Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Ολοταχώς για την 7η συνάντηση!

Ζητείται ταβέρνα, απλή, λιτή, να σερβίρει φαγώσιμα εδέσματα ποιότητας και οίνο ανόθευτο, λαχανικά φρέσκα, φρούτα με τις βιταμίνες τους και αν βρίσκεται και καμιά παπάγια... δε θα πούμε όχι! Υπάρχει μια πρόταση στα μέρη της Ανθής και αν δεν υπάρξει σοβαρή αντιπρόταση θα πάμε εκεί. Κανείς δεν έχει ένα ξάδερφο βρε σεις, να αφήσουμε τα λεφτά μας στο σόι τελικά;;;

Μύρτιλο, Ανθή, Λουκία, Σούλη, Διαμαντάκι, Σμάλτο, Αστερίας, houlk, matriga και όλοι όσοι είστε κοντά ή μακριά και θέλετε να γελάσουμε, κοπιάστε το Σάββατο στην παρέα μας. Σίγουρα ξεχνάω κάποιους...

ΥΓ: Τα πρακτικά του συνεδρίου θα διανεμηθούν σε hardcopy στους παρευρισκόμενους, μερικές μέρες μετά το πέρας του συνεδρίου. Παρακαλείστε να δηλώσετε τάχιστα συμμετοχή!

14 ΣΚΕΨΕΙΣ:

Matriga 8/4/10, 11:45 π.μ.  

Kαλημέρα.
Που είναι τα μέρη της Ανθής, άραγε.
Δεν έχω κάποια πρόταση, δυστυχώς...

Ionathan 8/4/10, 11:51 π.μ.  

Σωστή ερώτηση, η εν λόγω ταβέρνα βρίσκεται στα όρια Αμαρουσίου-Μελισσίων, κοντά στην Κηφισίας.

Unknown 8/4/10, 3:01 μ.μ.  

ΕΓΩ ΨΗΝΟΜΑΙ... ΤΙ ΩΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ...

Ionathan 8/4/10, 10:29 μ.μ.  

Η ώρα θα είναι απογευματινή Κωνσταντινάκι, για φαγητό θα πάμε, ίσως πιούμε και κανένα καφέ αν μας κάνει ο κυριούλης, θα δούμε. Εμείς είμαστε (το παίζουμε) ασθενείς και κάνουμε ότι θέλουμε!!!

hope_1960 9/4/10, 11:14 π.μ.  

Καλημερα.
Να σας πω ηθελα πως προτεινα να μαζευτουμε στο σπιτι μου.
Εχει μεινει λιγος χαλβας απο την σαρακοστη,κατι τσουρεκια και κουλουρια που δεν τα πλησιασε κανενας το Πασχα,θα παρουμε και κανενα σουβλακι και θα περασει η βραδια.
Ο Γιωργης λεει μην κουραστω,μη σας βαλω ντε και καλα να φατε τις σπεσιαλιτε μου,μη ζοριστει τελος παντων κανενας.
Και γιαυτο προτεινω ενα ταβερνακι στη γειτονια μου.Το εχουν καλα παιδια που παλευουν,σερβιρουν ωραιο κοκορετσι,προβατινα, παιδακια και κολοκυθοκεφτεδες.
Φανταστητε μια αιθουσα μικρη σαν αυτες που βλεπετε στην επαρχια,με το μεγαλο ψυγειο,την οπτικη επαφη με την κουζινα και την χυμα ρετσινα.
Το Σαββατο εχει κιθαριτσα και μπουζουκακι που κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι για την παρεα μας μονο μιας και δεν βγαινει ο κοσμος ακομα.
Δηλωστε συμμετοχη εδω οι γνωστοι και οι καινουργιοι στειλτε mail στον Γιωργη με το τηλεφωνο σας.
Αργα το βραδακι σημερα, οταν ξεμπερδεψει με τα ραντεβου του, θα σας παρει τηλεφωνο .
Θα αναλαβει και τους χαρτες η το σημειο που θα συναντηθουμε.
Λαχταραω να σας δω.
Α!!! Θα κραταω και τους γλαρους των υπολοιπων.
Σας φιλω.

Basano 9/4/10, 8:45 μ.μ.  

Παρούσα!!!!!!!!!
Χάνω εγώ γλέντι???

Ionathan 9/4/10, 9:28 μ.μ.  

Από τις 6:30 είμαι στο πόδι, νοσοκομείο, παραπεμπτικά, εξετάσεις αίματος, μπρος πίσω στο πρωτόκολλο για σφραγίδες, έδωσα αίμα, μου πήραν 77 ευρώ, βρήκα τον Κύρο Γρανάζη και τον ρώτησα αν αισθάνεται καλά, σφαίρα στο κέντρο στο ΤΣΜΕΔΕ, νούμερα προτεραιότητας για όλα τα γραφεία, πλήρωσα μια προσαύξηση που ΔΕΝ είχε φροντίσει να πληρώσει παλιός εργοδότης, έκανα αίτηση για διακανονισμό με το ΤΣΜΕΔΕ για να πληρώσω σε δόσεις τις εισφορές που δεν πληρώνει ο εργοδότης όταν είμαι σε αναρρωτική, πήρα τα 77 ευρώ, πήρα πληροφορία για τις επιτροπές υγείας των μηχανικών και τα ποσοστά, έφαγα ένα τυροκούλουρο, ευτυχώς βρέθηκε το άνεργο Διαμαντάκι να μου κάνει ενέσεις Ιωναθανόλης το μεσημέρι, πήγα στο Σωτηρία να δω μια φίλη, πήγα δίπλα σε μια οδοντίατρο στοματολόγο, περίμενα, με εξέτασε, της έσκασα 100 έουρος, περπάτησα, πήρα μετρό, προαστιακό, τρένο και ταξί και επιτέλους μπήκα σπίτι! Με μια ανάσα!

Θα σας πάρω τηλέφωνο όλους αλλά αύριο, ευχαρίστως θα δεχθούμε τη Matriga στην παρέα, από τη Λουκία δεν έχουμε νέα, θα σε πάρω τηλέφωνο αύριο, το Μύρτιλο θα το ακούσουμε από το τηλέφωνο, Αστερίας, Διαμαντάκι, Νάντια θα μιλήσουμε αύριο για το τελικό σχέδιο.

Άλλος κανείς; Τώρα που έχω πάρει φόρα, σε λίγο θα πάρω τα χαπάκια μου τα ωραία τα ρόζ.

ΥΓ: Έχει σασπένς η ζωή τελικά αν έχεις καρκίνο...

Ανώνυμος 9/4/10, 10:14 μ.μ.  

Ευχαριστώ για την πρόσκληση και συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση, αλλά μόλις πριν από λίγο κατόρθωσα να κάτσω στον υπολογιστή για πρώτη φορά αυτή την εβδομάδα. Λόγω οικογενειακών καταστάσεων, δεν θα καταφέρω αυτή τη φορά να μοιραστώ μαζί σας εμπειρίες και … τρέλλα. Ελπίζω ειλικρινά να τα καταφέρω κάποια άλλη στιγμή. Σας εύχομαι καλή διασκέδαση με πολύ κέφι, χαρά και τρέλλα.

Basano 9/4/10, 10:25 μ.μ.  

Εχω την εντύπωση πως πρέπει να κόψεις την αναρρωτική γιατί κουράζεσαι παρά ... να ξεκουράζεσαι!!!
Καλό ξημέρωμα!!!

Ionathan 11/4/10, 11:43 π.μ.  

Δεν περιμένω να έχετε ξυπνήσει από τώρα, ούτε να είστε φρέσκιοι. Αμάν, αναστέναξαν τα βαρέλια χτες, σας φοβήθηκε το μάτι και το φρύδι του καταστήματος και των θαμώνων. Ένα έχω να πω μόνο, σίγουρα ήμασταν η πιο θορυβώδης παρέα, οι πιο γελαστοί, οι πιο πιωμένοι, οι duracell, οι φωνακλάδες, αυτοί που χόρεψαν σε όλο το μαγαζί.

Αν μάθαιναν οι υπόλοιποι θαμώνες ότι είμαστε μια παρέα που μας δένει ο καρκίνος, είμαι σίγουρος πως θα ένιωθαν μια έκπληξη και μια απορία, για το πως είναι δυνατόν ταλαιπωρημένοι άνθρωποι με διάφορα ερωτηματικά, να διασκεδάζουν τόσο πολύ και να είναι έτσι, έξω καρδιά. Απλά νομίζω πως έχουμε την αρμόζουσα συμπεριφορά, ενδελεχώς έχουμε περάσει στο επόμενο στάδιο.

Σας αγαπώ όλους!

Basano 11/4/10, 12:13 μ.μ.  

Καλημέρα!!!!!!!!!
Και έχω ξυπνήσει, και το καφεδάκι μου απολαμβάνω, και το φαγητό στο τσουκάλι έχω βάλει….
Μα πάνω από όλα είμαι φρεσκαδούρα λες και χθες το βράδυ έπινα … νεράκι !!!!!
Να είστε καλά και πάντα τέτοια να κάνουμε!!!!!!!!

Φιλιά πολλά!!!!!!

Υ.Σ. Και εγώ σας Αγαπώ όλους .

hope_1960 11/4/10, 12:57 μ.μ.  

EKΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αποκλειστικες πληροφοριες του ρεπορτερ μας, κου ΠΙΝΩ και ΜΕΘΩ,αναφερουν οτι παρανομο φωτογραφικο υλικο απο φανερη συναντηση συμφτερωτων που εγινε εχτες σε λαικο χαμαιτυπειο ,θα κυκλοφορησει στο διαδυκτιο.

Συμφτερωτοι καντε τον ψοφιο κοριο,μακρια απο καμερες και προπαντως αποφυγετε δηλωσεις του τυπου"τι ωραια που περασαμε εχτες"

Προειδοποιουμε τους παπαρατσι οτι θα κυκλοφορησει και 2ο dvd εμου και των ιδιων.

ΑΠΟΡΙΕΣ
1)Ποσο χαμηλα θα πεσουμε ακομα αδερφια?
2)γιατι τρικλιζω ακομα?
3)που εκανα τοσες μελανιες?
4)γιατι ο τοξοτης ειναι σε ναρκη ακομα?
5)ποσα χλμ πρεπει να κανω για να καψω τα χθεσινα?

Matriga 11/4/10, 2:10 μ.μ.  

Καλημέρα σ' όλους!
Σας ευχαριστώ πολύ για την όμορφη παρέα σας και την πολύ φιλική υποδοχή σας.
Ανθή, είχες υπέροχη πρόταση και χάρηκα που ήμουν και γω εκεί και σας γνώρισα. Είστε έξω καρδιά και σας καμάρωσα με τον Πέτρο.

Να είστε πάντα καλά και να το ξανακάνουμε σύντομα ;)

Κοχυλένια φιλιά

asterias 11/4/10, 8:39 μ.μ.  

Καλησπέραααααααααααα!
Χθες πέρασα πάρα πολύ ωραία και χάρηκα που σας γνώρισα όλους!
Φοράω και το καινούργιο σκουλαρίκι μου και κοντεύω να τυφλώσω τον κόσμο από την λάμψη μου...χαχαχα
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008, mail@me

Back to TOP  

SYNC BLOGS
free website stats program