Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Xρόνια Πολλά!!!

14 ΣΚΕΨΕΙΣ:

averfoula 23/4/10, 6:01 μ.μ.  

Για το αδερφουλάκι μου, που είμαι μακριά του σήμερα, που γιορτάζει.
Φιλάκια στα μουτράκια.

ΝΙΚΟΛΕΤΑ 24/4/10, 12:19 π.μ.  

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΓΙΩΡΓΟ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΟΥΦΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ....

Χουλκ 24/4/10, 7:46 π.μ.  

Χρόνια πολλά, Γλάρε μου. Να πετάς πάντα ψηλά, σε γαλανούς ουρανούς, ζώντας τη κάθε ώρα, τη κάθε στιγμή.

http://www.youtube.com/watch?v=flizyhGuf_U

giota 24/4/10, 4:23 μ.μ.  

χρονια σου πολλα και καλά
ευχες από γερμανία
Giota

Ionathan 24/4/10, 11:10 μ.μ.  

Σε ευχαριστώ πολύ Γιώτα, να είσαι κι εσύ καλά!!!

Που είσαι, χάθηκες! Είναι όλα καλά; Δεν θυμάμαι αν είπαμε που είσαι ακριβώς, θα μπορέσεις να έρθεις να κεράσουμε μια μπύρα στο Βερολίνο; Θα είμαστε πάλι εκεί (MAC θέλοντος) στα μέσα Μάη. Αν είσαι κοντά και μπορείς, πολύ θα χαρώ να σε γνωρίσω!

Να είσαι καλά!

Μάτα 25/4/10, 12:00 μ.μ.  

(Καθυστερημένα)Χρόνια σου πολλά Γιώργο μου! Φιλιά από Γερμανία!

giota 25/4/10, 7:45 μ.μ.  

Μένω λίγο μακρυά. Κοντά, σχετικά, στην κολωνία.Μήπως σκοπευεται να κανετε καμια βόλτα.. εκτός Βερολίνου? Έχεις τις ευχες και του αντρα μου ο οποιος εχει υπηρετήσει στο κοσοβο όπως και 'συ. Το αστειο ειναι οτι τότε εγω ήμουν τελειος αντίθετη γιατι φοβόμουν μην παθει κατι, τις συνεπειες κτλ και τελικα αρρώστησα εγώ που δεν πηγα ποτέ εκεί!

Ionathan 25/4/10, 8:21 μ.μ.  

Προς Μάτα:
Σε ευχαριστώ πολύ Μάτα μου, να είσαι καλά εκεί στα ξένα, να τα πούμε όταν έρθεις στην πατρίδα, ναι;

Προς Γιώτα:
και ο σύζυγος KFOR; Με τους Έλληνες ή τους Γερμανούς; Θα τα πούμε κάποια στιγμή καλύτερα. Εγώ αρρώστησα και πολλοί το χρεώνουν εκεί, δεν σκάω όμως, ήταν επιλογή μου για την οποία δεν έχω μετανιώσει, για το κάπνισμα μετανιώνω περισσότερο!

Έχουμε νοικιάσει αυτοκίνητο να πάμε μια μέρα στη Δρέσδη αλλά και πάλι δε θα έρθουμε προς τα μέρη σου, αντίθετα θα κινηθούμε. Θα τα πούμε μια άλλη φορά ή στην Ελλάδα καλύτερα, ναι; Να είσαι καλά!

Κυριακή 25/4/10, 9:05 μ.μ.  

Καλά, δεν το πιστεύω....
Λες να συναντηθούμε στην Δρέσδη;
Και μεις πετάμε Μόναχο τον Μάιο και από κει με αμάξι (μιας και το είδαμε πέρσι το Μόναχο) tour για Λειψία, Δρέσδη, Πράγα.
Θα είναι η σύμπτωση να είμαστε την ίδια μέρα Δρέσδη και να πέσουμε ο ένας πάνω στον άλλον. Δεν λέω ημερομηνία, να δούμε το σύμπαν θα μας παίξει παιχνίδια;

Ionathan 25/4/10, 10:27 μ.μ.  

Κυριακή,

μετά από τέτοια σύμπτωση, τι να πω; Έχουμε στο πρόγραμμα συγκεκριμένη μέρα για τη Δρέσδη αλλά δε την αναφέρω, μην γίνει κάτι και φανώ αναξιόπιστος. Θα το δούμε αργότερα.

ΥΓ: Να πω την αλήθεια, έχε χάρη που κλείσαμε τα εισιτήρια 2 μήνες πριν, αλλιώς δε θα πηγαίναμε στη Γερμανία, μετά τον ανθελληνισμό που δείχνουν οι Γερμανοί.

Κυριακή 26/4/10, 12:49 π.μ.  

Να τρελαίνεσαι είναι με τις συμπτώσεις...
Εμείς τα κλείσαμε πέρσι τον Ιούνιο τα εισητήρια, είπαμε αν δεν μπορέσουμε, δεν θα χάσουμε και πολλά λεφτά. Το ρισκάραμε. Θα ανηφορήσουμε, θα κοιμηθούμε πρώτη νύχτα σε κανένα χωριό, μετά Λειψία καμμιά νύχτα και μετά Δρέσδη κανά 2 μέρες και μετά Πράγα. Είναι λίγο φλου το πρόγραμμά μας και γιαυτό δεν έχω συγκεκριμμένη μέρα για Δρέσδη. Οπότε όλα εξαρτώνται από το σύμπαν....

me 27/4/10, 3:36 μ.μ.  

Χρόνια πολλά πολλά Γιώργο και καλά...Να έχεις ό,τι επιθυμεί η καρδούλα σου...
πολλά φιλιά

Ανώνυμος 28/4/10, 12:12 π.μ.  

Κρατάει σαράντα μέρες η γιορτή, έτσι δεν είναι; Δεν πιστεύω να μας έλεγαν ψέματα τόσα χρόνια.. Ήρθα καθυστερημένη λοιπόν, αλλά εύχομαι..

..νίκες σε όλες τις μάχες σου! Να 'χεις πάντα δίπλα σου τους ανθρώπους που σ' αγαπάνε, δίνουν νόημα στη ζωή σου και σε στηρίζουν. Να 'σαι καλά! Κ α λ ά! Αυτό μετράει.

Δεν ξέρω αν έκανες κάνα παρτάκι (τώρα θα πάω να διαβάσω και τα υπόλοιπα), αλλά όπως και να 'χει, ελπίζω να πέρασες όμορφα.

Καλό σου βράδυ.

Ionathan 28/4/10, 3:25 μ.μ.  

Βάσω σε ευχαριστώ πολύ, κι εσύ να είσαι καλά με υγεία και καλή διάθεση!

Κατερίνα οι 40 μέρες ισχύουν! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, να είσαι καλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είστε και εσείς όλοι γεροί! Να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου πάνω από όλα!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program