Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Το λάθος, Ασλανίδου

Αφιερωμένο στην Hope, που είσαι κυρία;;;

4 ΣΚΕΨΕΙΣ:

hope_1960 4/11/09, 4:58 μ.μ.  

Εδω ειμαι βρε.Φευγω εγω απο τον καφενε σου?Ειχα το spesial προγραμμα μου αυτες τις ημερες και αρκεστηκα στο να ριχνω ματιες στο καφενεδακι σου.Σαν τους αλλους που μπαινουν τσιμπανε και την κοπανανε.
Τελικα εμαθες για καποιον τιποτε?
Παντως ασχετοι με το θεμα δεν ειναι.
Και για το πως βοηθαει ο καθενας τον εαυτο του με την διατροφη δεν ειδα και πολυ ανταποκριση.
Εγω παντως θα σε παρακαλεσω να περασεις απο το μαγαζακι με τα βιολογικα που ειναι στο σταθμο μπροστα απο την πιατσα των ταξι και να πιασεις κουβεντα με την Μαρια που το εχει.
Μη μου θυμωσεις .Αν γκομενιζα 5 χρονια νωριτερα θα μπορουσε να ησουν παιδακι μου.Σαν μαμα στο λεω περνα απο εκει.Ολο και κατι θα βρης να σε βοηθησει.
Σας φιλω ολους

Ionathan 4/11/09, 7:16 μ.μ.  

Μαμά Hope σε ευχαριστώ για τη συμβουλή σου. Μόνο + μόνο γιατί μου το 'πες, θα σταματήσω σε λίγες μέρες που θα πάω στο ΙΚΑ και θα ψωνίσω κάτι του γούστου μου.

Φιλιά, γιώργος

hope_1960 5/11/09, 1:16 μ.μ.  

Την ευχη μου αγορι μου (ειμαι μανουλα και πιανει).Δεν ειναι απαραιτητο να ψωνισεις.Ισως βρεις τροπους να βοηθας τον εαυτο σου να αντεχει τα δηλητηρια που μας ποτιζουν.Και να θυμασαι,στο ΙΚΑ δεν παμε ποτε αρχη και τελος του μηνα και οταν παμε να ειναι μετα τις 10 το πρωι για να εχουν φυγει οι συνταξιουχοι που δεν εχουν χρονο να περιμενουν.

Ionathan 5/11/09, 6:58 μ.μ.  

Γεια σου μαμά Hope,

για ασπίδα απέναντι στα "δηλητήρια" των ΧΜΘ, για μένα αυτή τη στιγμή, μόνο ναρκωτικά θα έπιαναν, και αν είναι και βιολογικά --> ακόμα καλύτερα! (πολύ τα αναφέρω τα ναρκωτικά τελευταία και θα με περάσει ο κόσμος για πρεζάκι ή το χειρότερο, θα αρχίσουν να μου ζητούν ;-) ).

Όσον αφορά στο ΙΚΑ, αν κάνουμε την αναλογία στο χρόνο ζωής, είμαι στην κατηγορία των συνταξιούχων, αν με καταλαβαίνεις. Οπότε έχω συνηθίσει να πάω μαζί τους και να μάχομαι για τις πρώτες θέσεις και είναι απίστευτοι ανταγωνιστές...

Να είσαι καλά μαμά Hope !!!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program