Μην το πεις πουθενά, Στάθης Δρογώσης
Μου αρέσει γιατί είναι ποιοτικό. Αφιερωμένο από την Hope στην... Βασανού ;-)
αφιερώνεται στο Μυρτιλάκι
Μου αρέσει γιατί είναι ποιοτικό. Αφιερωμένο από την Hope στην... Βασανού ;-)
Αφιερωμένο στην Ανθή. Παραθέτω και ένα σύνδεσμο για να μάθουμε δυό πράγματα για μια αξιόλογη καλλιτέχνιδα, τη Μάρθα Φριντζήλα.
Αφιερωμένο από τη Σούλη και την καλό της Ανθής, στην Ανθή (Hope) που γιορτάζει σήμερα. Χρόνια σου πολλά από όλους μας!!!
Αφιερωμένο για την Hope που το ζήτησε με τόση μαλαγανιά που δεν μπορώ να μην το βάλω.... Άλλωστε, είναι και τόσο χαρούμενο που... άρχισα να χορεύω στην πρώτη στροφή... εσείς;;; Όχι, καλό είναι.
Για τη Hope_1981. Τα υπόλοιπα τα βρήκα όλα αλλά στα λογόκρινα, ρε συ καρκίνο έχουμε και είπαμε να είμαστε τριαλαρί - τριαλαρό, τέλος, από δω και πέρα οι παραγγελιές σας θα λογοκρίνονται. Αν δεν είναι χαι χουι θα σας ζητάω αντικατάσταση ;-)
Για την Hope που το ανέφερε:
Μέρος 1
===============================
Μέρος 2 (Ο ΙΚΑΣ είναι στο: 2:50)
===============================
Στίχοι
-------------------------------
Μη πολεμάς μαζί μου για θα χάσεις
Έχουν τα όπλα σου παλίωσει από καιρό
Αν σου φωνάξω σ αγαπώ δεν θα το πιάσεις
Πάλι στο φόβο σου το ξέρω θα κουρνιάσεις
έτσι και κάνω να στο πω
Μη πολεμάς μαζί μου για θα λυγίσεις
αν μες τα μάτια σε κοιτάξω πιο βαθιά
δεν έχουν έλεος σου λέω οι αναμνήσεις
είναι παράδεισοι που θέλουν να γυρίσεις
μα εσύ διαλέγεις τη φωτιά
Μη πολεμάς μαζί μου για θ'ακούσεις
τον εαυτό σου που τον κλείδωσες καιρό
χωρίς αγάπη και την δίψα του αν νιώσεις
ποιο ποταμό ποιο δάκρυ θα βρεις να του δώσεις
να πιει νεράκι καθαρό
Μη πολεμάς μαζί μου για δε θ'αντέξεις
αν δεις πως κράτησα μακριά σου μια ζωή
με της αγάπης το σπαθί μη πας να μπλέξεις
θα δεις τη δύναμη αυτής της άγιας λέξης
που θα σου κόψει τη πνοή
Μη πολεμάς μαζί μου για θα λυγίσεις
αν μες τα μάτια σε κοιτάξω πιο βαθιά
δεν έχουν έλεος σου λέω οι αναμνήσεις
είναι παράδεισοι που θέλουν να γυρίσεις
μα εσύ διαλέγεις τη φωτιά...
Hope, δεν το έχει ανεβάσει κανείς αυτό το τραγούδι. Αν θες διάλεξε κάποιο άλλο της Μελίνας. Περιμένω να μου πεις.
είμαι του '75 και πάσχω από μη μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα, στάδιο IV. Έχω κάνει τις ΧΜΘ (Taxotere, Carboplatin, Avastin, Gemzar, Cisplatin & Alimta). Τώρα παίρνω Tarceva και με το χάπι αυτό ελπίζω να συνεχίσω τη ζωή μου στο επίπεδο ποιότητας που έχω τώρα για όσο πάει.
Εδώ θα βρεις: τραγούδια, νέα, φωτογραφίες και περιγραφές από ταξίδια μου όπως και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα που θα αρέσουν σε μένα ή σε αναγνώστες. Μπορείς να ρωτήσεις αν κάτι σε ενδιαφέρει προσωπικά και να ζητήσεις οτιδήποτε. giorgos@ionathan.info
© Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me
Back to TOP