Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Ένα χειμωνιάτικο πρωϊ, Βιτάλη

Για την Hope_1980.

2 ΣΚΕΨΕΙΣ:

hope_1960 26/9/09, 2:40 μ.μ.  

Αχ κυρ-δασκαλε,ποσο εχω δυσκολευτει με αυτα τα σατανικα μηχανηματα!!!
Ολη μερα εχθες πληκτρολογουσα τις ευχες μου και ο σατανας μου ελεγε να ανοιξω λογαριασμο,ο κωδικος μου ειναι λαθος και να ξαναπροσπαθησω.
Εφτιαξα που λες μια σοκολατοπιτα και καλεσα το παληκαρι μου απο εδω .Τι να κανω η δολια μανα?Κατι εκανε αυτος εδω ,στο τελος μου ειπε οτι "δεν ολοκληρωσα",βουτηξε τη σοκολατοπιτα και λακισε.
Θελω να σου πω ,πως ειμαι η παλια hope αν δεν το καταλαβες.Το 1960 ειναι η χρονια γεννησης μου και δεν ξερω γιατι βγαινει στα σχολια.
Αλλα δε φτιαχνω αλλη σοκολατοπιτα για να μου το φτιαξει.Θα περιμενω να σκασει και αλλο προβλημα.
Τωρα που το σκευτομαι δε τη γλυτωνω γιατι και στα hotmail δεν μπορω να μπω .
Ευχαριστω για το τραγουδακι

Ionathan 26/9/09, 5:15 μ.μ.  

Γιατί πουλάκι μου, ένα Username είναι και ένα Password, σε ένα post it γράψτα και κόλλα τα στην οθόνη, ξέρεις εσύ.

Δε θα σε κλέψω, στείλε μου σε ένα mail τα παραπάνω στοιχεία και θα στο φτιάξω εγώ, χωρίς σοκολατόπιτα, θα τη φάμε άλλη φορά! Οκ;

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program