Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Αλλαγή στο τρόπο σχολιασμού

Επειδή δεν έχουν όλοι την δύναμη να πουν αυτό που θέλουν βάζοντας και την υπόγραφή τους από κάτω (ας είναι ένα nickname, μεταξύ μας γνωριζόμαστε λίγο πολύ) άλλαξω τις ρυθμίσεις για αυτούς που μπορούν να σχολιάσουν. Θα πρέπει κάποιος να έχει λογιαριασμό Google ή Blogger.

Δεν θα είναι δύσκολο, δοκιμάστε το και τα λέμε.

Γιώργος

9 ΣΚΕΨΕΙΣ:

steapt 5/8/09, 11:11 μ.μ.  

test

Μπορείτε να συνδεθείτε με το λογαριασμό που έχετε στο gmail ή στο blogger.

Ανώνυμος 5/8/09, 11:15 μ.μ.  

Mπορώ;

Ανώνυμος 5/8/09, 11:15 μ.μ.  

Τα κατάφερα, γιούπι!
Άλλαξε κάτι ή έφταιγα εγώ;

Ionathan 5/8/09, 11:28 μ.μ.  

Ε να φταίω κι εγώ κάποια φορά. Δεν το είχα ρυθμίσει σωστά το μαραφέτι...

Καλό ξημέρωμα.

ΥΓ: Και τι ωραία γατούλα είναι αυτή ;

Ανώνυμος 5/8/09, 11:49 μ.μ.  

''Ε να φταίω κι εγώ κάποια φορά''

Kλασσική αντρική ατάκα και δη μηχανικού. Ο τονισμός στο ''κάποια φορά''.
Όλα εγώ τα χαλνάω σαυτό το σπίτι, αυτός τίποτα (ο δικός μου μηχανικός). Αλλά αν βάλει το χεράκι του τα διαλύει όλα παντελώς και μετά χρειάζεται ο μηχανικός μάστορα να το διορθώσει. Μου έχει κάψει ο μηχανικός μέχρι και ψυγειοκαταψύκτη, που έφερα προίκα από την Γερμανία τα χρόνια εκείνα. Αλλά αυτός φταίει ''κάποια φορά'', ενώ εγώ ''πάντα'' και ακούω και μπινελίκια πχ για το παντζούρι που έσπασε μετά 20 χρόνια χρήση, γιατί δεν ήξερα να του συμπεριφερθώ σωστά, ποιού; του παντζουριού. Ότι υπάρχει και φυσική φθορά δεν το παραδέχεται ο μηχανικός. Λοιπόν μια ήρωας με τον καρκίνο, 10 φορές ήρωας να ζω με μηχανικό.
Κοριτσάρα, είσαι ήρωας που παραδέχτηκε ότι φταίει και ''κάποια φορά''.
Καλό ξημέρωμα
sundy

nina 6/8/09, 11:24 π.μ.  

na me k ego

Basano 6/8/09, 7:30 μ.μ.  

Επιτελους!!!!!!!!! Με αναγκασες σχολιο που ηθελα να αφησω σε σενα απο τα νευρα μου να το αφησω στην Sundy :)) ευχαριστουμε που μας προσκαλεσες...

Ionathan 6/8/09, 9:22 μ.μ.  

Χα χα, γεια σου βρε Σούλη!

Άφηνέ τα τα σχόλια εσύ σε όποιο φιλικό μπλογκ βρεις εύκολο, θα την κάνουν τη δουλειά τους.

Ευχαριστώ, καλό βράδυ!

Basano 6/8/09, 9:49 μ.μ.  

Καλο ξημερωμα,ονειρα γλυκα, αν και με τετοιο φεγγαρι δεν ειναι ωρα για υπνο... Αν μπορειτε δειτε το και ονειρευτητε ξυπνιοι... Αν οχι μπορειτε να το φανταστητε... Σας γλυκοφιλω

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program