Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Μοίρες, Τσανακλίδου

Για τη Hope_1981. Τα υπόλοιπα τα βρήκα όλα αλλά στα λογόκρινα, ρε συ καρκίνο έχουμε και είπαμε να είμαστε τριαλαρί - τριαλαρό, τέλος, από δω και πέρα οι παραγγελιές σας θα λογοκρίνονται. Αν δεν είναι χαι χουι θα σας ζητάω αντικατάσταση ;-)

8 ΣΚΕΨΕΙΣ:

hope_1960 26/9/09, 2:55 μ.μ.  

Δεν σε ρωτησα σου αρεσει η σοκολατοπιτα?Φτιαχνω μια καταπληκτικη.Εφτιαξα και γλυκο σταφυλι πολυ καλο για το γιαουρτακι μας τα βραδυα του χειμωνα.
Ρε λες να λακιζουν απο γυρω μου για τα καταθληπτικα τραγουδια που ακουω?

Ionathan 26/9/09, 5:10 μ.μ.  

Η κότα έκανε το αυτό ή το αυγό την κότα;

Σοκολατόπιτα;;; Υπάρχει τέτοιο γλυκό; Πότε θα το φάμε;;;

ΥΓ: Για πες μου τώρα, έκανες practice και έκανες και άλλο λογαριασμό; Πως και το 1960; Εγώ πάντως θα σε λέω 1980, δεν το αλλάζεις και συ;;;

Basano 26/9/09, 6:02 μ.μ.  

Σοκολατόπιτα!!!!!!!!!!!!!!! Hope_1980 η Hope_1960 βαλτή είσαι ???? Αρχίζουν και τρέχουν τα σάλια μου (όχι λογω ηλικίας) είμαι γλυκατζουυυυυυ… Με προκαλείς να φτιάξω κάτι γλυκό τι άραγε?? Μμ έχω αμύγδαλα, καρυδια, φυστικια Αίγινης, όλα από τον κήπο μου, έχω και σοκολάτα, πάντα υπάρχει στο ψυγείο, το βρήκα θα φτιάξω σοκολατακια !!!!! Ελάτε να τα τσακίσουμε :)

xunder18 26/9/09, 6:06 μ.μ.  

Souli που ειπαμε οτι μενεις :) ?

nina 26/9/09, 8:42 μ.μ.  

driiiiin Souli......anikse tin porta na mpo.....i ta ta fas moni sou?:)

Basano 26/9/09, 8:48 μ.μ.  

Στη μέση του πουθενά,(μόνο με συντεταγμένες με βρίσκεις" lat=37.815858332, lon=23.9568340701) αλλά αν θες σοκολατάκια στα στέλνω και με courier… Περιττό να πω ότι έγιναν μουρλιαααααααα, να τρώει η μάνα και στο παιδί να μην δίνει… Είμαι τελικά καλή ζαχαροπλάστρια η άτιμη.Νινα μου δεν εχω κουδουνι αλλα ακουω τα σκυλιά να γαβγίζουν μαλλον εσύ είσαι, περίμενε ανοίγω!!!

xunder18 26/9/09, 9:07 μ.μ.  

Εγω πριν παω τη βολτα μου 1 πραγμα θα πω : τα 2 τελευταια comment του αρκουδου τα λενε ολα! γελαω μονος μου!

Geman το φορουμ καλη λυση αλλα θελει ατομα να το συντονισουν!

Τα λεμε αυριο ή το βραδυ αν ειναι μεσα να μου κανει κανείς παρεα!

Basano 26/9/09, 11:15 μ.μ.  

Τελικά απο τα πολλα σοκολατάκια με επιασε το δοντι μου... Μαφησατε μονη να τα φαω και την πατησα.
Καληνυκτα ονειρα γλυκα σε ολους

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program