Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Σχετικά με το chat - Updated

Λοιπόν, την ανάρτηση με το chat την πήγα πιο πίσω για να μην βαραίνει την 1η σελίδα. Έχω βάλει ένα link στους Συνδέσμους, πάνω δεξιά, πατώντας εκεί ανοίγει το chat. Είπαμε κιόλας τα σχόλια της ανάρτησης να χρησιμεύουν και για ραντεβού.

Κάντε χρήση της ειδοποίησης για τα επόμενα σχόλια. Έχω βάλει κι εγώ το script που δείχνει πόσοι χρήστες είναι online, αν είστε μόνο μην ψάχνετε να κάνετε chat.

ΥΓ: Προς το παρών, τα λέμε όσοι δεν δουλεύουμε. Αν πάρετε μέρος κι άλλοι στο chat, θα σας απολύσουν και θα μεγαλώσει η παρέα μας ;-) Καλό βράδυ!

ΥΓ2: Πιπινάκι καλωσήρθες ;-)

10 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Ανώνυμος 27/9/09, 10:25 μ.μ.  

Καλώς σας βρήκα,
και αλοίμονο, δεν με ενοχλεί η προσφώνηση ''πουρό''. Πλάκα έκανα, ήθελα να την πω και στο ανήλικο που ξετσουτσούνισε όσο έλειπα.
Οι παλιοί λέγαν, μια στα νιάτα και μια στα γεράματα, κάτι ξέραν αυτοί...
Όλες οι προσφωνήσεις δεκτές, άλλωστε από αυτό φαίνονται οι καλοί φίλοι, ότι δεν παρεξηγούνται με τέτοια χαζά.
Γιώργο σου άναψα και κεράκι στην Παναγία την Σπηλιανή στο Μανδράκι στην Νίσυρο. Τώρα αν θέλεις βρίσε με.
Φιλιά
sundy

Ionathan 27/9/09, 10:35 μ.μ.  

Εντάξει πιπινάκι, όλα καλά.

Σε ευχαριστώ για το κερί αλλά πρέπει να άναψες πολλά, με τόσους καρκινοπαθείς που ξέρεις...

Με τον Φούφα είσαι εντάξει;

H NIKHTRIA 28/9/09, 1:11 π.μ.  

Εγώ καρκίνο δεν έχω δεν θέλω κεράκι ένα λουκουμάκι θα το έτρωγα.
Εχω να υπογράψω κάποια συμφωνητικά αύριο,για να δώ αν έχω χρόνο για αυτό το καινούριο φρούτο,ακου εκεί τσατ,που εμπλεξα το 6χρονο.

H NIKHTRIA 28/9/09, 8:10 π.μ.  

Λοιπόν αν δεν μπούν και 3-4 κοριτσάκια εγώ σ΄αυτο το τσατ δεν μπαίνω,η μαμά μου μου είπε να μην παίζω μόνο με αγοράκια.
Καλημέρα,καλή βδομάδα.

xunder18 28/9/09, 8:21 π.μ.  

Kαλημερες! μπες μπες μπες!

nina 28/9/09, 10:12 π.μ.  

Kali eydomada se olus!
Kalos mas irtes Sundy!!!
Nikitria! Eho mia idea na vgalume kanena franko...to iperoho humor sou ke i atakes pou kanis na ekdoti ena vivlio....enhiridio gia karkinopatis!!!

Unknown 28/9/09, 1:12 μ.μ.  

loipon--thelw na sou afirewsw ta pio wraia laika ths protopsalti!!!
efxaristw

H NIKHTRIA 28/9/09, 2:29 μ.μ.  

Αυτό το ανθρπάκι τι κάνει δηλαδή?
Και κάτω στα πορτοκαλί γράμματα τι θέλει να πεί ο ποιητής?
Eφτιαξα τοστ ποιός θέλει?

xunder18 28/9/09, 2:38 μ.μ.  

Χαχα το τοστ ειναι πλημμελημα, εφυγα για burger !
Καλο μεσημερι και καλη ορεξη!


*μπαινετε στο τσατ ! μονο εγω μπαινω και ο geman ξενερωνει!

Ionathan 28/9/09, 2:49 μ.μ.  

Κάνεις διάλειμα τώρα και θες κουβέντα, έ; Αφού τα καταλαβαίνεις όλα μωρέ, ξαναρωτάς για να κάνουμε κουβέντα έ;

Το πορτοκαλί ανθρωπάκι το πατάς και σου βγάζει ένα fortune cookie, αλήθεια!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program