Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Πήρα πορτοκαλί γυαλιά!


Πιο έντονο, κραγμένο, φωσφοριζέ κλπ κλπ γίνεται;;; Η νέα μου αγορά! Είχα δει την περασμένη εβδομάδα στην Ερμού κάτι μυστήριους τύπους και είχα σκεφτεί: αυτός φόρεσε τα παιδικά γυαλιά της κόρης του και βγήκε βόλτα, λάλησε!!! Σήμερα όμως που μπήκα σε ένα κατάστημα οπτικών, διαπίστωσα πως είναι η τελευταία τάση της μόδας! Πήγαινε να με στρώσει λίγο ο πωλητής, σε λίγο μαύρο, κανένα μπλε, κάτι πιο συντηρητικό... αλλά που να ξέρει ο άμοιρος...

Με γεια μου! Θα πέσει πολύ γέλιο με αυτά τα γυαλιά, ταυτόχρονα συνδυάζω και σκουλαρίκια κι επαναφέρω και το πορτοκαλί στο blog ετούτο!

16 ΣΚΕΨΕΙΣ:

xunder18 17/4/10, 7:33 μ.μ.  

Aκομα και σε εμενα που δε πολυσυμπαθω τα γυαλια μ αρεσαν! Με γεια!

Basano 17/4/10, 8:57 μ.μ.  

Μου αρέσουν πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

μαχαιρης 17/4/10, 9:32 μ.μ.  

....ευχομαι και ελπιζω να μη σου τα παρουν οι κορες σου και μεινεις παλι χωρις.......

Ionathan 17/4/10, 9:57 μ.μ.  

Να συμπληρώσω πως έχουν και ανοιχτόχρωμους φακούς, με την σημερινή συννεφιά εγώ έβλεπα ήλιο! Το έπιασες το υποννοούμενο;;;

ΥΓ:Το λέω και για σένα την imitation Ζυγό και σε ξορκίζω να βρεις κάτι πνευματώδες να γράψεις! Πόσο πολύ πρέπει να ξεπέσω δηλαδή ακόμα;;;

Basano 17/4/10, 10:45 μ.μ.  

Γιατί όταν φεύγεις όλο και κάτι συμβαίνει?????
@#@#@#$%#@@%&$@ την ατυχία μου!!!
Γιατί δεν με συγχωρείς????

Katerina 18/4/10, 12:02 π.μ.  

Μεγειάαα!!!
;)

Ionathan 18/4/10, 1:53 π.μ.  

Φίλε μαχαίρη,
δεν έχω κόρες, έχω κορίτσια όμως, αρκετά, αλλά δε φοβάμαι μη μου τα πάρουν, θα τους τα δώσω κιόλας δωράκι να τα δοκιμάσουν. Καλωσήρθες.

Βάσανο,
είσαι ανυπόμονη και καχύποπτη (για νέο το λέω;). Βλέπεις να έχω φύγει; Το σχόλιό σου νομίζω μια χαρά εμφανίζεται.

Κατερίνα,
Τρ, Τε, Πε, απόγευμα/βράδυ είναι στη διάθεσή σου, όποτε βολευτείς.

Καλό ξημέρωμα και μια καλή κυριακή εύχομαι, με βροχή από την πόλη.

xunder18 18/4/10, 2:00 π.μ.  

Τα γυαλια πρεπει να γινουν σημα κατατεθεν του blog! ειναι κορυφαια.

*Γιωργο αν αυριο εχεις χρονο παρε με για ενα καφε να ξαναδω τα γυαλια απο κοντα , χαχα :P .

Basano 18/4/10, 10:35 π.μ.  

Καλημέρα!!!!!!!!!
Δεν είμαι καχύποπτη.... ανυπόμονη είμαι..........
Το μυαλό σου ΟΚ είναι εδώ, αλλα το κορμί σου με τα πορτοκαλί γυαλιά δεν είναι........
Θέλω να σε δώ με τα πορτοκαλί γυαλιά και ένα ασσορτί σκουλαρηκάκι!!!!!

hope_1960 18/4/10, 10:42 π.μ.  

Καλημερα.
ουφ......πως να αρχισω..
Δυσκολευομαι .....ειναι και αυτο το πνευματωδες που πρεπει να μου βγει,κατι η πικρα που στογγυλοκαθησε στην καρδια μου,κατι ο κομπος στο λαιμο,η συννεφια εξω,δεν εχω και πορτοκαλι γιαλακια....
Δεν ειμαι τοσο χαλια οσο φανταζεστε...
Αλλα δεν θα σας κρυψω οτι παρακαλαω να ειναι σουσαμακια απο το κουλουρι που ετρωγε ο ακτονολογος τα σημαδια πανω στην αξονικη,να ειναι υπερβολικο το μικρο ντοτορι με τις υποψιες του,να ειναι βλαβες απο τις ακτινοβολιες τα σημαδια στα οστα μου ,η ακομα, οι βιταμινες γαιδουραγκαθου που επινα να τα δημιουργησαν.
Σαν γνησιος ζυγος(ας λενε μερικοι)θα εξακολουθησω να ειμαι πειθαρχημενη στις οδηγιες των γιατρων και δεν θα παραιτηθω.
Θελω να ξερω ομως γιατι 7 μπανιερες τοξικα που καταπια δεν τον μαμησαν,αν τελικα υπαρχει ο μαγκας ντοκτορ που θα με βοηθησει να τον μαμησω,πια θα ειναι η πορεια μου απο εδω και περα και πως θα μου φυγει η επιθυμια να γινω αερας, σκονη, να εξαυλωθω ενα πραγμα.
Ενας αλλος ζυγος ειχε πει πως χρειαζεται χρονο να βαλει τα σκεπτοτουβλακια στη σειρα τους και μετα να σηκωσει κεφαλι.Μαλλον το εχω και εγω.
Τελος αφου διαβασα το σχολιο της Βασανου για τους αγωνες,μου εχει καρφωθει στο μυαλο ενα φιλαρακι ,φανατικο οπαδο του ατρομητου που συνηθιζει να λεει στα δυσκολα "Αρσεναλ-Ατρομητος 0-2 στο 89"
Σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας.
Σας αγαπω και σας στελνω πολλα φιλια

Ionathan 18/4/10, 12:26 μ.μ.  

Εντάξει, να πω πως είμαστε υπερβολικοί και υπερπροστατευτικοί, κάτι που αντιπαθώ. Φτιάξε τα σκεπτοτουβλάκια σου όπως θες εσύ, εμείς εδώ είμαστε (πνεύμα και σώμα).

Όσον αφορά στις ερωτήσεις που θέτεις, θα σου πω μόνο πως δεν θα βρεις απαντήσεις, μπορείς να ψάξεις όμως όσο θες. Πάρε και την ατάκα που σκέπτονται οι κινέζοι, όταν ψαρεύουν: έξυπνος είναι αυτός που μαθαίνει από τα λάθη του, σοφός είναι αυτός που μαθαίνει από τα λάθη των άλλων!

Όσο για το ματς Άρσεναλ-Ατρόμητος, νομίζεις είναι λίγο να πανηγυρίζεις στην έδρα τους έστω και για λίγα λεπτά το 2-0? Σαν ΑΕΚτζής ξέρω καλά από πίκρες, αλλά θα έδινα πολλά για να ζήσω το σκηνικό που περιγράφεις στην σκεπαστή! Ας λήξει όσο θέλει, εγώ θα βγάλω το λαρύγγι μου στην κερκίδα να φωνάζω και να πανηγυρίζω μέχρι και το 90, όταν έρθει η ώρα να κάνω κάτι άλλο, θα δω τότε τι θα είναι αυτό. Μέχρι τότε όμως θα έχει μόνο πανηγύρια, τι σε νοιάζει τι θα γίνει στο 90;

Πολλά φιλιά και σε σένα!

Κυριακή 18/4/10, 12:48 μ.μ.  

Πώς ένα ζευγάρι πορτοκαλί γυαλιά μπορούν να ξεκινήσουν μια τόσο πνευματώδη συζήτηση και να γίνεταιτόση κουβεντούλα!
Νομίζω είναι η τρέλλα που αποζητούμε όλοι και ήρθε ο Γιώργος να μας βάλει τα γυαλιά. Όμως μέσα στην τρέλλα ακούγονται και φωνές όπως της hope που θαρρώ ότι μας τραβάει από το μανίκι να την ακούσουμε, κάτι θέλει να μας πει, ίσως κάνω και λάθος;
Δεν το κρύβω ότι νιώθω μειονεκτικά και πολλές φορές δεν γράφω, γιατί δεν έχω κάτι πνευματώδες να πω και δεν μπορώ να συναγωνιστώ σαυτό το επίπεδο. Το μυαλό μου δεν παίρνει τόσες στροφές (πχ αυτό με την Άρσεναλ δεν το κατάλαβα...), αλλά στην τρέλλα νομίζω είμαι σε θέση να συναγωνιστώ μαζί σας.
Σας φιλώ και συνεχίστε έτσι...
Μια τρελλή..., τρελλή... Κυριακή

Ανθούλα 18/4/10, 5:36 μ.μ.  

Καλορίζικα και καλοφορεμένα!!!

Ionathan 19/4/10, 1:17 π.μ.  

Ανθούλα σε ευχαριστώ, να είσαι καλά.

Κυριακή,
το Άρσεναλ-Ατρόμητος:0-2 στο 89' προυποθέτει και γνώσεις ποδοσφαίρου για να γίνει κατανοητό κι εξηγούμαι:

διακαής πόθος μιας μικρής ομάδας να παίξει κάποια στιγμή με μια κορυφαία (Ατρόμητος η 1η, Άρσεναλ η 2η). Σπάνιο να γίνει αλλά έγινε! Ακόμα καλύτερα, κατάφερε ο Ατρόμητος κι έβαλε 2 γκολ, προηγείται μέχρι το 89ο λεπτό 2-0. Εδώ έρχεται λίγο το μαύρο χιούμορ να υπονοήσει πως στα επόμενα λεπτά μέχρι να λήξει ο αγώνας, η Άρσεναλ θα καταφέρει να βάλει στον Ατρόμητο μερικά γκολ και τελικά το όνειρο δε θα γίνει ποτέ πραγματικότητα!

Ή γυρνάει ο ψαράς σπίτι και στην ερώτηση αν έπιασε κάτι, απαντά: πήρα ένα σωρό τσιμπιές! Και η συνέχεια είναι: έλα όμως που δεν μπαίνουν στο τηγάνι αυτές!

Να έχετε μια καλή εβδομάδα, όταν αναθαρρήσεις κοπελιά με τον Ήλιο στο Ζυγό, να δώσεις σημάδια ζωής πάλι! Σήμερα διάβασα πως θα πρέπει να δώσουμε προσοχή στις υπογραφές αυτό τον καιρό, τι μαλακία είναι αυτό πάλι; Τόση ανία πια σε αυτά τα περιοδικά; Δεν έχουν άλλη φαντασία; Αυτό το θέμα των υπογραφών μετακυλάει από βδομάδα σε βδομάδα και σε άλλο ζώδιο! Τρε μπανάλ...

Matriga 19/4/10, 11:34 μ.μ.  

Kαλορίζικα τα νέα σου γυαλιά!

me 20/4/10, 5:43 μ.μ.  

Μ' αρέσει το πορτοκαλί γυαλί...τρελαίνομαι για τρέλα..
Κι εγώ διαλέγω και αγοράζω μπλούζες σχεδόν όλες κόκκινες!!! Δεν ξέρω γιατί αλλά θέλω να το βλέπω και να χαίρομαι...

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program