Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Molto bene Diamond, molto bene!

Όλη η αλήθεια για τα Ιταλικά μου! Συγχαρητήρια στη δασκάλα Ιταλικών του blog, στο Διαμαντάκι δηλαδή:

4 ΣΚΕΨΕΙΣ:

xunder18 10/3/10, 6:39 μ.μ.  

Ελα πες ποσο την πληρωσες για να πει τετοιο ψεμα?

Ionathan 10/3/10, 10:00 μ.μ.  

Εγώ; Ντροπή ανήλικο να σκεφτείς τέτοιο πράγμα για μένα! Η κοπέλα ενθουσιάστηκε από τα fluente Ιταλικά μου και πιάσαμε την κουβέντα! Το ένα έφερε το άλλο και της είπα όλη την ιστορία! Ένιωσε την ανάγκη να ευχαριστήσει τη δασκάλα μου, για την καλή δουλειά που έχει κάνει!

Απλά πράγματα!

xunder18 11/3/10, 12:30 π.μ.  

Πιασατε συζητηση στα ιταλικα και μαλιστα της εξηγησες και ολον αυτο το χαμο? Δε το πιστευω αμα θες παμε ξανα μαζι να την ρωτησουμε αν και αμα της εδωσες πολλα , δυσκολα θα ομολογησει! χαχαχα

Ionathan 11/3/10, 12:36 π.μ.  

Όπως τα λες, έτσι ή αλλιώς εμένα θα δικαιώσει! Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί αμφισβητείς τις καλές προθέσεις μου, είμαι ένα αγγελάκι ;-) Που δεν κολώνει πουθενά χα χα χα!!!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program