Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Δυό χρόνια πριν...

Πριν δυό χρόνια ανήμερα του Αγίου Κωνσταντίνου & Ελένης, πήγα νωρίς στο νοσοκομείο για να κάνω μια ακτινογραφία, είχα μια δυσκολία στην αναπνοή, δύσπνοια, βήχα. Για πρώτη φορά είχα αφήσει τον καπνό στο γραφείο καθώς ήμουν σίγουρος ότι δεν θα κάπνιζα, δεν μπορούσα πια να καπνίσω.

Αντί για ακτινογραφία μόνο, έκανα όλο το σετάκι αξονικών, μαγνητικών, βρογχοσκόπηση και μετά από μια βδομάδα μου το έφεραν με τρόπο. Δεν περίμενα ποτέ να ακούσω πως έχω καρκίνο, όταν μου έλεγαν να μην καπνίζω απαντούσα ειρωνικά: "αν πάθω ποτέ τίποτα θα δω τότε τι θα κάνω", όπως απαντούν πολλοί συνεχώς. Εξυπνάδες... Όχι ότι το έπαθα από το κάπνισμα αλλά σίγουρα δε βοηθάει.

Δυό χρόνια μετά, δεν έχω ούτε καμιά τρομερή διάθεση να πανηγυρίσω που υπάρχω ακόμα, ούτε φοβάμαι, λίγο απαθής είμαι και ψάχνω να βρω νέους στόχους για να δώσω ενδιαφέρον στη ζωή μου. Η οποία έχει αλλάξει ραγδαία, βελτιώθηκα κιόλας σε πολλούς τομείς αλλά θα προτιμούσα να μου έρχονταν αυτές οι ζυμώσεις στα γεράματα, στα βαθιά -ήντα ή ας έμενα και παλιάνθρωπος και παλιοχαρακτήρας βρε αδερφέ: σώνει και καλά να γίνω καλύτερος άνθρωπος και να αγιάσω μετά;;;

Μη μου ευχηθείτε τα γνωστά και τετριμένα, χρόνια πολλά και λοιπές συναισθηματικές χαζομάρες. Να κάνω μερικά ταξίδια ακόμα και να δοκιμάσω όλες τις ψ υ χ ο δ η λ ω τ ι κ έ ς και ψ υ χ ο τ ρ ό π ε ς ουσίες, μετά τα ε ν θ ε ο γ ε ν ή και ότι άλλο υπάρχει και αγνοώ (από πέντε φορές το καθένα, για τεκμηρίωση ;-) ). Μετά ας γίνει το θέλημα του MAC.

Χρόνια πολλά Κωνσταντίνε
Χρόνια πολλά Κωνσταντίνα
Χρόνια πολλά Ντίνο
Χρόνια πολλά Ντίνα
Χρόνια πολλά Ελένη

Άντε γαμήσου καρκίνε!!!!!

11 ΣΚΕΨΕΙΣ:

OOO 21/5/10, 6:37 μ.μ.  

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΚΑΡΚΙΝΕ !!!

Katerina 21/5/10, 7:32 μ.μ.  

Έρχομαι να συμφωνήσω: να πάει να γαμηθεί...
Κι εσύ πολλά πολλά ταξίδια-κάθε είδους.
;)

arkoudos 21/5/10, 8:47 μ.μ.  

ο καρκινος να 'πα να γαμηθεί, και εσύ ότι γουστάρεις να το βρεις. Καλό deal μου φαίνεται για ευχές τέτοιας γιορτής.

ότι γουστάρεις να το χαρείς φιλαράκι :)

An-Lu 21/5/10, 10:16 μ.μ.  

Ο καρκινος να μεινει αγαμητος για να μην αναπαραχθεί..εσυ αντιθετως να κανεις ό,τι λαχταρά η ψυχούλα σου ;-)

marilise 21/5/10, 10:23 μ.μ.  

αντε χάσου καρκίνε , δεν ξαναμιλάμε για δυο χρόνια πριν θα μιλάμε για την σημερινή γιορτή για όσα προκειται να απολαύσεις για το σήμερα και για το αύριο !!

Ionathan 21/5/10, 10:26 μ.μ.  

Ωραία, ευρηματικοί μου βγήκατε στις ευχές ;-)

Ευχαριστώ Κρητικέ, πατρίδα, αρκούδε, Ζυγίνα και marilise (καλωσήρθες). Να είστε καλά όλοι, γεροί και να ζείτε μωρέ την κάθε μέρα, αυτό να 'χετε στο νου σας, πράμα άλλο!!!

Ανώνυμος 21/5/10, 11:50 μ.μ.  

Το ''να πάει να γαμηθεί'' είναι ευχή (ποιος έχει αντίρρηση για ένα καλό γαμ..ι;). Συμφωνώ με την An-Lu. Να πάει αγάμητος είναι λοιπόν και η δική μου ευχή.

Basano 22/5/10, 3:08 μ.μ.  

Αααααααααααααα όλα κι όλα εγώ τέτοιες ευχές δίνω μόνο σε αυτούς που αγαπώ….
Εύχομαι λοιπόν στον «κολλητό» μας να μείνει κοιμισμένος, μαγκούφης και όλα τα κακά της μοίρας του…
Να σταματήσει να κάνει την περατζάδα του από τα κορμιά μας…
Να φύγει να πάει αλλού…

Εύχομαι σε Σένα να περνάς την κάθε μέρα σου πιο ωραία από την προηγούμενη!!!!

CKarkali 23/5/10, 12:13 μ.μ.  

ευχαριστουμε για τις ευχες (εμεις που γορταζουμε)και ανταποδιδουμε! να στε ολοι καλα!!

Matriga 23/5/10, 12:57 μ.μ.  

Ίσως το έχεις διαβάσει.

http://ellania.pblogs.gr/2010/03/588595.html

Ionathan 23/5/10, 6:08 μ.μ.  

Μαρία,
είναι παλιά ιστορία κι έχω λάβει αυτό το chain mail πολλές φορές, όποιοι φίλοι-γνωστοί το λάβουν μου το κάνουν προώθηση...

Ανήκει κι αυτό στην κατηγορία: είτε το πιστεύω είτε όχι. Δεν θα ασχοληθώ περισσότερο, καλό είναι να ψάξει κάποιος όσο θέλει για να βρει όσες αλήθειες θέλει ή να μείνει εκεί που είναι καλά για τον καθένα. Παραθέτω τους εξής συνδέσμους:

Cancer Loves Sugar: Myths and Facts

Cancer Causes and Risk Factors

Does Sugar Feed Cancer

Επίσης, αυτή η ιστορία με το John Hopkins είναι ακόμα ένα email hoax, απάτη δηλαδή, ρίξτε μια ματιά εδώ για να ξέρετε και να μην παίρνετε μέρος κι εσείς στη διάδοση τέτοιων ανακριβειών:

Cancer Info From Johns Hopkins Hoax Email

Τέλος, αναγκάστηκε το John Hopkins να ανακοινώσει τον Απρίλιο του 2009 ότι αυτό το θέμα είναι Hoax και να το διαψεύσει:

Cancer Update Email -- It's a Hoax! Read Our Response

Κατανοώ το ενδιαφέρον όλων των ανθρώπων που το έστειλαν σε μένα και σε άλλους χιλιάδες για να μας δώσουν κουράγιο αλλά είναι δυστυχώς αφέλεια και αποτέλεσμα κάποιων κακοπροαίρετων μυαλών. Το νου σας...

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program