Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Έχω πετάξει μαζί σου, Γονίδης

Αφιερώνω αυτό το ποιοτικό τραγούδι στο Ανήλικο. Που είσαι, όλες οι γυναίκες έχουν πάθει παράκρουση, δεν μπορούν χωρίς εσένα!

8 ΣΚΕΨΕΙΣ:

averfoula 30/9/09, 5:35 μ.μ.  

Θα σου φέρω έξω απο την πόρτα σου μια τούρτα απο το Plaisir με γεύση σοκολατα-μπανανα-κεράσι-φράουλα-ανανά-σύκο-αμύγδαλο-καρύδι-φουντούκι!!!! και αν δεν εχουν τέτοια γεύση θα την φτιάξω εγω!!!
οχι οτι ξέρω αλλά για χάρη σου μικρούλι...
αντε και μια πίτσα μαζί, διάλεξε εσυ τη γεύση σ αυτήν.

Ανώνυμος 30/9/09, 5:40 μ.μ.  

Λες να είμαστε τελικά τεκνατζούδες;
τι μόνο η gogo;
Τελικά νομίζω τέτοιο όνομα είχε σκάσει μύτη και σε μένα στην αρχή, αλλά τώρα που το καλοσκέφτομαι, εγώ ήμουν γυναίκα και ξενέρωσε, και έτσι γλύτωσα.
Μου λείπει το ανήλικο.
Μπήκα στο chat, αλλά ποιος τον ξέρει που έβοσκε, τον ''έβλεπα'', τον φώναζα, αλλά έφαγα φτύσιμο.
Πάντως έχω δώσει τα ρέστα μου με τις ατάκες τόσο του ανήλικου όσο και του giannis, όλα τα λεφτά.
Τόση ωριμότητα από τα μικρούλια μας.
Ένα τραγούδι από μένα αφιερωμένο στο ανήλικο, διάλεξε εσύ ένα τσαχπίνικο. Μου θέλει και skype το γιαβρί μου, εδώ δεν προλαβαίνουμε να μάθουμε τους δικούς σου νεωτερισμούς, μας έχετε οι άντρες στο τρέξιμο και στο φροντιστήριο, άσε το skype για αργότερα. Νομίζω σαυτό βλέπεις και φάτσες; Μπα, όχι, μην μου προκύψει κανένας γεροντοέρωτας και μετά θα σας ζαλίσω με τα γκομενικά μου...
Μην μπει καμμιά μαμά στο δωμάτιο, δει φάτσα, και φρικάρει η γυναίκα με τι πουρά μιλάει το καμάρι της.
Φτάνει που της κάνει και έτσι την ζωή δύσκολη.
Λοιπόν τραγούδι αφιερωμένο από sundy σε ανήλικο....

Ανώνυμος 30/9/09, 5:41 μ.μ.  

averfoula
γράψαμε μαζί
φιλάκιααααα........

xunder18 30/9/09, 6:03 μ.μ.  

averfoula μην κανεις κινηση , να σου πω ακριβως τι γευση θελω στην τουρτα πριν πας να την παρεις! Για την pizza δεν εχω prob οτι θελεις παρε , ολα τα τρωω!
Sundy κοιμομουνα! αλλα τωρα ειμαι μεσα! αντε να σας δω...

*Και στο skype δεν ειναι απαραιτητη η camera ;)

averfoula 30/9/09, 6:40 μ.μ.  

Φιλιά και σε σένα sundy
Mικρούλι διάλεξε γεύση και ορόφους, ουρανοξύστη θα την κάνω τώρα που εμφανίστηκες και είσαι καλά...ναι?
θα μπω αργότερα να μιλήσουμε
Bro μου φιλάκια

Ionathan 30/9/09, 7:23 μ.μ.  

Το ανήλικο είναι ο πορτιέρης, ταμίας, σερβιτόρος, γκαρνταρόμπα, μάρκα του καφενείου.

Ρε συ έχεις όλες τις γυναίκες με το μέρος σου, που να γίνεςι και Ενήλικος.

Διάλεξε τώρα ένα τραγούδι για να στο αφιερώσει η Sundy, θες Γονίδη πάλι ή να πέσουμε πιο χαμηλά;;;

xunder18 30/9/09, 7:30 μ.μ.  

Για να δω ποσα μετρα αντεχεις καταδυση :)

H NIKHTRIA 30/9/09, 10:06 μ.μ.  

Νoμίζω ότι φτιάξαμε ένα μεγάλο τερατάκι.Σε αγαπάω πολύ η τρελοκοτσιδού σου.

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program