Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Πόρτο Κουφό 3-9-2009


Είπαμε, εμείς βάζουμε μικρούς στόχους, ώστε να μπορούμε να απασχολούμε το μυαλό μας και το κορμί μας οργανώνοντας όλες τις λεπτομέρειες ενός τέτοιου στόχου. Τι καλύτερο όταν είσαι χάλια, από το να σχεδιάσεις, ονειρευτείς, την επόμενη απόδραση σε ένα μέρος που αγαπάς! Κι εγώ το σχεδίαζα μήνες τώρα και βρέθηκε ο χρόνος για να γίνει πραγματικότητα. ΠΟΡΤΟ ΚΟΥΦΟ 2009 λοιπόν, στόχος επετεύχθη, όλα ήταν τέλεια (μόνο που έλειπε η Στέλλα, αμάν αυτή η δουλεία πια...)
Όλα έγιναν σωστά: φορτωμένοι από νωρίς, βρήκαμε τα κατάλληλα δολώματα (Νικήτρια είπαμε, είναι το παν) που μπήκαν στο ψυγείο για να είναι δροσερά, καφέ για το δρόμο για βουρ στο δρόμο για 2ο πόδι. Καθώς ήταν Πέμπτη δεν είχε πολύ κίνηση αλλά σε αυτό το δρόμο κι ένα φορτηγό φτάνει για να σε πάει καροτσάκι... Μουδανιά, Άγιος Μάμας, Γερακινή, Νικήτη, Ορμύλια, Λαγομάνδρα, Ακτή Καλογριάς, Ακτή Κοβιού, Άγιος Ιωάννης... τις θυμάμαι και σκέφτομαι πως είναι ατελείωτες οι παραλίες της Χαλκιδικής! Φτάνοντας σιγά σιγά, Αζάπικο, Τριστινίκα, Τορώνη και το Κουφό! Κατεβήκαμε στο λιμάνι και κάναμε μια βόλτα, δεν έχει αλλάξει τίποτα μετά από 3-4 χρόνια που είχα να πάω.

Καθήσαμε να φάμε μιας και είχε πάει μεσημέρι και μετά ψάξαμε για κεραμίδι. Μετά από 1-2 προσπάθειες όπου ακούσαμε τρελές τιμές για την εποχή, θυμήθηκα ένα ξενώνα που είχαμε μείνει παλιότερα. Μείναμε εκεί τελικά, το νερό στο μπάνιο υφάλμυρο (δεν ξέρω τι γίνεται στο υπόλοιπο χωριό) αλλά θα τη διαφημίσω! Όταν μου έδωσε το δωμάτιο με άκουσε να βήχω (περί τα 60 db ο βήχας μου): "Κρύωσες..." μου λέει. Μετά από λίγο δίνω ρεσιτάλ, γύρω στα 75 db: "Α εσύ είσαι πολύ κρυωμένος..." ξαναλέει. Χαμογέλασα εγώ, μου πέρασε από το μυαλό να της πω: "Δεν είναι τίποτα, καρκίνος είναι" αλλά όπως πέρασε έτσι έφυγε. Το άλλο πρωϊ που την πλήρωσα και τη χαιρέτησα, μου λέει (είχε δει την ταυτότητά μου): "Γιώργο, ευχαριστώ και περαστικά σου αγόρι μου"!!! Γάτα η κυρία, το έπιασε ότι δεν είναι κρύωμα και με τη σπιρτάδα της με ξύπνησε πρωϊ πρωϊ, χωρίς καφέ. Για το γατόνι, δώρο από μένα: 23750 51477.

Ξαπλώσαμε λίγο αλλά με έτρωγε το σχέδιο επίθεσης, που θα στηθούμε, πως θα χρησιμοποιήσω τα καλάμια κλπ κλπ. Στις 5 ήμασταν στην παραλία, η Ζωή και ο Άλκης (αδερφή-σύζυγος) έκαναν βουτιά, φρόντισαν να πιούμε περιποιημένο φρέντο, βρήκαν πάγο για το ψυγείο και ήταν γενικά το support team! Να πω την αλήθεια, δεν περίμενα να πιάσουμε ψάρια, καθώς είχε πανσέληνο και τέτοιες μέρες έχουν αψαρία. Έλα όμως που κάναμε ψάρεμα που ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα δεν το περιμέναμε! ΜΟΥ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΓΕ το Κουφό! Πάνω από 600 χλμ έκανα, τι στο διάολο!

Η αρχή έγινε με ένα κακαρέλο (1ος ξάδερφος του σαργού), συνέχεια με ένα παπαγάλο! Εκεί θυμήθηκα ότι αυτά έχουν μια φωλιά που αν την πετύχεις μαζεύεις αρκετά! Την πέτυχα άλλη μια και πήραμε άλλον ένα παπαγάλο. Σειρά πήρε μια τσιπούρα που με κατέπληξε, άλλη μια φορά είχα πιάσει εκεί. Μας ξενέρωσε μια δράκαινα και ένας χάνος αλλά ξανάρθε άλλη μια τσιπούρα, καλύτερη από τη πρώτη! Δεν πίστευα στα μάτια μου! Περίμενα να περνούσαμε ένα χαλαρό απόγευμα-βράδυ, χαζεύοντας την πανσέληνο και βρέθηκα να τρέχω πανικόβλητος πάνω κάτω. Εννοείται ότι πέθανα από την κούραση, 6 ώρες στην άμμο και έγινα κουρέλι, που και καλά να είσαι, το ψάρεμα στην άμμο σε κουράζει, που με τα δικά μου πνευμόνια και τις αντοχές... Εννοείται πως μόλις ξεπρόβαλλε πίσω μας το φεγγάρι, έκοψαν τα ψάρια να τρώνε, φάγαμε εμείς κάτι σουβλάκια και σιγά σιγά αποσυρθήκαμε.

Την άλλη μέρα μαζευτήκαμε νωρίς, φάγαμε μια μπουγάτσα στην Τορώνη και πήραμε το δρόμο του γυρισμού. Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, θα έλεγα πως ίσως δε θα γίνονταν καλύτερα (μόνο αν έλειπε ο πούστης ο καρκίνος αλλά τον έχω φορτωθεί για τα καλά...). Ο καιρός ήταν πολύ καλός, η οργάνωση τέλεια, το support team δυνατό, τα ψάρια κορυφαία. Δε μένει παρά να τεθεί ο στόχος για μια καλύτερη βραδιά στο Κουφό το 2010! Να είμαστε καλά του χρόνου και παίρνω όρκο να ανοίξω και σαμπάνια εκεί στο λιμάνι!!!










Η 2η τσιπούρα



Παπαγάλος ή κατσούλα: λέγεται έτσι λόγω του σχήματος της μύτης. Έχουν κοφτερά δόντια και δαγκώνουν! Την είχα πατήσει άλλη φορά και ήξερα.
Η μια τσιπούρα

Κακαρέλος






Που να μείνω στο Πόρτο Κουφό, Δωμάτια στο Πόρτο Κουφό: Έχω πολλές επισκέψεις μέσω Google, επισκέπτες που ψάχνουν κάπου να μείνουν στο Κουφό. Ορίστε λοιπόν, ένας κατάλογος με όλους τους επαγγελματίες της περιοχής!
Αυτή είναι η παραλία της Τορώνης, μεγάλο χωριό, οργανωμένο με πολύ καλή θάλασσα.

(Να πω βέβαια ότι τις φωτογραφίες τις τράβηξε ο Άλκης, εγώ δεν το έχω τόσο καλά...)

13 ΣΚΕΨΕΙΣ:

xunder18 4/9/09, 9:05 μ.μ.  

a re giwrgo! panta na pernas kala :D . 2o podi kai paralies pou perigrafeis einai koryfi ;) . Kala de milaw gia to porto koufo kai ta diafora tavernakia ekei :)

(metaksy mas mprosta sto 2o podi to 1o de leei tpt , xexe , k astous olous na pigainoun sto 1o )

x<18

Basano 4/9/09, 9:30 μ.μ.  

Μεγάλε ψαρά, υποκλίνομαι στο ταλέντο σου και την μαεστρία σου στο καλάμι… Πάντα καλές ψαριές και του χρόνου τέτοια εποχή όλοι μαζί στο Πόρτο Κουφό για ολοήμερο ψάρεμα και ότι προκύψει!!!!!!!!!!!!! Είναι υπόσχεση από την πλευρά σου, που πρέπει να τηρήσεις!!!!!!!!!!! Και επειδή δεν μαρεσει η σαμπάνια θα φέρω κρασάκι από τα αμπέλια μου, (είμαι μια ερασιτέχνης επίμονη αμπελουργίνα).
Όσο για το στρεμματακι στη Λάρισα καλοδεχούμενο (πως κατάλαβες ότι μαρεσουν τα νυχτολούλουδα????) εκεί θα φυτέψω ειδική σοδειά, για την δήλωση σου μάτια μου δεν με νοιάζει είμαι υπεράνω .Καλό βράδυ, όνειρα γλυκά!!!!!!!!

nina 4/9/09, 11:13 μ.μ.  

Me to taksidi pou mas ekanes apo edo hamugelasa gia proti fora apo 15 meres...s eyharisto...na pernas kala...ke min ksehnas na sinanditis me tin Sundy...meta pistevo ta ehoume poles hares...ke min ksehnas to panselinos einai sta psaria...arage den eprepe na piasis psaria!!!!?

Ionathan 5/9/09, 12:35 π.μ.  

Καλώς το ανήλικο ;-) Καλό είναι και το 1ο πόδι αλλά για τις ηλικίες σου, κατάλαβες εσύ!

Φιλενάδα Σούλη,
το είπα και είναι λόγος, του χρόνου αν είμαστε καλά, ραντεβού στο Πόρτο Κουφό! Αν θες καμιά βοήθεια στο κρασί, πες μου, όχι ότι ξέρω εγώ αλλά κάποια γνώμη θα έχει ο πατέρας. Φέτος δεν θα έχει καλά κρασιά όπως κατάλαβα, ήταν όψιμη χρονιά, τα σταφύλια είναι πράσινα ακόμα όπου δεν τα βλέπει ήλιος, θα πάει Οκτώβρης για να πάρουν βαθμούς νομίζω και θα σαπίσουν μέχρι τότε (φτού, μακάρι να βγω ψεύτης...) Εμείς Μοσχάτο βάζουμε κρασί και λίγο Cabernet για το χρώμα. Όπως βλέπεις κάτι ξέρω, έτσι; Όλα τα χρόνια έπαιρνα μέρος στον τρύγο, είναι γιορτή! Ανοίξαμε θέμα με το κρασί νομίζω, άστα νυχτολούλουδα στην άκρη ;-)

Αγαπημένη Νίνα,
σε σκεφτόμουν αυτές τις μέρες, είχες χαθεί για πολύ καιρό, χαίρομαι που έγραψες και πάλι. Εύχομαι οι λόγοι που σου στερούσαν το χαμόγελο τόσο καιρό να φύγουν με το παλιό φεγγάρι!!!

Sundy ? Ποια είναι αυτή; Δεν κάνω κακές παρέες εγώ ;-) Live είναι όπως και μέσα από τις λέξεις, χείμαρος, ασυγκράτητη, ακόρεστη, αγέραστη ;-)

Καλό ξημέρωμα σε όλους σας!

me 5/9/09, 11:30 π.μ.  

Γιώργο, τα περιγράφεις τόσο όμορφα που μας έκανες να νιώθουμε ότι βρισκόμασταν κι εμείς εκεί.
Του χρόνου, λοιπόν, στο Πόρτο Κουφό για να ανοίξουμε σαμπάνια ή να πιούμε και κρασάκι.
Είσαι δυνατός συγγραφέας!!!!
...και καλή μέρα όλη μέρα
φιλιά

Ανώνυμος 5/9/09, 6:01 μ.μ.  

Μ' άρεσε το αγέραστη.
Ευχαριστώ......
Όπως καταλάβατε συναντηθήκαμε.
Και ως γνήσιος τζέντλεμαν ξέρει πώς θα κατακτήσει μια γυναίκα. Και μια γυναίκα κατακτιέται αν της πεις ότι φαίνεται πιο μικρή.
Εγώ έφυγα γεμάτη ωραία συναισθήματα και την αίσθηση ότι δεν έφτασε ο χρόνος, είχαμε τόσα να πούμε...
Τόσα να πούμε..., τόσα που μας ενώνουν..., εμένα και το όμορφο αγόρι. Παρόλη την ταλαιπωρία των θεραπειών, εγώ είδα ένα όμορφο αγόρι, λιγομίλητο (σε αντίθεση με μένα) με το πιο γλυκό χαμόγελο του κόσμου. Αν ήμουν πιο μικρή, αν ήμουν ελεύθερη (και αν η γιαγιά μου είχε καρούλια...,) ακούς Στέλλα;;;; αυτό το αγόρι, με αυτό το βλέμμα, θα με είχε πλανέψει.
Μαζί μας η averfoula, που μου έριχνε δύο κεφάλια, ο γαμπρός και ο άνδρας μου. Καταπληκτικά, παιδιά! Και συνεχίζω να αναρωτιέμαι....., γιατί όλοι οι εξαιρετικοί άνθρωποι δοκιμάζονται έτσι; γιατί γνωρίζω (σε σχέση μαυτήν την αρρώστια) μόνο ωραίους και σπάνιους σε συναισθήματα και αισθήματα ανθρώπους; Μέχρι στιγμής δεν έτυχε να γνωρίσω κανέναν για του οποίου την γνωριμία μετάνοιωσα.
Γιώργο, averfoula, γαμπρέ, όπως είπε και η hope, ΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ..... και ραντεβού του χρόνου στο Πόρτο Κουφό!
Με αληθινή αγάπη
sundy
Ξαναπές με αγέραστη και θα πω και άλλα ωραία.... (μπορείς να με πεις και κούκλα και top model και ας είμαι τάπα). Όλα τα κομπλιμέντα δεκτά...

nina 5/9/09, 8:40 μ.μ.  

ksero kati k ego.......na ta hamugela ksekinisan.....:)

Ανώνυμος 5/9/09, 11:20 μ.μ.  

Γιώργο, πες μας,
έφτασες καλά; είχες καλό ταξίδι;
Φιλιά
sundy

H NIKHTRIA 7/9/09, 9:09 π.μ.  

Θα υποκλιθώ στο φεγγάρι,στις μαγευτικές ομορφιές όλης της Ελλάδας, στους όμορφους ανθρώπους της,στο κρασάκι.Θα υποκλιθώ επίσης
στην όμορφη ροή του λόγου του (το έχει πρέπει να το παραδεχτώ)
Στην τύχη του ατζαμή ψαρά δεν υποκλίνομαι, περιμένω του χρόνου να πάρω αποδείξεις,θα είναι και μεγάλη η παρέα που πρέπει να ταϊσει τότε να τον δώ.
Αχ..sundy σε τούμπαρε, άντε να δούμε όταν γυρίσει με το καλό πώς θα μαζέψουμε το εγώ του.
Χαίρομαι που περνάς καλά,
άντε και στον ροφό των 10 κιλών.

Ionathan 9/9/09, 6:01 μ.μ.  

Όλοι καταλαβαίνετε πως η Sundy είναι λίγο υπερβολική, είτε επίτηδες είτε από φυσικού της: καταρχήν δεν είναι "τάπα" όπως λέει, τι να υποθέσω λοιπόν, ότι θέλει κοπλιμέντα για το ύψος της;;;

Όντως περάσαμε όμορφα και θα μπορούσαμε να είχαμε μείνει τόσο κι άλλο τόσο για να τα λέμε. Άλλωστε πάντα μπορείς να πεις πολλά με ένα top model που έχει και IQ τρελό (τι λες, θα το συνεχίσουμε; ;-))

Όσο για τη ζήλια της Νικήτριας, τύχη και ατζαμής δεν πάνε με μας, κάποιοι άλλοι ψαρεύουν αχινούς με τις φτέρνες, χα χα χα (και μετά τρώνε τα ερίφια όλα).

Φιλιά σε όλους.

averfoula 9/9/09, 10:24 μ.μ.  

Καλησπέρα σε όλους,
η ηλεκτρονική παρέα τελικά μπορεί να γίνει εθιστική. κάθε απογευματο-βραδάκι περιμένεις να διαβάσεις κάτι καινούργιο και καλό επίσης.

Νέος στόχος εν όψει, έμαθα λέει για μια παραλία στο 2ο πόδι πάλι, κοντά στη Βουρβουρού που δεν την ξέρουν πολλοί, έχει κατι ψάρια νααα... λιθο...κάτι τη λένε, μεταξύ μας όμως μη διαδοθεί και τελειώσουν τα ψάρια!!!
Φιλιά στη Sundy, η παρέα σου είναι απολαυστική αν και μου φάνηκε λίγη η ώρα που είχαμε στη διάθεσή μας.
Εεεε και δεν είμαι και τόσο ψηλή, αφού δεν τεντώθηκες στις μύτες των ποδιών σου για να με φιλήσεις!

Καλό βράδυ και δύναμη σε όλους,σ' αυτούς που γράφουν και φαίνονται και σ' αυτούς που μόνο διαβάζουν και δεν γράφουν κάπου εκει πίσω, είτε γιατί δεν έχουν δύναμη, είτε γιατί απογοητεύτηκαν ή κουράστηκαν
bro μου σ αγαπάω πολύ

H NIKHTRIA 10/9/09, 11:02 π.μ.  

Σαν fun club ακολουθώ τις αποφάσεις σου,όχι δημοσιότητα ΟΚ.

Τι ικανό παιδί,τι άξιο παλικάρι,ο κουβαλητής δεν θα πεινάσει ποτέ το σπίτι του.
Δέν έχεις ενοχές για τις κακίες που λές?Μαρτυριάρη.Που πήγαν οι καλές εποχές του μάλιστα κυρία μου?

Εβρεχε δέν ήθελα 1ο τραπέζι πίστα.

Κεφάτο για δουλειά σε βρίσκω,βαριέμαι δεν θέλω να πάω στις παραγγελίες σήμερα θα ήθελα το
rock you like harricane-Scorpions-Berlin philarmonic orchestra γιατί είσαι και χαζός θα βάλεις ότι θές (τέρμα τα καλοπιάσματα)

Θετικές σκέψεις ,καλή δύναμη.
Φιλιά

Ionathan 10/9/09, 11:23 π.μ.  

Νικήτρια ;;;

Μου έχεις κάνει το blog μπάχαλο! Παραγγέλνεις τραγούδια όπου θες, σε λίγο θα ζητήσεις και καμιά pizza, στα 3 τραγούδια και 1 pizza δώρο!

Όσο για το τραγούδι, σε έχω εκπαιδεύσει καλά: πρώτα έμαθες να γράφεις με μικρά, τώρα μαθαίνεις να ψάχνεις και στο YouTube! Είσαι τεχνοφρικιό τελικά αλλά δεν το ήξερες !

Αχινιούς πολλούς !

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program