Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Να φύγετε να πάτε αλλού

6 ΣΚΕΨΕΙΣ:

xunder18 11/10/09, 10:07 π.μ.  

Καλημερα, πως εισαι?
Με το βιντεακι υπονοεις κατι? :P

me 11/10/09, 11:30 π.μ.  

Mπαίνοντας στο καφενείο σου, τρόμαξα... "να φύγεις να πας αλλού", νόμιζα ότι το έλεγες σε μένα...(χιούμορ κάνω, φυσικά)...
......
Να ρωτήσω κι εγώ πώς είσαι;;
πολλά φιλιά

Basano 11/10/09, 12:41 μ.μ.  

Δεν φεύγουμε δεν πάμε πουθενά…. Καλή Κυριακή !!!!!!!! Ραντεβού κατά τις 19:00.
Φιλιά

Ionathan 11/10/09, 1:32 μ.μ.  

Το μόνο υπονοούμενο είναι από τα πολλά παγωτά που τρώω για να ηρεμήσω το κάψιμο στο στομάχι.

Μου πέρασε η ναυτία (σχεδόν) και μου μένει η κούραση.

Καλύ κυριακή, τα λέμε.

Ανώνυμος 11/10/09, 4:02 μ.μ.  

Ώπα της,
τρώμε πόρτα τώρα;
Άντε, για να καταλάβω και γω...
Εγώ που δεν τρελαίνομαι για παγωτό γενικώς, έτρωγα μέχρι και μερικούς μήνες μετά τις χήμειο καθημερινά για να μην νιώθω αυτήν την μεταλλική γεύση που δεν έλεγε να φύγει.
Μετά μια μέρα μου την έδωσε γιατί έπαιρνα τζάμπα θερμίδες, ενώ είχα σταματήσει τις χήμειο. Είπα θα το υπομένω, αφού τελείωσαν οι θεραπείες, αλλά η μεταλλική γεύση άργησε να φύγει.
Οπότε έχεις την κατανόησή μου με το παγωτό.

Ionathan 12/10/09, 2:50 μ.μ.  

Sundy,

μάλλον περιγράφουμε άλλο σύμπτωμα, το δικό σου ίσως έχει να κάνει με τις άφθες, στοματίτιδα κλπ;

Εγώ έχω μόνιμα κάψιμο στο στομάχι μετά τις ΧΜΘ και θέλω να ρίξω κάτι παγωμένο μέσα, ακόμα και παγάκια αν γίνονταν. Πέρσι δεν πρόσεχα, φέτος το έχω ρίξει στις γρανίτες και στα σορμπέ. Να γλυτώσω και καμιά θερμίδα...

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program