Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

Μια πίστα από φώσφορο, Αλεξίου

Για τη Λήδα που το ζήτησε:

1 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Ionathan 16/11/09, 1:16 μ.μ.  

ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ ΑΠΟ ΦΩΣΦΟΡΟ
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Ερμηνεία: Χάρις Αλεξίου

Αν ήτανε το έδαφός σου πρόσφορο
θα σου΄φτιαχνα μια πίστα από φώσφορο
με δώδεκα διαδρόμους
δώδεκα τρόμους
με βύσματα κι εντάσεις φορητές
με πείσματα κι αεροπειρατές
αν ήτανε η αγκαλιά σου όαση
θα σου΄φερνα δισκάκια για ακρόαση
στο λίκνισμα της άμμου
στάλα η καρδιά μου
κι η διψασμένη μου ψυχή στρατός
και πάνω της ζωής ο αετός

΄Ονειρα-΄Ονειρα
φλόγες μακρινές μου
Του φευγιού μου όνειρα
κι άγνωστες φωνές μου

Κοιμήσου εσύ κι εγώ θα ονειρεύομαι
σαν ήσυχος θεός θα εκπορεύομαι
απ΄τ΄άσπρο σου το χιόνι
δίχως σεντόνι
στα νύχια του κακού τη νύχτα αυτή
κι ο θάνατος λυπάται να κρυφτεί

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program