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα σελιδοδείκτη. Όταν σε επόμενο χρόνο θα θέλουμε να επισκεφθούμε ξανά τη νέα σελίδα, πηγαίνουμε στο μενού των Σελιδοδεικτών και απλά τον επιλέγουμε, με την κίνηση αυτή ο πλοηγός μας μεταφέρει στη σελίδα αυτή.

Σας το περιγράφω στη συνέχεια και με εικόνες, εγώ χρησιμοποιώ Opera αλλά τα πάντα είναι ίδια σε όλα τα προγράμματα.




Είμαι στη σελίδα που με ενδιαφέρει, πηγαίνω στο μενού Σελιδοδείκτες ή Bookmarks ή Favourites και δίνω την εντολή: Προσθήκη ή Add.



Ανοίγει το μενού των Σελιδοδεικτών, μπορώ να δώσω την περιγραφή που θέλω ή να αφήσω την υπάρχουσα. Επίσης, μπορώ να βάλω το σελιδοδείκτη μου χύμα στο μενού, σε ένα ήδη υπάρχον φάκελο ή να φτιάξω ένα νέο φάκελο, όπως δείχνω παρακάτω.


Μπορώ να δώσω ένα χαρακτηριστικό όνομα για να ομαδοποιώ καλύτερα τους σελιδοδείκτες μου. Όταν δημιουργήσω το Σελιδοδείκτη μου, Favourite ή Bookmark, μπορώ να τον χρησιμοποιήσω ενόσω βρίσκομαι σε οποιαδήποτε σελίδα. Στην επόμενη σελίδα είμαι στο site της Ναυτεμπορικής και με ένα κλικ μπορώ να μεταφερθώ στο δικό μου blog με ένα κλικ:

 
Αν κάτι δεν έγινε κατανοητό, γράψτε μου στα σχόλια για να το διευκρινήσω. Ελπίζω να σας βοηθήσω, μερικοί παιδεύεστε χωρίς λόγο.

Γιώργος

ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ας καλύψουμε και ένα άλλο θέμα που προέκυψε: αν δε θέλουμε να φαίνονται τα "σημάδια" μας στον υπολογιστή, ποιες ιστοσελίδες επισκεφθήκαμε κλπ κλπ, υπάρχει μια ρύθμιση που το κάνει εύκολο. Έστω για τον Internet Explorer:


Στο κυρίως μενού πάμε: Εργαλεία-->; Επιλογές Internet ή Tools-->; Internet Options. Πατήστε την παραπάνω εικόνα για να μεγαλώσει. Έχω μαρκάρει με κόκκινο την επιλογή: Delete Browsing history on exit. Με αυτή την επιλογή, όταν θα κλείσετε τον πλοηγό, θα διαγραφεί το ιστορικό περιήγησης και όταν το ανοίξετε πάλι, στην γραμμή διευθύνσεων δεν θα υπάρχει καμία διεύθυνση εμφανής. Η 2η επιλογή στα Settings είναι επιπρόσθετη και σε αυτή την περίπτωση ξεχάστε την. Δοκιμάστε το!

Αν τώρα μιλάμε για άλλο πρόγραμμα, πείτε μου ποιο ακριβώς για να φτιάξω τις εικόνες αλλά το σκεπτικό είναι το ίδιο.

14 ΣΚΕΨΕΙΣ:

xunder18 23/9/09, 1:16 μ.μ.  

Καλημερα geman! Καλα βρε τωρα παραδιδεις μαθηματα που λειπει και η κυρα-Sundy ? Μαζεψε και τα επομενα μαθηματα που θα κανεις και στειλε τα της με mail ! Αληθεια απο που μπαινεις στο νετ?

xunder18 23/9/09, 1:17 μ.μ.  

xa! τωρα ειδα στον αρκουδο! ποιο κινητακι εχεις? ασχετο αλλα ειμαι περιεργοσ!

Ionathan 23/9/09, 1:35 μ.μ.  

Ανήλικο,

θα σε χρεώσω 2 ευρώ, όσο τα πατατάκια που γλύτωσε η Νικήτρια!

Nokia 6500 Slide έχω, αλλά δε νομίζω να έχει σημασία, αρκεί να έχεις το PC Suite της Nokia στο λαπιτόπι και λίγη τύχη. Χτες κινητοποιήθηκε η μισή Cosmote για να μπορέσω να συνδεθώ λόγω παράξενων ρυθμίσεων.

Το μάθημα είχα καιρό που έλεγα να το κάνω αλλά τώρα έχω πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυ χρόνο και το έκανα. Άλλον θέλω να βοηθήσω και έχω τρόπο να το τσεκάρω, άμα σε 2-3 μέρες δω ότι συνεχίζει με το "κάρβουνο" θα χτυπήσω καμπανάκι.

Μου έφεραν το φαί και είναι σκεπασμένο, τι στο καλό να είναι; Θα τρώγεται;;;

Τα λέμε αργότερα!

xunder18 23/9/09, 1:50 μ.μ.  

Πφφ εγω εχω μια Αννα Γουλα και εχουμε και ψαρι ;p [Ετσι για να πω και γω κατι ακυρο και να στη σπασω!] χαχα Εγω να φανταστεις εκανα mobile internet για να εχω νετ στις διακοπες :P Ειμαι λιγο γαιδαρος και χρεωνω τους γονεις μου αλλα δε θα αντεχα ολη μερα μεσα χωρις νετ ή εστω κατι να ασχολουμε!
Αντε καλη ορεξη! και μην μας αφησεις στον αρκουδο! εκει θα γραφω τις εξελιξεις για το μαλλι οταν το αφησω! χαχα!

Ionathan 23/9/09, 3:00 μ.μ.  

Προϊστορική κότα ήταν τελικά...

Ανήλικο τέλος ο αρκούδος για μένα, καλό παιδί ο Γιάννης και τα λέμε που και που αλλά άλλη φάση το blog. Τη μια με τον ένα, την άλλη με τον άλλο, μάλλον εγώ είμαι παράξενος τελικά. Έχει βρεθεί το νέο αίμα ήδη όπως βλέπω, πηγαίντε το όπου θέλετε.

Εγώ θα λέω τις αρλούμπες μου εδώ όποτε μου καπνίσει και θα μπαίνω να βλέπω πόσο μεγαλώνουν τα μαλλιά σου. Όπως είδατε, όλοι προσπεράσατε τόσες μέρες και μάλιστα δώσατε και κουράγιο στη giorgia, εγώ μόνον ήμουν ο "στραβός" που γκρίνιαξα και με στόλισαν κιόλας, ότι συνηθίζω να προκαλώ τέτοια προβλήματα. Βρε ουστ!

Πάρτε τον arkoudo μαζί με mn, xy, kl κλπ παιδιά που θα έρθουν και οδηγήστε τον όπου καλύτερα μπορείτε.

xunder18 23/9/09, 3:43 μ.μ.  

Χαχα οντως αμα ηταν κοτοσουπα δε ειναι και οτι καλυτερο αλλα σε οσες επισκεψεις εχω κανει σε νοσοκομεια παντα ετρωγα το γλυκο [η ζελε η κρεμα ]. Εγω παντως κερασα ποπκορν στον αρκουδο αν θες μπες και παρε ,κερασμενα ειναι!
Γιωργο στην συνονοματη σου δωσαμε κουραγιο [και γω νομιζω καπου εγραψα κατι, δε θυμαμαι τι και πως] γιατι ολοι ξερουμε πως χεζεται καποιος μολις ακουει οτι καποιος κοντινος του ανθρωπος εχει καρκινο! Παρολα αυτα η γεωργια εβαλε και τις αγαπουλιτσες της μεσα στα ποστ της!{by the way δες τι γραφει ο γιαννακης} Οκ ισως ηταν "λιγο" τραβηγμενα τα οσα μας περιεγραψε η giorgia για την σχεση της κλπ κλπ αλλα οπως αυτη εγραψε ο,τι ηθελε ειχες και συ το δικαιωμα ,πιστευω, να σχολιασεις ελευθερα! αυτα και καλυτερα το θεμα να ληξει εδω!

Παω να ψαξω κανα καλο ανεκδοτο γιατι δε νομιζω να μπορεις να ανοιξεις βιντεακια στο youtube με το gprs !

[βαριεμαι να το ξαναδιαβαζω , μπορει να εγραψα πολλες χαζομαρες! ]

H NIKHTRIA 23/9/09, 6:50 μ.μ.  

Ερώτηση.Οταν κάποιος δεν θέλει να βλέπει κανείς που μπαίνει.Στα αγαπημένα π.χ η' στην επιφ.εργ.βλέπουν οι άλλοι που έχεις μπεί, το google δεν είναι ένας τρόπος?και αν όχι που μπορείς να κλειδώσεις αγαπημένα.
Τα χαρτιά σου τα έχεις ανοίξει απο τότε με τον ερωτευμένο εξυπνάκια.

Ionathan 23/9/09, 8:23 μ.μ.  

Σε update που έκανα περιγράφω τρόπο για να διαγράφεται το ιστορικό της περιήγησης κάθε φορά που κλείνει ο πλοηγός (IExplorer πχ). Αν δεν είναι αυτό ρυθμισμένο, μπορεί ο καθένας να δει μετά από μας σε ποιες σελίδες έχουμε μπει.

Τώρα, πως θα γίνει να μπαίνουμε εύκολα στις σελίδες; Μπορούμε να δημιουργήσουμε Αγαπημένα, να τα κάνουμε Εξαγωγή σε ένα αρχείο και να το αποθηκεύσουμε σε ένα κουφό μέρος του σκληρού, με άλλο όνομα έστω. Ανοίγοντας αυτό το αρχείο θα μπορούμε εύκολα να πάμε στα Αγαπημένα.

Ή αν αυτά ακούγονται κυρριλικά, ο καθένας κάνει αυτό που τον βολεύει καλύτερα ;-)

ΥΓ: Ερωτευμένο εξυπνάκια ; Για βόηθα εσύ γιατί ο Αλ αρνείται...

H NIKHTRIA 23/9/09, 9:53 μ.μ.  

Συμπτώσεις και ειρωνέια μαζί.Νομίζω τον Αύγουστο.Δεν έχω χρόνο να διαβάσω σήμερα δουλεύω θα διαβάσω το πρωί που θα είναι και άδειος ο σκληρός.Τώρα σοβαρά βγάλε το πρωτοσέλιδο.Δεν λέω καληνύχτα μπορεί και να ξαναπεράσω.

Ionathan 23/9/09, 11:11 μ.μ.  

Προς Νικήτρια:

τώρα θυμήθηκα, το είχες γράψει έ; Αλλά εγώ δεν είμαι ξεροκέφαλος σαν μερικούς, ρωτάω όταν με κόφτει κάτι.

Αν θες να το στήσεις κάπως συγκεκριμένα, στείλε μου mail, δε θα σε χρεώσω. Έχεις δουλειά έ; Καλά να πάθεις, εγώ προσφέρθηκα...

Καλό ξημέρωμα σε όλους!

hope 24/9/09, 9:02 π.μ.  

Σχολιο 1);ουγκαγκα μπουμ μπουμ χι γκαγκα μπουμ τιρι γκαγκα αουντι ντι.......
Θα περιμενω το γιο μου.Σκωτωσα οσα φαια κυτταρα μου ειχαν μεινει.Καταφερα ομως να σε βαλω στα αγαπημενα
Σχολιο 2)Την Χουανιτα του βραζιλιανικου την στολισα και εγω με μια πατητη.Αλλα δεν εδωσε κανενας σημασια..Σε εχω για εξυπνο ,σκεψου γιατι μετραει μονο το δικο σου σχολιο?Μια λεξη εγραψες μονο και εφτανε.

Ionathan 24/9/09, 9:12 π.μ.  

Hope,

αν και ξύπνησα πολύ μουρτζούφλης, με έκανες και γέλασα του θανατά (βλακ χιούμορ).

Σου εύχομαι αγαπητή μου να ζήσεις πολλά χρόνια και να μας κάνεις να γελάμε όπως μόνο εσύ ξέρεις! Τυχαία είσαι Ζυγός ρε γαμώτο μου;;; Τα καλύτερα παιδιά ;-)

Σε γλυκοφιλώ.

ΥΓ: Χουανίτες τέλος, δεν κρατιέμαι και λέω παραπάνω από όσα πρέπει. Και αρκούδος τέλος, φτάνει.

xunder18 24/9/09, 10:14 π.μ.  

Καλημερα! καλα ρε! τωρα που σε βαζουν ολες στα αγαπημενα τους σκεφτεσαι να μη γραφεις?[οκ αυτο το comment ταιριαζει και στο αλλο σου ποστ αλλα φταιει η πολυ παρεα με την νικητρια! ]

H NIKHTRIA 24/9/09, 11:10 π.μ.  

Σίγουρα δεν θες να ξέρεις
που σ΄έχω γραμμένο και πως στον σκληρό.
Είμαι το μπός pc βλέπω όλους δεν με βλέπει κανείς αλλά κατά την διάρκεια της ημέρας ζητάω να μου περάσουν διάφορα απο το δικό μου σε άλλη θέση,άρα πρόβλημα.
Να είσαι καλά που μου τα λύνεις.
Φιλιά.

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program