Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Κοντούλα λεμονιά, Δημοτικό

Αφιερωμένα εξαιρετικά από το Ανήλικο στη Νικήτρια ;-)

5 ΣΚΕΨΕΙΣ:

xunder18 26/9/09, 11:28 π.μ.  

Ψεματα Ψεματα! ο γιωργος με εβαλε να γραψω στις παραγγελιεςςς!!!

H NIKHTRIA 26/9/09, 12:08 μ.μ.  

Δεν έχω χρόνο να παίξω μαζί σας.
Πήρα το καροτσάκι μου και πάω λαική να ταίσω τα παιδιά μου, έχω βάλει και τα ψωμιά στον φούρνο,έχω ανάψει και το καζάνι για να πλύνω τα ρούχα τους και εσείς χαζολογάτε.
Μάζεψτε τα δωματιά σας τσαπατσούλικα.

nina 26/9/09, 12:17 μ.μ.  

Poli doulia vre Nikitria...pos sholas?:)

Ionathan 26/9/09, 1:14 μ.μ.  

Την παραπλάνηση την κάνεις επιστημονικά ανήλικο, έ; "Εγώ σε έβαλα να γράψεις στις παραγγελιές;" Πολιτικός να γίνεις ρε συ, θα πας μπροστά ;-)

Τα γραπτά μένουν, η παραγγελιά σου είναι εκεί και γιατί το αρνείσαι άλλωστε; Μια χαρά είναι το τραγούδι που ζήτησες!

Νικήτρια ξέχασες τη βρεχτή πίτα που έκανες από το πρωϊ και το μουσακά βρε ;-) Προκομμένα κορίτσια!

xunder18 26/9/09, 6:02 μ.μ.  

Πλακα εκανα george! Εχει βαρεμαρα σημερααα!!!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program