Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Zometa. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Zometa. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Οστικές μεταστάσεις στον καρκίνο του πνεύμονα

Ψάχνοντας να βρω πληροφορίες για τις οστικές μεταστάσεις έπεσα πάνω σε αυτό το καλό άρθρο από το περιοδικό ΠΝΕΥΜΩΝ, είναι των πνευμονολόγων Ε. Δ. Μάναλη και Σ. Ε. Ορφανού. Το αρχείο περιέχει πληροφορίες για διάφορους τομείς και απομόνωσα όσα έχουν να κάνουν με τις οστικές μεταστάσεις στον καρκίνο του πνεύμονα, τη λειτουργία των οστεοβλαστών/οστεοκλαστών και τη λειτουργία των διφωσφωνικών. Να προσθέσω πως το άρθρο έχει ενδιαφέρον μόνο για όσους είναι κοντά σε αυτές τις περιπτώσεις/παθήσεις, αλλιώς είναι τελείως αδιάφορο.
"
Οι οστικές μεταστάσεις και οι σχετιζόμενες με αυτές επιπλοκές είναι αρκετά συχνές στους ασθενείς με καρκίνο του πνεύμονα. Υπολογίζεται οτι ποσοστό 30-40% των ασθενών αυτών εμφανίζει οστικές μεταστάσεις, κυρίως οστεολυτικού τύπου, με σημαντική νοσηρότητα

Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Μετάσταση Οστών, Zometa και Οστεονέκρωση Γνάθου

Μετά την περιπέτεια που περνάω αυτό τον καιρό με τις οστικές μεταστάσεις, την οστεονέκρωση που οφείλεται στο Zometa και όλα τα επακόλουθα, είπα να στήσω ένα άρθρο όπου να εξηγώ με απλό τρόπο δυό πράγματα για να κάνω τη ζωή κάποιων λίγο πιο εύκολη από τη δική μου. Να βγει ένα κέρδος τουλάχιστον από το "πακέτο" αν και όλες οι πληροφορίες θα είναι χρήσιμες σε λίγους και το εύχομαι να μη φτάσουν πολλοί εκεί. Για να καταλάβεις τι παίζεται, στο εξωτερικό υπάρχουν δικηγορικοί οίκοι (δες κι εδώ) που αναλαμβάνουν να κινηθούν δικαστικά (εναντίον εταιρειών) για βλάβες που έχει υποστεί κάποιος καρκινοπαθής από τη λήψη διφοσφωνικών. Καταλαβαίνεις πως το θέμα καίει, τώρα που το έμαθα καταλαβαίνω κι εγώ γιατί μου έκανε καψόνια ο γιατρός με το Zometa, οι ογκολόγοι σίγουρα ξέρουν τι γίνεται!!!

Να τα πάρω με τη σειρά όμως. Βλέπω στις αναζητήσεις πως είναι πολλοί αυτοί που ψάχνουν με τον όρο "μετάσταση στα οστά", γεγονός που δείχνει δυστυχώς πως είναι πολλές οι περιπτώσεις των καρκινοπαθών που έχουν μεταστατικές εστίες ήδη στα οστά. Δεν δείχνει σημάδια βλέπεις ο άτιμος και πολλές φορές τον βρίσκουμε από τον πόνο στα οστά, όταν είναι λίγο περασμένη η ώρα δηλαδή, λίγο όμως, δεν έφυγε το τρένο τελείως!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program