Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Μάθημα: τι είναι ο καρκίνος

Βρήκα ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις σε μια σελίδα του Εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, αναφέρει πολλές πληροφορίες για τον καρκίνο γενικά, τον καρκίνο του μαστού και του προστάτη (τον πνεύμονα τον μελετούν ακόμα). Σύνδεσμοι:


Καλή μελέτη. 

4 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Basano 13/5/10, 10:30 π.μ.  

Καλημέρα,
Ψάχνεις που ψάχνεις για ψαξε και για το σάρκωμα μαλακων μορίων στο έντερο!!!!!!!
Είμαι και εγώ εδώ....
Φιλιά

Ionathan 13/5/10, 11:20 π.μ.  

Πας γυρεύοντας να τα ακούσεις και συ τώρα! Είσαι εδώ για παρέα και όχι γιατί ασθενείς, δεν είσαι καρκινοπαθής, είσαι πρώην, ξεχνιέσαι;;;

Και συνήθως ψάχνω κάτι άλλο και βρίσκω ότι βρίσκω, τη μάθηση την έχω αφήσει πια.

Basano 13/5/10, 1:20 μ.μ.  

Καλέ μου.... σίγουρα δεν είμαι αθενής γιατί ποτέ δεν ασθένησα!!!!
Για να μην ξεχιόμαστε όμως την τρέχουσα φάση είμαι ασθενής ελεύθερας νόσου, και πιστεύω να είμαι ετσι για καμμιά 20αρια χρόνια.
Ανεξάρτητα απο αυτό αν πετύχεις κάτι ενημέρωσε με, δεν χάνουμε τίποτε....
φιλιά

Ionathan 13/5/10, 1:29 μ.μ.  

Κάτι βρήκα και για σένα, αφού επιμένεις. Αυτό είναι για τους ελευθέρας νόσου .

Μελέτησέ το ;-)

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program