Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Άνοιξε μια σαμπάνια...




Με αφορμή τα καλά νέα της Ανθής (Hope) σκέφτηκα να ανοίξω μια νέα ανάρτηση όπου θα ανοίγουμε τις σαμπάνιες του ο καθένας, όταν θα έχει καλά νέα. Είτε αποτελέσματα θα είναι αυτά είτε καλά κέφια θα έχει κάποιος και θα νιώθει ότι πρέπει να γιορτάσει!

Εϊσαι χαρούμενος; Άνοιξε μια σαμπάνια μαζί μας!!!

23 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Ionathan 24/12/09, 2:09 μ.μ.  

Παφ έκανε και έσκασε η 1η σαμπάνια!

Την ανοίγω εγώ γιατί είμαι χαρούμενος, είμαι χαρούμενος γιατί είμαι ζωντανός και μπορώ να ζω δυνατά αυτές τις μέρες. Δεν με πολυνοιάζει που είναι Χριστούγεννα, απλά είναι ευκαιρία να βρεθούμε με ανθρώπους, να φάμε, να πιούμε, να κάνουμε παρέα, να γελάσουμε.

Μπορεί να με παιδεύει το εξάνθημα του Tarceva αλλά είναι πταίσμα μπροστά σε άλλα, ας είμαστε ζωντανοί και όρθιοι και από κει και πέρα θα βρούμε λύσεις για όλα.

Παφ έκανε η σαμπάνια μου και μακάρι να μπορούσα να σας κεράσω όλους ένα ποτήρι! Στέλνω την αγάπη μου σε όλους και τα αντικαρκινικά φιλιά μου ;-)

Basano 25/12/09, 1:12 μ.μ.  

Χθές βράδυ ήθελα να ακούσω το παφ της σαμπάνιας αλλά έχω ένα θέμα …
Δεν μαρέσει η σαμπάνια… μόνο ο ήχος που κάνει ο φελλός παααααααααααααααααααφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ
Γιατί ήθελα σαμπάνια θα πείτε?
Μα για να πιώ στην Υγειά μας!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά της Παρέας μας …
Στην Υγειά σου Γιώργη μου!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά σου Ανθή μου!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά σου Μύρτιλο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά σου Hunder !!!!!!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά σου Sundy!!!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά σου B.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά σου ΝΙΚΟΛΕΤΑ !!!!!!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά σου Τweety!!!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά σου NINA!!!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά σου ΝΙΚΗΤΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στην Υγειά σου Ανθούλα !!!!!!!!!!!!!!!!

Στην ΥΓΕΙΑ όλων όσων αγωνίζονται να είναι καλά!!!!!!!!!!!!!

Μη μπορώντας λοιπόν να πιώ σκέτη την σαμπάνια αποφάσισα να την κάνω
ένα ποντς υγιεινό …. βάζοντας μέσα ρόδι ….
Για να δούμε θα πετύχει????

1 μπουκάλι παγωμένη Σαμπάνια (τι μάρκα να την επειλέξετε εσείς)
1/4 φλιτζάνι νερό
1/4 φλιτζάνι ζάχαρη
1 φλιτζάνι άσπρο ρούμι
1 φλιτζάνι χυμό ροδιού
1/2 φλιτζάνι σπόρους ροδιού

Βράζετε το νερό και τη ζάχαρη για 5-6 λεπτά μέχρι να αρχίσει να δένει το σιρόπι.
Το αφήνετε να κρυώσει και το ανακατεύετε με τον χυμό ροδιού και το άσπρο ρούμι.
Προσθέτετε τους σπόρους ροδιού. Βάζετε το μίγμα σε μπολ και στο ψυγείο.
Ρίχνετε τη σαμπάνια παγωμένη , τη στιγμή που 8α σερβίρετε το ποντς.

Λοιπόν μέχρι να παγώσει λίγο το μείγμα με ψιλοπήρε ο ύπνος δίπλα στο τζάκι …
Το άφησα λοιπόν και θα το πιώ σήμερα ………

Γλυκά φιλιά σε όλους!!!!!
Να περνάτε καλά!!!

Basano 8/1/10, 10:30 μ.μ.  

Πααααφφφφφφφφφφφφ!!!!!!!!!!!
Δεν άντεξα να μην ανοίξω μια μικρή σαμπάνια !!!!!!!!!!!
Γιώργη μου οι ευχές σου μάλλον έπιασαν !!!!!!!!!!!
Οι εξετάσεις που πήρα ΟΛΕΣ έγραφαν "Καμμιά μεταβολή" απο τις προηγούμενες!!!!!!!!
Εύχομαι σε ολους σας να γραφουν το ίδιο!!!!!!!!
Σας γλυκοφιλώ και Σας Αγαπώ!!!!

me 9/1/10, 8:01 μ.μ.  

Χαίρομαι πάρα πολύ Σούλη μου, που τα αποτελέσματα των εξετάσεων σου είναι άριστα. Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου πάντα να είναι άριστα και για σένα και για όλους μας...
Καλή χρονιά, με ΥΓΕΙΑ και ανδρεία...
πολλά φιλιά

roseberry 10/1/10, 12:39 μ.μ.  

Αυτά ειναι!!!!!! Πάντα τέτοια ρε Σούλη!!! Χάρηκα πάρα πολύ! Μου έφτιαξες τη μέρα!!Ελπίζω να κατέβασες όλο το μπουκάλι στην υγειά όλων μας!!! cu!

Ionathan 10/1/10, 11:02 μ.μ.  

Να ξεκινήσω από τα ευχάριστα:

μάλλον την ήπιες όλη τη σαμπάνια μόλις την άνοιξες, είδα ότι έστειλες το ίδιο μήνυμα 3 φορές, χα χα χα!!!

Μπράβο Χρυσουλίτσα, συγχαρητήρια, αυτά είναι καλά νέα, θετικά για σένα, να φύγει κάθε σκιά που μας βάζει ιδέες. Θετικά νέα για όλους μας γιατί η νίκη καθενός απέναντι στον εχθρό είναι νίκη όλων.

Για όσους δεν ξέρετε, η Σούλη έχει ένα δύσκολο καρκίνο, πριν μερικά χρόνια έκανε μια βόλτα στον Αχέροντα αλλά έπαιξε τις βλεφαρίδες της στον βαρκάρη και τη γύρισε πίσω τελικά! Πάει κόντρα στα στατιστικά και έχει κάνει τους γιατρούς της να χάνουν κάθε τόσο τα στοιχήματα που βάζουν! Είσαι τσακάλι βρε, σε θαυμάζω, είσαι μια από τους εμπνευστές μου!

Αφήνω τα βαριά λόγια, μια σαμπάνια Asti Martini για μένα σε παρακαλώ όταν βρεθούμε, μου αρέσει πολύ και ευκαιρία να τα πιούμε και να κάνουμε κεφάλι!!!

Παφφφφφφφ έκανε κι έσκασε!!!

Basano 11/1/10, 8:48 μ.μ.  

Καλέ μου Γιώργη καλώς ήρθες στα πάτρια εδάφη!!!!!!!! Ο αέρας της Κρήτης νοιώθω ότι σε έκανε λιγάκι πιο «κουζουλό» από ότι ήσουν!!!!!!!!
Η Asti Martini είναι στο ράφι και περιμένει την αφεντιά σου.
Όσο για τον Αχέροντα…Πράγματι ο Ερμής με πήγε μέχρι εκεί και ήθελε να με παραδώσει στον γέρο-βαρκάρη, το Χάροντα. Ο Χάροντας όμως ήθελε έναν οβολό από εμένα για να με πάει στην Αχερουσία Λίμνη. Και εκεί την πάτησε……… του έκλεισα ματάκι, τρεμόπαιξα βλεφαρίδες, και του είπα ….. αμ δε που θα έρθω μαζί σου γέρο μου, τόσα παλληκαριά με περιμένουν εκεί πάνω, προτιμώ να κάνω rafting στο ποταμό τσάμπα πάρα βαρκάδα επί πληρωμή !!!!!!!!!!! Έτσι την γλύτωσα ……….
Όσο για τα στατιστικά τα έχω γραμμένα στα παλιά μου τα υποδήματα πλέον, είναι αυτές οι μικρές νίκες που με κάνουν να γίνομαι πιο δυνατή, πιο καλή, πιο πεισματάρα, …λιγότερο καχύποπτη κλπ
Σε γλυκοφιλώ, Σας γλυκοφιλώ!!!!!!!!!

roseberry 14/1/10, 9:45 μ.μ.  

Φίλοι μου καλοί, καλοί μου φίλοι, νομίζω πως μπορώ δειλά δειλά και διστακτικά να ανοίξω και γω την πρώτη μου σαμπανίτσα... ας μην κάνει παααφ, αρκεί που ανοίγει ;)

Συνοπτικά, υπάρχει σημαντική βελτίωση των ακτινολογικών ευρημάτων σε σύγκριση με την προγενέστερη εξέταση.Σημαντική ελλάτωση της μεγάλης μάζας του αριστερού πνεύμονα και από τον δεξιό πνεύμονα υποχώρησαν πλήρως όλες οι αλλοιώσεις.Γενικά καλά τα νέα ε? Να δούμε τι θα πουν αύριο και οι γιατροί....

Καληνύχτα σε όλους και πολλά φιλιά!

Ionathan 14/1/10, 9:52 μ.μ.  

Σε καταλαβαίνω που θες να είσαι συγκρατημένη αλλά την Asti δεν την γλυτώνεις ;-)

Τα νέα σου είναι καλά, σε έπιασαν αυτά τα φάρμακα σε αντίθεση με τα προηγούμενα, είναι φανερό!

Άντε, βρες και τους γιατρούς αύριο και τα λέμε.

ΥΓ: Καλή επιτυχία στη θεραπεία σου! Φιλιά!

Basano 15/1/10, 6:37 μ.μ.  

Μικρό Μύρτιλο, πάντα τέτοια νέα να γράφεις!!!!!! Επλίζω να επιβεβαιώσουν και οι γιατροί τις χαρές μας.
Οσο για την σαμπανίτσα ενα τόσο δα πααααααφφφφφφφφφ θα κάνει!!!!
Φιλιά πολλά

xunder18 15/1/10, 6:56 μ.μ.  

Αντε βρε rose πες μας τι εγινε , αν και τα "παιδια" :p πινουν ηδη σαμπανια :D
Φιλια , ελα καμια μερα αργα στο τσατ :D
παφ και απο εμενα [Moët και οχι Martini :p ]

roseberry 17/1/10, 1:20 μ.μ.  

Ευχαριστώ πάρα πολύ που είστε απλά "εδώ". Οι γιατροί ενθουσιασμένοι κι εγώ μετά από καιρό ήρεμη. Ο αγώνας μου συνεχίζεται, γι'αυτό Γιώργη ρίξε το "αγριολούλουδο" που μ'αρέσει κάτι τέτοιες ώρες.
Φιλάκιαααααααααααα

Basano 2/3/10, 9:43 μ.μ.  

Παφφφφφφφφφφ
Εσκασε άλλη μια μικρή σάμπανια και για μένα!!!!!!
Υπέρηχος και αξονικές καλεεεεεες!
Αιματολογικές σε 2 μερες!!!!
Μου την χάλασαν λιγάκι όμως την γιορτή.... Συνέβη κάτι κατά την παραλαβή των αποτελεσμάτων που με έβγαλε απο τα ρούχα μου... Τσαντίστηκα, νευρίασα και έκανα ενα νοσοκομείο ανω κατω....
Τέλος πάντων θεωρώ οτι οι γνωματεύσεις είναι ... σωστές με αρκετές επιφυλάξεις ... αύριο θα σας πώ νεώτερα.
Σας γλυκοφιλώ!!!

Κυριακή 2/3/10, 10:41 μ.μ.  

Ουφ, παφφφφφφφφφφφφφ
και από μένα κοριτσάρα μου!
Πάντα τέτοια!
Έχουμε ανάγκη από καλές ειδήσεις.
Καλή βδομάδα Σουλάκι, θα τα πούμε προς το τέλος της.
Σαγαπώ
Φιλιά
sundy

Ionathan 2/3/10, 11:32 μ.μ.  

Συγχαρητήρια για τα καλά σου νέα και μπράβο! Πάντα τέτοια!

Περνάω στο προκείμενο: χρωστάς σαμπάνια ;-) και κοίτα να τους πάρεις τίποτα χρήματα για να πάμε κανένα ταξιδάκι στην πλάτη τους. ΤΕΛΟΣ ;-)

angel 3/3/10, 1:48 π.μ.  

Σούλη μου μπράβο! Πάντα τέτοια νέα!
Καλά νέα για έναν, είναι καλά νέα για όλους...
Χθες όλη μέρα σάς έχασα εσένα και τον Γιώργο, ανησύχησα ρε παιδιά!
Ανθή, Μυρτιλάκι, όλα καλά;
Πολλές καλημέρες...
(Εμ βέβαια, τέτοια ώρα που μπαίνω...)

roseberry 3/3/10, 3:43 μ.μ.  

Σούλη μου πάρτο χαμπάρι, είσαι νικήτρια μην φοβάσαι να το πείς πια! Είμαι πολύ χαρούμενη για σένα! Σαμπάνια έτσι κι αλλιώς δεν πολυπίνω, εκείνα όμως τα γαλλικά τυριά που είχες φέρει στου Γιώργου.. πολύ μετάνιωσα που δεν τα δοκίμασα!

Λουκία μου κι εγώ σε σκεφτόμουν! Τι ώρες μπαίνεις? Μεταμεσονύχτιες after sex??? Καλά είμαι, μου ανέβαλαν την χθεσινή ΧΜΘ γιατί τα νύχια μου είναι γεμάτα πύον και τώρα εμφανίστηκε και στα πόδια, και θα πάω αύριο να μου πάρει καλλιέργεια η δερματολόγος και να αποφασίσουν για αντιβίωση. Με έριξε όλο αυτό αλλά OK θα το περάσουμε. Εσύ καλά είσαι? Η άλλη η Μουρλέγκο η Ανθή που είναι? Η me?

xunder18 3/3/10, 5:27 μ.μ.  

Μπραβο Σου-λη ,ευχομαι απο δω και στο εξης παντα τετοια αποτελεσματα ! ;) Για μενα που δε κανει να πινω αλκοολ θα μου παρεις εναν χυμο ? ή μια απο κεινες τις παιδικες σαμπανιες :D :D :D

Maria Nefeli D 3/3/10, 5:36 μ.μ.  

Συγχαρητήρια αγαπητή μου φίλη Σούλη!!

Basano 3/3/10, 7:11 μ.μ.  

Καλά μου φιλαράκια, Σας Ευχαριστώ από Καρδιάς!!!!!!!!!!
Μυρτιλάκι η λέξη Νικητής δεν μαρεσει γιατί Νίκη σημαίνει να κερδίσεις ένα υπαρκτό αντίπαλο, ο Καρκίνος μας όμως είναι κάτι αόρατο κάτι που δεν μπορείς να πεις ότι το νίκησες…. Απλά τον κοίμισα ελπίζω για πολλά πολλά χρόνια, το ίδιο ελπίζω να καταφέρετε και Εσείς!!!!
Όσο για σένα Γιώργο μου μετά την Ρώμη σου ετοιμάζω ταξιδαρα με τα κέρδη μου…
Λουκία έχεις δίκιο καλά νέα για έναν από εμάς καλά για όλους!!!!
Σαντυ όχι στο τελος της εβδομαδας αρχες της αλλης καλυτερα….
Για τα μικρα της παρεας το Μαρακι και το ανηλικο εχω χυμο ροδιου με φυσσαλιδες!!!
Σας γλυκοφιλώ!!!

averfoula 3/3/10, 7:19 μ.μ.  

Σούλη, να σου ευχηθώ κι εγω να μπορείς να περνάς πολλές στιγμές απο δω και πέρα αγνοώντας τι σημαίνει καρκίνος, να γίνει κάτι άγνωστο για σένα και για όλους σας.
Τα καλά νεα για έναν, είναι πάντα καλά νεα για όλους.

angel 20/2/11, 5:52 μ.μ.  

Μια καλησπέρα σε όλους σας. Γράφω σε αυτήν τη στήλη γιατί πέρυσι τέτοια μέρα κάποιους από εσάς σας γνώρισα και από κοντά. Σουλίτσα μου, Ανθή, Στελλίτσα, πολύ είχα χαρεί που σας είχα βρει και που έτσι όμορφα με δεχτήκατε στην παρέα σας! Ήταν μαζί και το Ζεττάκι, ελπίζω και κει που βρίσκεται να είναι έτσι όπως εγώ την γνώρισα και να σκορπάει φως όπως εκείνη τη βραδιά...
Και ο Γιώργος μας να μας βλέπει και να γελά, όπως λέει και η Σούλη...
Και αν υπάρχει Θεός σίγουρα ο Γιώργης θα μεσιτεύει για μας να μας έχει όλους καλά... Γιατί κάθομαι και διαβάζω ότι γράφει και είμαι σίγουρη ότι μας αγαπούσε πολύ το φιλαράκι μας... Και λυπάμαι για τις φορές που τον ''κρεμάσαμε'', τις φορές που κάτι έτυχε σε καθέναν από μας και δεν βρεθήκαμε τελικά, τις αναρτήσεις που ανέβασε για να μας ''τσιγκλήσει'' και έμειναν με 0 σχόλια...
Τουλάχιστον το είχε καταλάβει ότι και εμείς τον αγαπούσαμε πολύ;
Ρε παιδιά, πολύ μου λείπει!..
(Tα γράφω εδώ γιατί στο άλλο μπλογκ δεν μπορώ να κάνω login)

angel 20/2/11, 5:53 μ.μ.  

Μπέρδεψα τους λογαριασμούς, η loukia είμαι...

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program