Last ride in, Green Day
Αφιερωμένο στη Στελλίτσα μου που με ξεστραβώνει και μου μαθαίνει και κανένα νέο ήχο ;-) Ματς
αφιερώνεται στο Μυρτιλάκι
Αφιερωμένο στη Στελλίτσα μου που με ξεστραβώνει και μου μαθαίνει και κανένα νέο ήχο ;-) Ματς
Στελλίτσα!!! (24/7/2009)
11/01/2010: Κατά καιρούς, διάφορες εταιρείες αποφασίζουν να απαγορεύσουν το embedding με αποτέλεσμα να μην παίζουν πολλά τραγούδια ενώ έπαιζαν παλιότερα. Ένα από αυτά είναι και το Symphony! Ευκαιρία να το θυμηθούμε πάλι
Και αυτό αφιερωμένο στη Στελλίτσα μου που της αρέσει.
Τελικά δεν απάντησε τίποτα ο Θεός! Η διατήρηση του κύρους επιτυγχάνεται συνήθως με μια μακριά σιωπή που βοηθά στη δημιουργία κολλαρισμένου προφίλ...
είμαι του '75 και πάσχω από μη μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα, στάδιο IV. Έχω κάνει τις ΧΜΘ (Taxotere, Carboplatin, Avastin, Gemzar, Cisplatin & Alimta). Τώρα παίρνω Tarceva και με το χάπι αυτό ελπίζω να συνεχίσω τη ζωή μου στο επίπεδο ποιότητας που έχω τώρα για όσο πάει.
Εδώ θα βρεις: τραγούδια, νέα, φωτογραφίες και περιγραφές από ταξίδια μου όπως και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα που θα αρέσουν σε μένα ή σε αναγνώστες. Μπορείς να ρωτήσεις αν κάτι σε ενδιαφέρει προσωπικά και να ζητήσεις οτιδήποτε. giorgos@ionathan.info
© Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me
Back to TOP