Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Φυγή από την Αθήνα


Μην έχοντας ανακτήσει ακόμα τις δυνάμεις μου αλλά καθώς βαριέμαι του θανάτου να κάθομαι στο σπίτι στην Αθήνα, θα την κάνω από την πρωτεύσουσα για επαρχία με την πρώτη ευκαιρία. Ένα ταξίδι μέχρι τη Λάρισα είναι, πιστεύω θα αντέξω. Θα μείνω λίγες μέρες στο χωριό και μετά θα ανηφορίσω για Θεσσαλονίκη, με μια στάση στην Κατερίνη για να δω τον καλό μου φίλο εκεί.
Τυχαίνει να έχει και η sister άδεια οπότε θα μπορέσουμε να κάνουμε καναδυό βόλτες στην πόλη  αλλά και στην Χαλκιδική. Θα μιλήσουμε με Sundy για να βρεθούμε, ευκαιρία είναι. Σίγουρα θα κάνουμε μια βόλτα στο Πόρτο Κουφό και κάτι μου μυρίζει και για Ιερισσό, θα δούμε τι θα πουν και τα παιδιά, είναι και λίγο μακριά.
Στο γυρισμό θα μείνω λίγες μέρες πάλι στο χωριό για να πάρω τον αέρα μου και θα κάνω κανένα ψαρεματάκι στον Αγιόκαμπο (αν με κρατούν τα πόδια μου...). Επιστροφή πάλι στην Αθήνα, στις 11/9 έχω την ΧΜΘ Νο 25! 

2 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Ανώνυμος 28/8/09, 7:47 μ.μ.  

Άκουσα sundy ή μου φάνηκε;
Θα με ενσωματώσεις στο πρόγραμμά σου; οποία τιμή; ποιές μέρες αναλογούν στο περίπου για Θεσσαλονίκη; να δω πώς θα τα ταιριάξω με το πρόγραμμα εφημεριών μου.
Σε γλυκοφιλώ
sundy
Υ.Γ. θα είναι και το κορίτσι μαζί; ή θα είμαστε μόνοι μας; έτσι να ξέρω.....

me 31/8/09, 5:19 μ.μ.  

Να περάσεις ξεκούραστα, όμορφα.
Να τ'αφήσεις όλα πίσω σου και να χαρείς την κάθε στιγμή...
Με το καλό να επιστρέψεις...
πολλά φιλιά

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program