Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα giorman. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα giorman. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Μετακομίζω Ιδιωτικά-Φανατικοί

Σήμερα έχω να σου πω νέα. Αρκετά...
Πήγα να κάνω τις αξονικές του τριμήνου και με χαρά σου ανακοινώνω πως μερικές φορές τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα! Εκεί που προσπαθούσα να γλυτώσω το πολύ σκιαγραφικό, λέω στη νοσηλεύτρια: δε βγάζουν κι αυτοί σκιαγραφικό με γεύση φράουλα;;; αυτό το ούζο το έχω σιχαθεί! Και τι μου λέει η θεά, η ανεπανάληπτη, η μοναδική;;;; "Έχω πορτοκάλι, θέλεις;" Και τα είπα όλα αυτά τα trendy μαζί: τι λες τώρα;;; δεν υπάρχει, είσαι ΘΕΑ και όλα τα συναφή!!! Επιτέλους ήρθε δικαίωση αδέρφια!

Σου έχω κι άλλα νέα.

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Δυό χρόνια πριν...

Πριν δυό χρόνια ανήμερα του Αγίου Κωνσταντίνου & Ελένης, πήγα νωρίς στο νοσοκομείο για να κάνω μια ακτινογραφία, είχα μια δυσκολία στην αναπνοή, δύσπνοια, βήχα. Για πρώτη φορά είχα αφήσει τον καπνό στο γραφείο καθώς ήμουν σίγουρος ότι δεν θα κάπνιζα, δεν μπορούσα πια να καπνίσω.

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Berlin 2010, Περιγραφή με δυό λόγια

Μείναμε: 
* σε διαμέρισμα που κλείσαμε μόνοι μας 
* στο κέντρο της πόλης, στη Rosa-Luxemburg Strasse, 10 λεπτά από την Alexanderplatz 

Berlin 2010, Φωτογραφίες

Ένα κολάζ από διάφορες φωτογραφίες. Λεπτομέρειες της πόλης...

Berlin 2010

Αν έψαχνα μια στιγμή για να περιγράψω το ταξίδι στο Βερολίνο, από τη δική μου πλευρά, θα μπορούσε να ήταν μία. Μπορεί να ήμασταν παρέα επτά ατόμων και να περάσαμε καλά σαν παρέα, με τα γέλια και τα πειράγματά μας αλλά για μένα το Βερολίνο ξεκίνησε πέρσι να συμβολίζει κάτι άλλο. Όταν διάβαζα όλο τον καιρό ιστορίες άλλων ανθρώπων που πάλεψαν με το θεριό, πολλοί περιέγραφαν και το ταξίδι  που έκαναν στο τέλος της περιπέτειας των χημειοθεραπειών τους: σαν μια ανταμοιβή για τον δύσκολο αγώνα, την πρώτη ζέστη στην άνοιξη μετά το χειμώνα ή την πρώτη βροχή του φθινοπώρου μετά το καυτό καλοκαίρι! Όλα ταιριάζουν...

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Άσκηση θάρρους

Σε λίγο θα το κλείσω το λαπιτόπι αλλά δε θα σε αφήσω έτσι, θα στην αφήσω την άσκηση θάρρους για να έχεις να ασχολείσαι. Θα σου προκαλέσω ένα σοκ, το τελευταίο της σειράς που προσπαθώ να περάσω κάποια μηνύματα, όποιος κατάλαβε κατάλαβε και όποιος ήθελε έπραξε: ξέρεις, όλοι εμείς ίσως δε θα είμαστε και για πάντα εδώ, προσωπικά θα με αφήσει αδιάφορο να βγείτε και να πείτε τότε: "τι καλό παιδί", "τι καλά που τα έλεγε". Δε θα με συγκινήσει ξέρεις μιας και δε θα έχω λαπιτόπι να δω τα μηνύματά σας ;-)

Ακόμα, έχω αποφασίσει τούτο το blog να μη χαλάσει την αισιοδοξία του ποτέ. Έτσι, αν έρθουν κάποια στιγμή δύσκολες ώρες, θα τα κόψουμε τα πολλά πολλά, κανένα τραγούδι θα ακούμε κι αυτό παίζεται! Θα ασχολούμαι με τα ψυχεδελικά μου περισσότερο!

Για αυτό αγαπητέ, προβληματίσου τώρα, πάρε το χρόνο να σκεφτείς: αν είναι να εμφανιστείς κάποια στιγμή, κάντο γρήγορα!

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Δως μου το τιμόνι!

Allora, μέχρι τούδε έγινε ότι έγινε στην ζωή μου σαν καρκινοπαθής γιατί δεν ήξερα και με οδηγούσαν άλλοι, οι γιατροί. Ήρθε η ώρα όμως να πάρω το τιμόνι και να καθήσω στη θέση του καπετάνιου, δεν πάει άλλο, θα με στείλουν αυτοί αν τους αφήσω να με κουράρουν, μεταφορικά και κυριολεκτικά! Καλά θα ήταν να μην χρειάζονταν να κάνω τίποτα αλλά από τη στιγμή που βλέπω λοφάκι πάλι, το δέχομαι και ετοιμάζομαι να το ανέβω. Τρίβω λίγο και τα χέρια μου, ξύνω τα νύχια μου για μάχη και απλώνω τα όπλα μου τριγύρω για να τα φτάνω!

Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Οκτάβα

Κουμπάρε μου, περίμενες πριν 15 χρόνια να βλέπεις τον εαυτό σου να παίζει ζωντανά σε ένα βίντεο σε ένα δικό μου site, που ασχολείται βέβαια και με τα ζώδια;

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Ψυχοδηλώνω: Προτεραιότητες!

Από τη μια με ενοχλεί που γράφω όλη την ώρα σοβαρά και από την άλλη μου αρέσει και λίγο γιατί σε βάζω να κάνεις συγκρίσεις και λέω κάτι καλό θα βγει. Τώρα έχουμε ψυχοδηλωτικό θέμα όμως, Προτεραιότητες!

Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Το ψυχεδελικό ταξίδι του Ιωνάθαν!

Σου το είπα ότι θα τη βρω την άκρη και θα την κάνω τη δοκιμή, δε στο είπα; Αν τυχόν δεν με πίστεψες, τότε δεν με έχεις ψυχολογήσει σωστά! Ο Γλάρος Ιωνάθαν πετάει και περνάει καλά στις βόλτες του, στα ταξίδια. Ο Γιώργος να μην κάνει ένα ταξίδι; Άλλωστε, με την επιλογή αυτή έχω γίνει γνωστός σε σας πια σαν Ιωνάθαν. Μου το όφειλα ένα ταξίδι εκεί ψηλά στους ουρανούς! Εισέρχεσαι με δική σου ευθύνη από δω και πέρα, δε θα σε προστατεύσω από πολλά και διάφορα!

Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Φίλοι από τα παλιά!

 Όπως είπα και στους φίλους μου, από τα παλιά, με τη διάγνωση του καρκίνου επήλθε και ένα χάσμα στη ζωή μου. Κόπηκε στα δύο, ζωή Προ καρκίνου και ζωή Μετά καρκίνου. Αρκετοί είναι αυτοί που ξέρουν κάποια πράγματα για μένα αλλά όσοι παρακολουθείτε το blog μου αλλά δεν με γνωρίζετε καθόλου, γνωρίζετε περισσότερα από τον κάθε καλό μου φίλο από τα παλιά. Μιλάω για τους καλούς φίλους, όχι για αυτούς που ηθελημένα έσβησα τα τηλέφωνά τους από το κινητό μου ή αυτούς που δεν επικοινώνησαν μετά από δύο χρόνια μαζί μου.

Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Παίρνουν ποσοστά οι ογκολόγοι από τα ΧΜΘ φάρμακα (?)

Να σε πάω κατευθείαν στο τέλος: ή πτωχεύσαμε ή ήρθε το ΔΝΤ και μας ξέσκισε στην κυριολεξία. Και μας αξίζει, φταίμε όλοι εμείς, λίγο ο καθένας, ακόμα κι εσύ που δεν έκανες κάτι κακό. Φταίει το σύστημα παιδείας που εκπαίδευσε όλους αυτούς τους αλήτες, που αποδείχθηκαν παραπάνω έξυπνοι από κάποιους άλλους για να πάρουν κάποιες θέσεις αλλά ευνόησε την απανθρωπιά και την αλητεία! Το σύστημα που άφησε κενά για να απλωθούν τα χέρια κάποιων επιτήδειων, εμείς φταίμε δηλαδή, εμείς είμαστε το σύστημα!

Με άλλο θέμα τα έχω πάρει σήμερα αλλά δε θα μπω αμέσως στα σκληρά! Η Αμαλία αγαπητέ έχει πεθάνει, έκανε την προσπάθειά της, φώναξε με ονόματα ότι κάποιοι γιατροί παίρνουν φακελάκι, που έκραξε το ΙΚΑ, τους διευθυντές, το σύστημα. Αλλά δυστυχώς πέθανε, εμείς που είμαστε ακόμα ζωντανοί τι θα κάνουμε; Θα βγάλουμε καμιά φωνή ή θα λουφάζουμε γιατί "έχουμε την ανάγκη τους"; Θα σου πω αμέσως με τι τα έχω βάλει, κατάλαβες και ...

Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Ψάρεμα, Διακύμανση καρκίνου ανά μέρη


Αυτή η ανάρτηση θα είναι 2 σε 1, Kinder έκπληξη ένα πράγμα. Για το ψάρεμα ξεκίνησα αποβραδίς, δεν έσωναν τα ασύρματα κύματα να φτάσουν στην κεραία μου και καθώς το Lexotanil απόψε αποδείχθηκε χαλασμένο, ξύπνησα καταμεσής της νύχτας και θα κάνω τη σύνθεση.

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Ψυχεδελικές ουσίες ενάντια στην κατάθλιψη

Πολλές φορές μου έρχονται δείγματα που με κάνουν να νιώθω πως είμαι αριστερός, πολύ αριστερός! Εξηγούμαι: έχω ισχυριστεί πως οι αριστεροί (συνήθως) βλέπουν μπροστά, έχουν αυτό το πλεονέκτημα! ΚΚΕ θα ψηφίσω βέβαια όταν η Παπαρήγα εμφανιστεί με φούξια σκουλαρίκι! Συνεχίζω στο θέμα μας το συγκεκριμένο: έχω αρχίσει να ψάχνω εδώ και λίγο καιρό, δεν σκοτώνομαι κιόλας, το τέλειο ναρκωτικό!

Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Xρόνια Πολλά!!!

Το τραγούδι μου!




Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Το μάθημα με τις τσίχλες!

Μετά την "χαζή" ανάρτηση, για να μπορέσουμε να κάνουμε μια ομαλή μετάβαση, έρχομαι πάλι να σας κάνω ένα μάθημα. Περιέχει μια από τα ίδια, τα κολλήματά μου είναι σταθερά: μην καπνίζετε, πιείτε, πάρτε ναρκωτικά και ... πάτε με παρέα μια βόλτα ως το περίπτερο για τσίχλες! Αυτό το τελευταίο θα χρησιμοποιήσω για να σας πρήξω τώρα!

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Dummy day, dummy post!

Στο χωριό έχω βρει ασύρματο WiFi internet μέσω του δικτύου που έχει δημιουργήσει κάποιος ιδιώτης, ιδιοκτήτης ραδιοφωνικού σταθμού. Η κεραία του πομπού είναι στο κέντρο, στην πλατεία. Εγώ μένω στην άκρη όμως και έδωσα λύση αγοράζοντας μια antenna Nanostation (θα το περιγράψω σε άλλο post με τίτλο "Δωρεάν WiFi").

Χθες βράδυ πέρασε μια δυνατή καταιγίδα και σκόρπισε μερικούς κεραυνούς δεξιά-αριστερά, με αποτέλεσμα να κάψει την πλακέτα της κεραίας του πομπού. Μίλησα το πρωϊ με τον ιδιοκτήτη του σταθμού, μου το επιβεβαίωσε και μετά την προσφορά μου για βοήθεια, θα πρέπει να μαζέψω μερικούς πιτσιρικάδες από το χωριό για να κατεβάσουμε τον ιστό της κεραίας για να αλλαχθεί η καμένη πλακέτα!

Αυτά γίνονται στα χωριά της ελληνικής υπαίθρου, για να έχουμε WiFi και να περνάει και η ώρα μας!

ΥΓ: Ενημερωνόμαστε από το TodayFocus, αρκεί ο Βασίλης να ψηφίσει στη δημοσκόπηση για τα Ζώδια, δεν αντέχω να είμαστε συνεχώς πίσω! Ελπίζω να μην διπλοψηφίζετε...

Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Πήρα πορτοκαλί γυαλιά!


Πιο έντονο, κραγμένο, φωσφοριζέ κλπ κλπ γίνεται;;; Η νέα μου αγορά! Είχα δει την περασμένη εβδομάδα στην Ερμού κάτι μυστήριους τύπους και είχα σκεφτεί: αυτός φόρεσε τα παιδικά γυαλιά της κόρης του και βγήκε βόλτα, λάλησε!!! Σήμερα όμως που μπήκα σε ένα κατάστημα οπτικών, διαπίστωσα πως είναι η τελευταία τάση της μόδας! Πήγαινε να με στρώσει λίγο ο πωλητής, σε λίγο μαύρο, κανένα μπλε, κάτι πιο συντηρητικό... αλλά που να ξέρει ο άμοιρος...

Με γεια μου! Θα πέσει πολύ γέλιο με αυτά τα γυαλιά, ταυτόχρονα συνδυάζω και σκουλαρίκια κι επαναφέρω και το πορτοκαλί στο blog ετούτο!

Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Ετών;

Πέρασα ένα σοκ τις προάλλες, έμεινα παγοκολόνα! Δεν θυμάμαι με ποιον μιλούσα, με κάποιον που είναι του '75. Και όπως λέγαμε διάφορα, κάποια στιγμή μου λέει: έλα τώρα, 35 χρονών γάιδαρος... μπλα μπλα μπλα". Δεν με πείραξε το γαίδαρος, το 35 με κόλλησε! Έκανα τις ... πράξεις και είδα ότι είχε δίκαιο, 1975, 2010, στρογγυλά νούμερα και τα δυό! Αυτό ήταν, έγινα 35!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program