Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Μηλιά - Σκόπελος


Η παραλία της Μηλιάς στη Σκόπελο, σίγουρα η πιο όμορφη!

2 ΣΚΕΨΕΙΣ:

despinaS 27/7/09, 12:10 μ.μ.  

Ηταν η παραλία που πήγα διακοπές μόλις τελείωσα όλες τις θεραπείες. είναι στην μνήμη μου συνδεδεσμένη με μια νέα αρχή. Είναι πρέγματι τέλεια
DespinaS

Ionathan 27/7/09, 1:43 μ.μ.  

Να πω τη δική μου εμπειρία από τις Μηλιές:

έχουμε πάει Σκόπελο χωρίς να έχουμε κλείσει κάπου να μείνουμε και καθώς φτάνουμε βράδυ, λέμε να κοιμηθούμε σε μια παραλία και να διαλέξουμε με το φως. Όταν το κάνουμε αυτό, το κορίτσι κοιμάται και εγώ ψαρεύω...

Ψάρευα λοιπόν αλλά μες το σκοτάδι δεν ήξερα που ήμουν. Όταν ξημέρωσε έμεινα με ανοιχτό το στόμα, είχαμε βρεθεί στην καλύτερη παραλία. Είχα πιάσει και λίγες μουρμούρες αν θυμάμαι καλά (πέρα από τη δικιά μου ;-) )

Όποιος πάει Σκόπελο, μην παραλείψει να την επισκεφθεί.

γιώργος

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program