Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Ετών;

Πέρασα ένα σοκ τις προάλλες, έμεινα παγοκολόνα! Δεν θυμάμαι με ποιον μιλούσα, με κάποιον που είναι του '75. Και όπως λέγαμε διάφορα, κάποια στιγμή μου λέει: έλα τώρα, 35 χρονών γάιδαρος... μπλα μπλα μπλα". Δεν με πείραξε το γαίδαρος, το 35 με κόλλησε! Έκανα τις ... πράξεις και είδα ότι είχε δίκαιο, 1975, 2010, στρογγυλά νούμερα και τα δυό! Αυτό ήταν, έγινα 35!
Αν είχες προσέξει, πάνω δεξιά, αξιώθηκα πριν μερικούς μήνες να γράψω μια περιγραφή, για να ξέρει ο επισκέπτης που μπαίνει, πιο πολύ σκέφτηκα αυτόν που έψαχνε τις προάλλες στο google: "που βάζει η Julia την λαμπάδα"!!! Και ήρθε σε μένα! Να βλέπει κάποιος ότι εδώ παίζει καρκίνος και να φεύγει αν δεν μπορεί. Εκεί λοιπόν έγραφα ότι είμαι 34 κλπ κλπ. Και μου ήρθε το 35 λίγο απότομο, σφαλιάρα! Τι; έγινα 35; είχα μείνει στα 33 του κυρίου με τα μπλε μάτια και το καλοσχηματισμένο μούσι!

Σοβαρά μιλάω και δεν κάνω πλάκα, κάτι έγινε μέσα μου με την πρώτη ΧΜΘ και σταμάτησε ο χρόνος, εγώ έμεινα εκεί στα 33 και λίγο αργά κατάλαβα ότι ήμουν 34, το 35 δεν το είχα καθόλου... Και όπως βλέπεις πια, άφησα το 75 να μετράει μόνο του, να μην έχω το άγχος να αλλάζω και τα χρόνια, κάντε την αφαίρεση, τεμπέληδες, έ τεμπέληδες ;-)

(Θα μπορούσα να το κάνω πολύ μελό εδώ, να πέσει πολύ κλάμα, Καίλας σκέτος! Καλλιά το χω όμως να γελάμε... τι λες και συ;)

10 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Ανώνυμος 9/4/10, 10:33 μ.μ.  

Όλοι μας λίγο πολύ κολλάμε σε μια ηλικία.
Πάλι καλά που εσύ έμεινες στα 33. Τι να πώ κι εγώ, που έχω κολλήσει στα ... 16 και με κοροϊδεύουν άντρας και παιδιά μαζί;
Δε βαριέσαι, τι σημασία έχουν τα νούμερα;
Σημασία έχει τα χρόνια μας, να τα ζήσουμε Δίχως Έγνοιες, έτσι δεν είναι;
;D

hope_1960 9/4/10, 10:51 μ.μ.  

Γιαυτο αλλαξες την εισαγωγη στο "δυο λογια για την αφεντια σου?
Θα σε παρηγορησει να σου πω ,πως εγω το 75 γκομενιζα?
Παντως ειναι ο μονος τροπος για να ζησουμε πολυ και σου ευχομαι να γραψεις "ειμαι 75"χωρις το "του"

Ionathan 9/4/10, 11:14 μ.μ.  

Τα 16 αγαπητή Χουλκ είναι καταπληκτική ηλικία, αρκεί να έχεις καλή εφηβεία ;-) Και βέβαια δίχως έγνοιες θέλει η ζωή μας, όσοι το καταλάβουν νωρίς θα σωθούν! Δε σε ρώτησα, ζωδιάκι;;;

Μα τον MAC Ανθή, δε θα αντέξω να ζήσω άλλα 40 χρόνια, θα τα φτύσω από υπερκόπωση, τζετ λανγκ, θα πάθω τη νόσο του ταξιδιώτη, θα με πατήσει κάποια βαλίτσα, δεν ξέρω, κάτι θα πάθω με αυτούς τους ρυθμούς! Να σαι καλά βρε, ο συνειρμός σου ήταν τέλειος! Εσείς οι Ζυγοί είστε πολύ πνευματώδεις τύποι τελικά ;-) (χα χα χα)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ 10/4/10, 12:23 π.μ.  

Πα' να πει έχεις γενέθλια;
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ θα ευχηθώ και να αισθάνεσαι πάντα νέος

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(υ.γ. εγώ να δεις... με 5 παιδιά και τις έγνοιες τους.... που αισθάνομαι έφηβη...)

Katerina 10/4/10, 2:02 π.μ.  

Τα χρόνια είναι δικά μας, δεν τα κλέψαμε από κανέναν, λέει η μαμά μου.
Το ζήτημα-λέω εγώ-είναι να τα 'χούμε χαρεί, να 'χουμε ζήσει και να ζήσουμε άλλα τόσα κι άλλα με υγεία κι ευτυχισμένοι.
Εγώ πάντως είχα γενέθλια σήμερα (του '75 είπαμε κι εγώ) και παρότι δεν έκανα τίποτα ιδιαίτερο τα καταχάρηκα τα "στρογγυλά" 35. Είναι όμορφο να περνούν τα χρόνια, να έχουμε κοντά μας αγαπημένους και να προχωράμε ως άνθρωποι...
Καλό ξημέρωμα σε όλους μας.
:)

Ionathan 10/4/10, 9:09 π.μ.  

Φύρδην-Μίγδην,

δεν έχω γεννέθλια αλλά καθώς κάθε μέρα κάτι γιορτάζουμε, για σένα θα γιορτάσω τα γεννέθλιά μου ξανά ;-) Για να πιάσει τόπο η ευχή σου!

ΥΓ: 5 παιδιά;;; ήρωας από τους λίγους! τι λες τώρα;;;

me 10/4/10, 6:21 μ.μ.  

Hello!εχω χασει επεισοδια κ συναντησεις η αληθεια ειναι οτι μετα το ταξιδι στην Αγγλια ειμαι γενικοτερα λιγο off τελος πα στην επομενη συναντηση αν θελετε κ ειναι ευκολο ενημερωστε με by mail η sms γιατι ειναι τα μονα που ανοιγω οταν ΔΕΝ κοιμαμαι.
-ασχετο με το ποστ αλλα αν το γραφα στα πιο παλια μπορει να μην το βλεπατε!φιλακια!-

me 11/4/10, 4:15 μ.μ.  

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά πολλά για όλους μας...
Να τα εκατοστήσεις τα χρόνια σου, Γιώργο!!!!
πολλά φιλιά

asterias 11/4/10, 8:48 μ.μ.  

Μην ξύνεις πληγές με τις ηλικίες...Εγώ θα ήθελα αν μείνω στα 23...ωραίος αριθμός, ωραία ηλικία αλλά την έχω περάσει...τώρα όμως τη χρησιμοποιώ για το Joker...

Ionathan 11/4/10, 9:09 μ.μ.  

Σμάλτο,
όντως είσαι λίγο χαμένη τελευταία, διαβάζω και τα νέα σου και σε δικαιολογώ. Δεν σου έστειλα προσωπικό mail, δεν έστειλα σε κανέναν βέβαια γιατί δε θα γίνουμε ποτέ φορτικοί. Θα σε ειδοποιήσουμε όμως την επόμενη φορά.

Βάσω,
σε ευχαριστώ και αντεύχομαι. Είσαι καλά, χάθηκες τον τελευταίο καιρό.

Αστερία,
στην δική σου ηλικία είναι όλα καλά και μάλλον εσύ ξύνεις τις πληγές άλλων ;-) Αν και όπως είδα δεν σηκώνεσαι από την καρέκλα, πολύ βαρύ λιοντάρι είσαι ή ακούς άλλη μουσική. Να πάμε και σε κάποιο decadance κάποια φορά, γέλιο θα έχει...

Καλό βράδυ σε όλους!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program